Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö niitä miehiä on, jotka eivät tee mitään kotitöitä tai hoida lapsia?

Vierailija
16.03.2025 |

Onko totta? Oma isä ei tehnyt mitään kotitöitä. Jotain huonosti tehtyjä remppoja joskus, kun äiti tarpeeksi kauan vaati ja ehkä lumityöt ja nurmikon ajon. Mitään muuta ei tehnyt kotona.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Yks kuulemma pelaa pleikkaa tai vastaavaan vain koko ajan. Nainen tehnyt lähtöä jonkun aikaa, mut ei vain pääse irti.

Vierailija
2/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mulla niistä yksi.

Vierailija
4/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mulla niistä yksi.

Ja multa löytyy toinen. 

Vierailija
5/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että esim isäni ei tehnyt. Itse olen tehnyt. Teen noin 80% ehkä karkeasti arvioiden. Vaimo hommaa lapsille Vaatteet ja tekee lukuisia muita juttuja. Homma toimii hyvin ja yhdessä tehdään perheenä juttuja. Myös kaikki perheelliset joita tunnen osallistuvat kodin töihin. Kaverit, jotka ei ole parisuhteessa vaikuttavat kaikkein laiskimmilta, jos esim asunnon kuntoa katsoo kylässä käydessä. 

Vierailija
6/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
7/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet miehistä ei hanki lapsia joten se on hyvin yleistä että mies ei hoida lapsia.

Vierailija
8/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kulmahousut ovat sellaisia, ja ilmeisesti monet ma ahanm uuttajamiehet mu sli mimaista.

Vierailija
9/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tee kotitöitä. Ne ovat palvelijan eli ä m m ä n töitä. Vaikka hän ulisee, että minun pitäisi auttaa niissä.

Vierailija
10/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on sellainen. Lapsi sairaana ja mies työttömänä, arvatkaa kuka jää lapsen kanssa kotiin? Onhan tämä "työnjako" välillä rasittavaa mutta muuten olen juuri tämän miehen kanssa onnellinen. Ei siis ero suunnitelmia puolin eikä toisin. 

Vierailija
11/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä paslaa pitäisi lähteenä, niin aika moni sinkkuna elävä monin kunnollinen mies, joka haaveilee parisuhteesta saa syötän suoraan lapaansa, säännöllisen epäsäännöllisesti kun naisoletettu kirjoittaa ja päästelee höyryjä pihalle kun miesoletettu kumppaninsa perseilee ja lyö laimin kaiken tai ainakin suurimman osan tavanomaisista kotiaskareista ja puuhist ja ylipäätään kaikesta, joka edesauttaisi yhteiseloa.

Ei leien myöskään sattumaa miksi yhä useampi nuorempi nainen on nykysin sinkkuna, eikä enää alistus samanlaiseen parisuhdemalliin kuin isoäitinsä ja joidenkin kohdalla kuin äitinsä 

Oma lukusna on myös palstalla säännöllsien epäsäännöllisesti joku itseään erityisen kilttinä pitävä mies luulee ja kuvittelee, että hän jotenkin erityinen kun hän ottaa osaa kotiaskareiden tekoon ja odottaa siitä erityistä kiitosta. - Ja kun ei saam niin pitää tästä hyvästä oikeutenaan halveksia ja arvostella naisia.

Sinkkumies

Vierailija
12/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään sellaista, joka ei tekisi yhtään, mutta muutamia kylläkin jotka tekevät todella vähän. Ikään kuin näön vuoksi juuri ja juuri sen verran, että voi sanoa tekevänsä. Tästä huomauttaminen on luonnollisesti nalkuttamista. Näiden vaimot tekevät oman kokopäivätyönsä lisäksi aikamoisen työurakan vielä kotona, jotta koti pysyy kunnossa ja lapset tulevat hoidettua.

Vierailija
13/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän te naiset valitsette ne miehenne. 

Eikä kyllä yksikään nykynainen ole millään muotoa mikään ehtoisa pullantuoksuinen herttainen nainen, vaan makaavat puhelin kourassa sohvalla eineksiä, suklaata , sipsejä ja siideriä naamaansa lappavia kitisijöitä

Vierailija
14/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pruukannu jättää naistenhommat naiselle. 

Vierailija
15/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen ei tehnyt mitään. Lapsia ei ollut niitä siis ei hoitanut kumpikaan. Erosta on jo aikaa yli 10 vuotta

Vierailija
16/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuvittelee, että hän jotenkin erityinen kun hän ottaa osaa kotiaskareiden tekoon ja odottaa siitä erityistä kiitosta.

Tää on kyllä kummallinen ilmiö. Kuka nainen tekee numeron siitä, että laittaa tiskit koneeseen ja odottaa jotain erityiskiitosta tästä uroteosta? 😀 

Vierailija
17/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä on asiat täällä huonosti. Kitkeryys käryää. Hankkikaa parempi puoliso. Rakkaus tai ihastus kyllä hiipuu toisen saamattomuuteen tai perseilyyn.

Onneksi oon jo ihan fiksu reilu nelikymppinen mies. Ja kyllästynyt että meitä yleistetään joihinkin idiootteihin tai muinaisajan miesmalleihin negatiivisessa mielessä. Tyyliin nyrkki tai hella.

Vierailija
18/32 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli tuollainen ja niin oli myös mummojeni ja tätini miehet. Siksipä en suostu siihen omakotitalo/mökki/vene unelmaan, mitä miehet aina tyrkyttää. Nainen on siinä maksamassa puolet kaikesta ja samalla ilmainen työntekijä.

Se on kerrostalokämppä tai ei mitään. En suostu edes rivariin, siinäkin on piha. Auton mies sai valita sellaisen kuin haluaa, maksan siitä puolet vaikken sitä edes käytä. Se saa riittää, hän voi vaikka vuokrata mökin ja ajella sinne, en ole tulossa sinnekään tiskikoneeksi.

Vierailija
19/32 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni tekee, lumityöt. Ennen leikkasi myös nurmikon, mutta sen hoitaa jo vanhin lapsi. Kaikki muu jää minulle. Kotityöt, kolmen lapsen kouluhommat, autojen huoltoon viennit, renkaiden vaihdot (kyllä, kummankin auton) Mies on yllättynyt kun olen väsynyt. Ja varmasti yllättyy myös erosta.

Vierailija
20/32 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaisen miehen ylipäätään huolii!? Omani teki kotitöitä ja hoiti lapsiamme ihan tasavertaisesti kanssani jo yli 40 v. sitten 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän