Vieläkö niitä miehiä on, jotka eivät tee mitään kotitöitä tai hoida lapsia?
Onko totta? Oma isä ei tehnyt mitään kotitöitä. Jotain huonosti tehtyjä remppoja joskus, kun äiti tarpeeksi kauan vaati ja ehkä lumityöt ja nurmikon ajon. Mitään muuta ei tehnyt kotona.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Omani on sellainen. Lapsi sairaana ja mies työttömänä, arvatkaa kuka jää lapsen kanssa kotiin? Onhan tämä "työnjako" välillä rasittavaa mutta muuten olen juuri tämän miehen kanssa onnellinen. Ei siis ero suunnitelmia puolin eikä toisin.
Olet masokisti.
Ottakaa tytöt ja naiset selvää tästä ennenkuin alatte väsämään perheelämää , niin ei tarvitse erota. 🤣🤣🤣
Onhan niitä kuten naisiakin. Ihmiset on yksilöitä.
Kannattaa ottaa mies, joka jo kotonaan poikana on tehnyt osansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sellaisen miehen ylipäätään huolii!? Omani teki kotitöitä ja hoiti lapsiamme ihan tasavertaisesti kanssani jo yli 40 v. sitten
Juuri näin. Tein selväksi ennen avioitumista että kaikki työt tehdään millilleen mukisematta puolisi, samoin ihan kaikki menot ja laskut tiskiin näkyville ja maksetaan puoliksi. Hyvin on toiminut ja kummallekin jää aikaa ja rahaa. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa mies, joka jo kotonaan poikana on tehnyt osansa.
Hyvä neuvo.
En jättäis edes miehelleni lapsia kun ei kiinnosta heidän jutut kun minä kotona nehän olis ihan heitteille jos mies yksin niitä joutuis hoitaa
Kyllä niitä löytyy - naapurissa ois yx - tuukko hakeen
Vierailija kirjoitti:
Omani on sellainen. Lapsi sairaana ja mies työttömänä, arvatkaa kuka jää lapsen kanssa kotiin? Onhan tämä "työnjako" välillä rasittavaa mutta muuten olen juuri tämän miehen kanssa onnellinen. Ei siis ero suunnitelmia puolin eikä toisin.
Miten tuo on edes mahdollista, meillä työnantaja vaatii todistuksen että puoliso on töissä.Tämä tuli kun jotkut pariskunnat ottivat molemmat vapaata hoitaakseen lasta yhtäaikaa.Ei meillä voisi jäädä kotiin lasta palkallisesti hoitamaan jos puoliso on kotona.Etätyö on eriasia ja tietty poikkeus.
Voi kyllä mies on tämmöinen hotellissa asuja. Töiden jälkeen makaa sohvalla ja raapii mahaa.
Joo, niitä kutsutaan vanhoiksi pojiksi.