Mihin tuhlaisin rahojani?
Olen yksinäinen sinkkumies ja pankkitilille säästynyt yli 100t€.
En oikein tarvitse mitään, mutta ei viitsisi hautaankaan viedä.
Kommentit (35)
Minä sain ensimmäisen miljoonani kasaan, eikä edelleenkään ole intoa tuhlata mihinkään. Tarpeeseen toki ostan ja pääosin laadukasta. Jätin tietokoneen hiiren perjantaina johonkin. Kävin tänään ostamassa uuden. Kalleimmat maksoivat 300€, mutta minä löysin vanhaa ja hyväksihavaittua vastaavan 7€:lla.
Sijoita pienyrityksiin, jotka tarttevat sijoittajan ja pieniä summia rahaa? Voit vielä vahingossa rikastua, samalla työllistät ihmisiä ja autat ihmisiä toteuttamaan unelmiaan.
Väsynyttä aikuisen naisen pas kaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarvitset? Jos matkustaminen kiinnostaa niin reissuun. Jos tykkäät suunnitella niin rakenna talo. Käytä itsellesi mieleiseen elämään. Pakko ei ole tehdä mitään.
Ei tuolla summalla taloa rakenneta, mikäli oikein luin.
Minkä ikäinen olet ? Jos ikä riittää, senioritalo olisi paikka jossa olisi seuraa. Sieltä voisi löytyä ystävä jonka kanssa voisitte matkustella.
Uusien autojen kauppa käy huonosti, joten osta vaikka uusi auto.
Sijoita osa rahoista ja loput rahoista käytät viiniin, lauluun ja naisiin.
Tuossahan rivien välissä syyllistetään naisia siitä, että kukaan ei ole huolinut tätä prinssiä ja nyt hänellä on paha mieli ja kostoksi hän heittää omaisuutensa mereen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan rivien välissä syyllistetään naisia siitä, että kukaan ei ole huolinut tätä prinssiä ja nyt hänellä on paha mieli ja kostoksi hän heittää omaisuutensa mereen.
Tämäkö olikin taustasyy sarjapaiskaajan sekoilulle?
ala jonkun kisakireän sugar daddyksi.
Matkusta,nauti jää muistoja reissuista paljon, Kerran täällä käydään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vanha? Hommaa itsellesi hyvä loppuelämän hoitopaikka yksityisestä palvelutalosta. Rahasi kuluvat siihen kaikki.
Menee alle vuodessa tuo summa. Eikä saa ees mitään erityisen hienoa paikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vanha? Hommaa itsellesi hyvä loppuelämän hoitopaikka yksityisestä palvelutalosta. Rahasi kuluvat siihen kaikki.
Menee alle vuodessa tuo summa. Eikä saa ees mitään erityisen hienoa paikkaa
Jep. Kuukausimaksut aivan perustasoisissakin palvelutaloissa on 4000€/kk ylöspäin itsemaksaville.
Itse ostaisin pienen huvilan eli kaksion Italiasta tai jostain vastaavasta. Espanjakin kävisi mutta sen talonvaltauskulttuuri ei mahdollista tätä. Siellä hoitaisi puutarhaa lomailisin, uisin ja kokkaisin hyvin.
Sijoita edes puolet. 100k on lopulta pieni raha.