Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun vaatepaketti ei mene huutiksessa kaupaksi?

Vierailija
11.03.2007 |

Ihan kivoja vaatteita mielestäni on..

Vaatepaketti 36 kokoiselle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärtääkseni niitä vaatepaketteja huudetaan enimmäkseen lapsille??

Kannattaisi varmaan laittaa kaikki vaatteet yksittäin myyntiin, menisi varmaan paremmin kaupaksi.

(vai munasinko nyt itteni näillä neuvoilla, onko tää jotain " huutis-käyttäjien" huumoria, jota en ymmärrä...? :)

Vierailija
2/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä hakusanoilla löytyy:

** SUPER IHANA KEVÄTVAATEPAKETTI 36 KOKOISELLE**

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kerhovaatteita ja tarvikkeita olen ostanut, mutta en kyllä itselleni ostaisi.

Vierailija
4/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti on mun mielestä teinivaatetta :-) En myöskään uskaltaisi ostaa tollaista läjää pelkästään housuja. Vaikka koko on ilmoitettu, niin myös farkuissa istuvuus on tosi tärkeää. Merkistä riippuu onko hyvät.

Lisäksi olen rintava, joten xs tai 34 olis mulle puserossa liian pieni. Silti olet ilmoittanut vaatepaketin kooksi 36.

Laita tarkemmat koot, siis ihan mittaat vaatteet mittanauhalla ja ilmoitat housuista, onko matala lantio -mallia vai ei jne. Sitten joku saattaa huutaa.

Ja toi pinkki tausta on tosi ällö :-)

Vierailija
5/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten vaatteet ei oikein mene paketteina kaupaksi.

Vierailija
6/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paketti on mun mielestä teinivaatetta :-) En myöskään uskaltaisi ostaa tollaista läjää pelkästään housuja. Vaikka koko on ilmoitettu, niin myös farkuissa istuvuus on tosi tärkeää. Merkistä riippuu onko hyvät.

Lisäksi olen rintava, joten xs tai 34 olis mulle puserossa liian pieni. Silti olet ilmoittanut vaatepaketin kooksi 36.

Laita tarkemmat koot, siis ihan mittaat vaatteet mittanauhalla ja ilmoitat housuista, onko matala lantio -mallia vai ei jne. Sitten joku saattaa huutaa.

Ja toi pinkki tausta on tosi ällö :-)

Vierailija
7/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin paketin voisin huutaa, mutta koko on väärä.

Vierailija
8/8 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin huutaa hyvinkin nuo housut tuolta, mutta paidat eivät ole minun makuuni ollenkaan ja olisivat paketissa ihan turhaan lisäämässä hintaa, ja lentäisivät samantien Uffeen. Kannattaa laittaa kaikki erikseen myyntiin jos ei pakettina mene, tai sitten ainakin vähän pienemmissä osissa (vaikka ne housut ja paidat erikseen).

Ja tämä ei varmaan ole ratkaisevaa, mutta tuo taustaväri on kyllä aika kamala. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän