Lopetin leikkeleiden oston heti, kun uudet suositukset tulivat. Muita?
Kommentit (97)
Ei täälläkään. Miksi tuhlata rahaa niihin kun pärjää ilmankin.
Suositus on vain suositus, ei pakollinen kenellekään. En ole lopettanut leikkeleiden syöntiä, kuten en montaa muutakaan asiaa, mitä uusissa suosituksissa mainittiin.
Leikkeleiden kulutukseni on vain kasvanut. Juuri nyt napostelen suoraan leikkepaketista naudanpaistia.
No en. Syön aika vähän lihaa muutenkin, monesti päivän ainoa liha on se leikkele leivän päällä aamiaisella. En nyt niin pahana pidä.
Kuolema korjaa kumminkin. Eikä tähänkään mennessä ole kulutus ollut mitään päätähuimaavaa, oli suositus tai ei.
En lopettanut mutta en syönyt ennenkään. Suosituksella ei siis ollut mitään merkitystä valintoihini.
En oo syönyt ennenkään. Mä en seuraakaan suosituksia, vaan maalaisjärkeä.
Minä pamahdin vihervassuksi ja lopetin kaiken syömisen. En halua että kedon kukkanen kärsii vuokseni...
Lisäsin leikkeleiden käyttöä heti. Nyt menee leivälle useampi siivu, kulutus liki kaksinkertaistu.
En näe mitään järkeä noudattaa vasemmistoliberaalipoliittisia ravintosuosituksia, koska ei ole vasemmistoliberaaliaatteen fanittaja.
Päätimme miehen kanssa vuoden alusta, ettei osteta enää lihaleikkeleitä. Mitä mä niillä teen, ihan turhia. Ei meillä syödä paljon leipääkään. Juustoa tulee laitettua leivän päälle ennemmin. Muutenkin enemmin kasvisruokaa tulee laitettua, kun netistä löytyy hyviä reseptejä. Kalaa vielä tulee syötyä.
Lopetin kokonaan. Saan proteiinia muualta tarpeeksi.
En ole kokonaan lopettanut mutta vähentänyt leikkeleiden ja lihan kulutusta -ei tee mieli näitä, lopetin myös kahvinjuonnin , turhaa sekin
Lähes kokonaan minäkin olen lopettanut, mitä nyt lähinnä prosciuttoa pizzaan.
Tajusin jo aiemmin, että monikaan niistä ei oikein enää maistu.
Itse olen ostanut vegaanisia leikkeleitä edelleenkin, koska ne ovat vastuullinen ja suositusten mukainen valinta.
Syön munia, lihaa ja leikkeleitä entiseen malliin. Niiden lisukkeena salaattia ja juureksia.
Näihin keinotekoisiin soijapöperöihin en koske. Niissä on lisäaineita enemmän kuin raaka-ainetta. En kaipaa mitään vege-lisäainepommeja rasittamaan elimistöäni. En myöskään syö einesruokaa. Olen 160cm, 56kg ja vyötärö 62cm.
Olen lopettanut leikkeleiden syönnin lähes kokonaan, muutaman kerran olen ottanut tarjottuna leivän päälle, kun olen ollut kylässä.
En lopettanut, koska tykkään laittaa pläskiä leivän päälle.