Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin leikkeleiden oston heti, kun uudet suositukset tulivat. Muita?

Vierailija
16.03.2025 |

Ei tullut yhtään ikävä.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaatko kuitenkin ravintolassa, jossa on valkoiset pöytäliinat, jos alkaa vähintään seitsemän tunnin dokaamisen jälkeen hieman kaivata jotain pikkusuolaista, sen klassisen kasariherkun eli LEIKKELELAUTASEN?

Ai niin mutta leikkelelautasia oli silloin ruokalistalla, kun rafloissa vielä sai vetää röökiä sisällä pöydässä.

Vierailija
82/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto on kallista, suolaista ja rasvaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kokeeksi leikkelehyllystä jotain kasvisleikkelettä. Oli muuten hyvää. Jos tuota sujauttaisi lihaksi pakattuna menemän niin ei moni huomaisi. Olisi hassua kun boomeri tuota vuosikausia söisi mielihalulla ja sitten asia paljastettaisiin. Voi sitä raivon määrää🤣🤣🤣👍

Kuinka suuri hintaero on kasvisleikkeellä ja lihaleikkeellä? Ei taida köyhällä olla varaa kasvisleikkeeseen.

2,15€

https://www.s-kaupat.fi/tuote/makuliha-makukeittion-kasvisleikkele-toma…

Aika kova hinta. Paino vain 120 grammaa. Kevytlauantaimakkara maksaa vain 1,49 euroa 225 grammaa. Sitä syön pääasiassa.

Vierailija
84/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä syödään 4: jää erilaista laadukasta leikkelettä. 

Vierailija
85/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätimme miehen kanssa vuoden alusta, ettei osteta enää lihaleikkeleitä. Mitä mä niillä teen, ihan turhia. Ei meillä syödä paljon leipääkään. Juustoa tulee laitettua leivän päälle ennemmin. Muutenkin enemmin kasvisruokaa tulee laitettua, kun netistä löytyy hyviä reseptejä. Kalaa vielä tulee syötyä.

Tulee syötyä leikkeleitä ihan entiseen tahtiin, koska ei tule syötyä paljon leipää. En tule noin helposti höynäytetyksi. Tuletko sinä? Vai tullaan sitä joitakin ravintosuosituksia tuputtamaan. Ei tule kuuloonkaan.

Vierailija
86/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kokeeksi leikkelehyllystä jotain kasvisleikkelettä. Oli muuten hyvää. Jos tuota sujauttaisi lihaksi pakattuna menemän niin ei moni huomaisi. Olisi hassua kun boomeri tuota vuosikausia söisi mielihalulla ja sitten asia paljastettaisiin. Voi sitä raivon määrää🤣🤣🤣👍

Kuinka suuri hintaero on kasvisleikkeellä ja lihaleikkeellä? Ei taida köyhällä olla varaa kasvisleikkeeseen.

2,15€

Aika kova hinta. Paino vain 120 grammaa. Kevytlauantaimakkara maksaa vain 1,49 euroa 225 grammaa. Sitä syön pääasiassa.

Joo. Tuo 2,15 hintainen leikkelepaketti kesti n viikon, sitten joutuu ostaa uuden. Kyllä siinä on kovilla.

Toisaalta lihatuotanto saa kaikenlaisia tukiaisia ja jostain syystä muuten ahneet kauppiaat myy sitä liki nollakatteella tai jopa persnetolla, juuri tästä oli juttua lehdissä. Noista kasvisproteiineista taas nyhdetään tai yritetään nyhtää valtavasti välistä kaupalle. Tuntuu että se eläinrääkkäys on joku ihme kunnia asia kaikille niin kauppiaille kun asiakkaille.

Vierailija
87/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön edelleen silloin tällöin vähärasvaisia leikkeleitä, en ole vähentänyt.

Vierailija
88/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta suositukset yhtään. Syön mitä tykkään ja laitan kaiken ruoan alusta asti itse. Terve ja hoikka olen. 

Vierailija
89/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen lopettanut. En ole koskaan  pitänyt niistä.

Vierailija
90/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk suositukset

Vierailija
91/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2,15€

Joo. Tuo 2,15 hintainen leikkelepake

Minulla makkarapaketti kestää 2 päivää. Tuon 120 grammaa söisin yhdeltä istumalta.

Vierailija
92/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala kyllä hyppelemään näiden vaihtuvien suositusten vuoksi. Käytän tosin leikkeleitä verrattain harvoin.

Vierailija
93/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kiva että nykyään on hyviä tarjouksia noista 

Vierailija
94/97 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään leikkele, en ottaisi vaikka edessä olisi leipää ja leikkeleitä. Juustovoileivän (ruis) söisin kiljuen.

Vierailija
95/97 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin niitä tosi jo ennestäänkin ja lopetin, kun nuo suositukset tuli. Maksavatkin hulluna.

Vierailija
96/97 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta suositukset yhtään. Syön mitä tykkään ja laitan kaiken ruoan alusta asti itse. Terve ja hoikka olen. 

Teet siis leikkeleet alusta asti itse?

Vierailija
97/97 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen nimenomaan luomutuotteita , koska ne on petosta