Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin leikkeleiden oston heti, kun uudet suositukset tulivat. Muita?

Vierailija
16.03.2025 |

Ei tullut yhtään ikävä.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin teurasjätettä ostanut. 

Vierailija
62/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agenda taustalla ja ideologia edellä.

En voi käsittää et jotkut tekee aina niinku "suositellaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän leivän päällä juustoa. Joskus tykkäsin meetvurstista, mutta kun minulle selvisi sen valmistustapa, niin lakkasin ostamasta. Sitähän ei nimittäin missään vaiheessa kuumenneta niin kuumaksi, että kaikki taudinaiheuttajat häviäisivät. Sen takiahan taannoin vedettiin meetvurstia paljon pois myynnistäkin. Taisi olla listeriaa. Eli ei ole ollut vaikea luopua leikkeleistä. Grillimakkarasta luopuminen on ollut vähän vaikeampaa, mutta ajatus syövästä auttaa. 

Vierailija
64/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin leikkeleet ja aloin ostaa pötkömeetvurstia. Nyt on hyvä mieli. Siitä voi itse veistellä paksuja siivuja ja on edullisempaa.

Vierailija
65/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.1kg viikossa

Vierailija
66/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätimme miehen kanssa vuoden alusta, ettei osteta enää lihaleikkeleitä. Mitä mä niillä teen, ihan turhia. Ei meillä syödä paljon leipääkään. Juustoa tulee laitettua leivän päälle ennemmin. Muutenkin enemmin kasvisruokaa tulee laitettua, kun netistä löytyy hyviä reseptejä. Kalaa vielä tulee syötyä.

Sama juttu meillä.

Vierailija
67/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo vuosia ennen suosituksen voimaantuloa.

Vierailija
68/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punalaputettuna nykyään jatkuvasti leikkeleitä. Kertoo jostain. 

Enpä ole kyseistä ilmiötä huomannut kaupoissa, joissa käyn. Ilmeisesti kaikki on ostettu vauhdilla ennen minua.

Vierailija
69/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun leikkeleet eivät maistu, niin voin vähentää. Suosituksille voin vain naureskella säälien.

Onhan sitä suositeltu tupakointiakin hengitysvaikeuksiin, että semmoisia ne suosittelijat ovat.

No se pakasteista keitettyä kesäkeittoa lipittävä aliravittu vanhus ei naureskele!

Mikä hêlvetín nälänhätäkiima tuolla vasemmistolla oikein on.

Vierailija
70/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mössöpuristeista tehdyt leikkeleet on meillä lopetettu. Pitää olla tunnistettavissa olevaa lihaa, että ostetaan.

Vierailija
71/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään järkeä noudattaa vasemmistoliberaalipoliittisia ravintosuosituksia, koska ei ole vasemmistoliberaaliaatteen fanittaja.

Pyrkimys välttää suolistosyöpä on vasemmistoliberaaliaate? Kaikkea sitä. 

Vegaaneillakin on suolistosyöpiä. Ruokavalio ei sitä estä.

Vierailija
72/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3ea eri leikkelettä on pöydässä. Mies toimari. 

Vierailija
73/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäsin leikkeleiden käyttöä heti. Nyt menee leivälle useampi siivu, kulutus liki kaksinkertaistu.

Mitä saavutit tällä?

Hyvää makua ja maistuvuutta. Sekä leivälle mainota päällystettä. Mitä saavutat näillä vihervassaripaskojen ideologian pakkosyöttämisellä? Syö sinä lanttuva, ei vähempää voisi kiinnostaa sun ideologiasi.

Että oikein hyvä maku, maistuvuus ja mainio päällyste! Kyllä minä nyt vakuutuin kun paiskasit kolmella perustelulla! (Jotka minusta tarkoittavat kyllä ihan yhtä ja samaa. Ja aiemmin olit reppana kärsinyt makuvajauksesta vähemmillä leikkeleillä? Ehkä voisit vieläkin lisätä? Yksi paketillinen yhden leivän päälle? Koetapa! 😆)

Vierailija
74/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kokeeksi leikkelehyllystä jotain kasvisleikkelettä. Oli muuten hyvää. Jos tuota sujauttaisi lihaksi pakattuna menemän niin ei moni huomaisi. Olisi hassua kun boomeri tuota vuosikausia söisi mielihalulla ja sitten asia paljastettaisiin. Voi sitä raivon määrää🤣🤣🤣👍

Vierailija
75/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin kyllä, en lopettanut. Olen jo aiemmin vaihtanut "tuhmat" leikkeleet vähemmän "tuhmiin", eli kalkkunaan. Syy miksi vielä käytän leikkeleitä on, että muuten syön liikaa juustoa ja kolesterolini nousee. Kalkkunasta saan myös proteiinia. Ympäristösyistä pitäisi tietenkin jättää kalkkunatkin ostamassa mutta teen ympäristötekoja sitten muilla alueilla.

Tosin, vknlopuksi ostin myös ehkä noin vuoden tauon jälkeen salami-pakkauksen. Tiedän että se on tosi epäterveellistä mutta kohtuus kaikessa. 

Vierailija
76/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kokeeksi leikkelehyllystä jotain kasvisleikkelettä. Oli muuten hyvää. Jos tuota sujauttaisi lihaksi pakattuna menemän niin ei moni huomaisi. Olisi hassua kun boomeri tuota vuosikausia söisi mielihalulla ja sitten asia paljastettaisiin. Voi sitä raivon määrää🤣🤣🤣👍

Kuinka suuri hintaero on kasvisleikkeellä ja lihaleikkeellä? Ei taida köyhällä olla varaa kasvisleikkeeseen.

Vierailija
77/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetvurstia en lopeta. On niin hyvää patongin päällä juuston kanssa.

Vierailija
78/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2022 tulivat liian kalliiksi että kiinnostaisi maksaa ökyjä riistohintoja.

Vierailija
79/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuri hintaero on kasvisleikkeellä ja lihaleikkeellä? Ei taida köyhällä olla varaa kasvisleikkeeseen.

2,15€

https://www.s-kaupat.fi/tuote/makuliha-makukeittion-kasvisleikkele-toma…

Vierailija
80/97 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että lopetit 

ny mä saan tarjouksesta usein