Eteläamerikkalainen mies laittoi viestiä :3
Vaan eipä laittanutkaan, vaan minä. Hän oli minuun kontaktissa ensin toisella tavalla, ja minä lähetin ekan viestin. Tiedän mistä hän on kotoisin, tänne en sitä kerro. Etelä-Amerikasta jostain. Ikäänsä en tiedä vielä, näyttää nuorelta, muttei miltään juuri äsken aikuistuneelta. Vaikuttaa oikein mukavalta :3
Kommentit (43)
Juokse, kun vielä voit. Ovat alussa hurmaavia ja jonkun ajan kuluttua paljastuu machokulttuurin jäänteitä. Eivät kunnioita naisia. Totuuden käsite voi olla myös vieras.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin tällä viikolla kahvilla yhden miehen kanssa joka on sieltä kotoisin. Olihan se ihan komea mies, mutta joku siinä vähän tökki. Ei ollut oikein kohtelias. Mulle on ok maksaa omat kahvini, mutta hän meni ensin tiskille, otti omansa ja lähti jo pöytään, hyvä että edes ehdin nähdä mihin hävisi. Siinä sitten jäin tilaamaan oman pullakahvin ja odottamaan. :D Ja sitten etsiä tyyppi että mihin se katosi. No, ei siitä ole sen jälkeen mitään kuulunut. Tai oli siis siellä kahvilassa vielä ja juotiin ne kahvit toki.
Anna ihmeessä persettä ja mene naimisiin, tehkää pari lastakin. Mies osoittaa sen jälkeen rakkautensa asettamalla sinulle rakastavat ohjesäännöt ja tarvittaessa ojentamalla nyrkillä.
Heh. Satun olemaan puolibrasilialainen, enkä aio lähteä mihinkään.