Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eteläamerikkalainen mies laittoi viestiä :3

Vierailija
16.03.2025 |

Vaan eipä laittanutkaan, vaan minä. Hän oli minuun kontaktissa ensin toisella tavalla, ja minä lähetin ekan viestin. Tiedän mistä hän on kotoisin, tänne en sitä kerro. Etelä-Amerikasta jostain. Ikäänsä en tiedä vielä, näyttää nuorelta, muttei miltään juuri äsken aikuistuneelta. Vaikuttaa oikein mukavalta :3

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

;33

Vierailija
22/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota italialainen, heillä on seksikäs kieli. Tai espanjalainen! 

No kelpaisi molemmat 🥵😍 Ap

DP vai spitroast?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...paitsi sen verran, että en kelpaa suomalaisille 😂😂😂 en kelpaa! 😂 EN KELPAA 😂 Niin tosiaan minä en ole kiinnostunut suomalaisista. Juttu menee siis niin, että he eivät kelpaa minulle 🥲

Kumma kun nää naiset joille ei "kelpaa" suomimiehet ovat aina rumia. 😂😂😂 kumma sattuma 😂 KERRASSAAN 😂

Kumma kun minä olen aika hiton kaukana rumasta 😂😂 Jos sinä et usko, että minulle ei kelpaa suomalainen, niin sittenhän sinä et usko😂😂 ei se minuun vaikuta.

Vierailija
24/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sattumoisin oma makuni 😂😂 ja olen siihen erittäin tyytyväinen 😂😂 en käsitä, siis KÄSITÄ miksi se on muille jokin ongelma 😂😂 suomalainen ei säväytä minua sitten pätkän vertaa😂😂 

Vierailija
25/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iso muna?

Vierailija
26/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sattumoisin oma makuni 😂😂 ja olen siihen erittäin tyytyväinen 😂😂 en käsitä, siis KÄSITÄ miksi se on muille jokin ongelma 😂😂 suomalainen ei säväytä minua sitten pätkän vertaa😂😂 

Ja kuitenkin olet täällä 😂😂😂 vaikka sulla muka on niin ihku latinomies😂😂 palstaulien kanssa pitää viettää iltaa😂😂 ettet vaan olisi katkera siitä ettet kelvannut komealle suomalaiselle miehelle 😂😂

Mikä hemmetti sinua vaivaa? 😂 etkö nyt ymmärrä, etten ole kiinnostunut suomalaisista. "Komea suomalainen mies" 😆

Tässä meillä on keskusteltu käynnissä koko ajan. En minä tästä nyt Etelä-Amerikkaan ole lähdössä tänä iltana.

Vierailija
27/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin olet täällä 😂😂😂 vaikka sulla muka on niin ihku latinomies😂😂 palstaulien kanssa pitää viettää iltaa😂😂 ettet vaan olisi katkera siitä ettet kelvannut komealle suomalaiselle miehelle 😂😂

Mikä hemmetti sinua vaivaa? 😂 etkö nyt ymmärrä, etten ole kiinnostunut suomalaisista. "Komea suomalainen mies" 😆

Tässä meillä on keskusteltu käynnissä koko ajan. En minä tästä nyt Etelä-Amerikkaan ole lähdössä tänä iltana.

Keskustelu 

Vierailija
28/43 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuulla jostain etelä amerikan kaikista köyhemmistä maista. Bolivia, ecuador tms.

Vain heidän tarvii tyytyä kaikista huonompiin naisiin.

Mistä tiedät vaikka oli mies ? 

Vierailija
29/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ihanan oloinen :3 ap

Vierailija
30/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullun kissatädin horinat osa 5050606

Vierailija
31/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko italialaisen miehen fb-banni poistettu?

Vierailija
32/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko italialaisen miehen fb-banni poistettu?

?

Vierailija
33/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas roskanainen joka ei kelpaa suomalaisille miehille, niin pitää jostain keharimaasta hankkia mies. 

Keharimaa? Eiköhän persujen äo luokitella kaikkialla 100% invaliditeetiksi. Teidän edustajat Mäkelä, Tynkkynen, Hakkarainen, Vallin, Kataja eivät ole löytäneet puolisoa Suomesta vaan "keharimaasta".

Vierailija
34/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä niin kaunis lauluäänikin. La la laa la laa. Ja hiuksenikin ovat luonnonkiharat. Ap

Vierailija
35/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas roskanainen joka ei kelpaa suomalaisille miehille, niin pitää jostain keharimaasta hankkia mies. 

Keharimaa? Eiköhän persujen äo luokitella kaikkialla 100% invaliditeetiksi. Teidän edustajat Mäkelä, Tynkkynen, Hakkarainen, Vallin, Kataja eivät ole löytäneet puolisoa Suomesta vaan "keharimaasta".

Miten persut liittyvät tähän keskusteluun? Unohditko ottaa lääkityksesi, persuhullu?

Vierailija
36/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet kaikkoaa kun huomaavat minkälainen sekopää olet.

N45

Vierailija
37/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä roskamies kun löysin itselleni naisen Etelä-Amerikan keharimaasta? 

Tosin tässä kyseisessä keharimaassa on hyvin toimiva perusterveydenhuolto. Perusterveydenhuollon asiat sujuvat itse asiassa paremmin kuin Suomessa. 

Vierailija
38/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö enää italiaanot miellytä?

Miellyttää todellakin :3 Mutta miellyttää myös latinot :3

Piirrät itsestäsi kuvan yksinkertaisena, narsistisena ja huomionhakuisena bimbona.

Vierailija
39/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö jo rahaa, että saa ostettua lentoliput tapaamaan sinua? :3

Vierailija
40/43 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama kunhan lapsia ei tule. Tänne ei kaivata ulkomaalasten penskoja. Voit muuttaa sinne Rasiliaan, jos meinaat avioitua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi