Eteläamerikkalainen mies laittoi viestiä :3
Vaan eipä laittanutkaan, vaan minä. Hän oli minuun kontaktissa ensin toisella tavalla, ja minä lähetin ekan viestin. Tiedän mistä hän on kotoisin, tänne en sitä kerro. Etelä-Amerikasta jostain. Ikäänsä en tiedä vielä, näyttää nuorelta, muttei miltään juuri äsken aikuistuneelta. Vaikuttaa oikein mukavalta :3
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota italialainen, heillä on seksikäs kieli. Tai espanjalainen!
No kelpaisi molemmat 🥵😍 Ap
DP vai spitroast?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...paitsi sen verran, että en kelpaa suomalaisille 😂😂😂 en kelpaa! 😂 EN KELPAA 😂 Niin tosiaan minä en ole kiinnostunut suomalaisista. Juttu menee siis niin, että he eivät kelpaa minulle 🥲
Kumma kun nää naiset joille ei "kelpaa" suomimiehet ovat aina rumia. 😂😂😂 kumma sattuma 😂 KERRASSAAN 😂
Kumma kun minä olen aika hiton kaukana rumasta 😂😂 Jos sinä et usko, että minulle ei kelpaa suomalainen, niin sittenhän sinä et usko😂😂 ei se minuun vaikuta.
Minulla on sattumoisin oma makuni 😂😂 ja olen siihen erittäin tyytyväinen 😂😂 en käsitä, siis KÄSITÄ miksi se on muille jokin ongelma 😂😂 suomalainen ei säväytä minua sitten pätkän vertaa😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sattumoisin oma makuni 😂😂 ja olen siihen erittäin tyytyväinen 😂😂 en käsitä, siis KÄSITÄ miksi se on muille jokin ongelma 😂😂 suomalainen ei säväytä minua sitten pätkän vertaa😂😂
Ja kuitenkin olet täällä 😂😂😂 vaikka sulla muka on niin ihku latinomies😂😂 palstaulien kanssa pitää viettää iltaa😂😂 ettet vaan olisi katkera siitä ettet kelvannut komealle suomalaiselle miehelle 😂😂
Mikä hemmetti sinua vaivaa? 😂 etkö nyt ymmärrä, etten ole kiinnostunut suomalaisista. "Komea suomalainen mies" 😆
Tässä meillä on keskusteltu käynnissä koko ajan. En minä tästä nyt Etelä-Amerikkaan ole lähdössä tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin olet täällä 😂😂😂 vaikka sulla muka on niin ihku latinomies😂😂 palstaulien kanssa pitää viettää iltaa😂😂 ettet vaan olisi katkera siitä ettet kelvannut komealle suomalaiselle miehelle 😂😂
Mikä hemmetti sinua vaivaa? 😂 etkö nyt ymmärrä, etten ole kiinnostunut suomalaisista. "Komea suomalainen mies" 😆
Tässä meillä on keskusteltu käynnissä koko ajan. En minä tästä nyt Etelä-Amerikkaan ole lähdössä tänä iltana.
Keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Takuulla jostain etelä amerikan kaikista köyhemmistä maista. Bolivia, ecuador tms.
Vain heidän tarvii tyytyä kaikista huonompiin naisiin.
Mistä tiedät vaikka oli mies ?
Hullun kissatädin horinat osa 5050606
Onko italialaisen miehen fb-banni poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Onko italialaisen miehen fb-banni poistettu?
?
Vierailija kirjoitti:
Taas roskanainen joka ei kelpaa suomalaisille miehille, niin pitää jostain keharimaasta hankkia mies.
Keharimaa? Eiköhän persujen äo luokitella kaikkialla 100% invaliditeetiksi. Teidän edustajat Mäkelä, Tynkkynen, Hakkarainen, Vallin, Kataja eivät ole löytäneet puolisoa Suomesta vaan "keharimaasta".
Minulla on vielä niin kaunis lauluäänikin. La la laa la laa. Ja hiuksenikin ovat luonnonkiharat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas roskanainen joka ei kelpaa suomalaisille miehille, niin pitää jostain keharimaasta hankkia mies.
Keharimaa? Eiköhän persujen äo luokitella kaikkialla 100% invaliditeetiksi. Teidän edustajat Mäkelä, Tynkkynen, Hakkarainen, Vallin, Kataja eivät ole löytäneet puolisoa Suomesta vaan "keharimaasta".
Miten persut liittyvät tähän keskusteluun? Unohditko ottaa lääkityksesi, persuhullu?
Kyllä ne miehet kaikkoaa kun huomaavat minkälainen sekopää olet.
N45
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä roskamies kun löysin itselleni naisen Etelä-Amerikan keharimaasta?
Tosin tässä kyseisessä keharimaassa on hyvin toimiva perusterveydenhuolto. Perusterveydenhuollon asiat sujuvat itse asiassa paremmin kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö enää italiaanot miellytä?
Miellyttää todellakin :3 Mutta miellyttää myös latinot :3
Piirrät itsestäsi kuvan yksinkertaisena, narsistisena ja huomionhakuisena bimbona.
Pyysikö jo rahaa, että saa ostettua lentoliput tapaamaan sinua? :3
Yksi ja sama kunhan lapsia ei tule. Tänne ei kaivata ulkomaalasten penskoja. Voit muuttaa sinne Rasiliaan, jos meinaat avioitua
;33