Kyllä se niin on, että tyytyväisimpiä elämäänsä ovat avioliitossa tai vähintään parisuhteessa olevat naiset
Vähiten tyytyväisiä ovat sinkkunaiset. Näin kertoo väestötutkimus.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/sites/1/2024/10/ae4b909e-tahdotko_k…
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Se, ettå Suomessa nyt parisuhteessa olevat naiset ovat tyytyväisiä, ilmoittaa selvästi, että siat on nyt jätetty ja aivan oikeat miehet ovat sinkkuina. Tämän päivän suomalainen nainen on asioista perillä ja osaa etsiä varoitusmerkkejä ja jättää vakiintumatta huonon miehen kanssa. Täälläkin on nykyään paljon harvemmin avautumista meneillään olevasta huonosta suhteesta kuin ennen. Tämä on myös oma kokemukseni, huonosta erottu ja nykyään hyvässä suhteessa.
Vaan saattaa se nykyisesikin pettää, jos tulee joku paremmannäköinen misu vastaan vaikka työn merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettå Suomessa nyt parisuhteessa olevat naiset ovat tyytyväisiä, ilmoittaa selvästi, että siat on nyt jätetty ja aivan oikeat miehet ovat sinkkuina. Tämän päivän suomalainen nainen on asioista perillä ja osaa etsiä varoitusmerkkejä ja jättää vakiintumatta huonon miehen kanssa. Täälläkin on nykyään paljon harvemmin avautumista meneillään olevasta huonosta suhteesta kuin ennen. Tämä on myös oma kokemukseni, huonosta erottu ja nykyään hyvässä suhteessa.
Vaan saattaa se nykyisesikin pettää, jos tulee joku paremmannäköinen misu vastaan vaikka työn merkeissä.
Aika usein noin käy jos on erottu ns huonosta suhteesta itse pettämisen kautta. Karma korjaa satoa hyvin usein.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että ap on omin käsin väkertänyt tuosta oman taulukon ja yrittää vääntää tästä totuutta. Kyllä incel saa tästä tarkoitusta elämälleen.
Juuri näin. Ja sai vielä laitettua sen Väestöliiton nettisivuille. Taitaa ap olla tuhat kertaa sinua älykkäämpi (kuten me kaikki muutkin).
Vierailija kirjoitti:
Siksipä jotkut miehet yrittävät pakkomielteisesti estää ja kieltää narsismista sekä narsistisista piirteistä puhumisen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei meille kaikille onnettomille sinkkunaisille löydy mukavia miehiä, joiden kanssa olla parisuhteessa.
Niin. Valitettavasti kumppani löytyy vain niille mukaville naisille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisi tyytyväinen jos olisin nainen, jolla on peruskoulutausta, eikä oikein mitään taitojakaan ja asuisin vaikkapa Munkkiniemen rannassa 4,5 miljoonaa maksavassa talossa.
Onhan tuo aika hyvä elintaso kouluja käymättä, töitä tekemättä, mitää osaamatta, joten varmasti ovat se onnellisin ryhmä.
4,5 miljoonan talo ei ole minkään arvoinen, jos kumppani on väkivaltainen tms surkeasti käyttäytyvä sinua kohtaan. Siitä tilanteesta on tyytyväisyys kaukana. Ihan totean näin ohimennen. Materia on materiaa eikä se koskaan korvaa hyvää oloa tai tyytyväisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen nyt ollut sinkku viisi vuotta sitten erottuani 19 vuoden avioliitosta. Olen niin onnellinen ja tyytyväinen, kukaan ei hauku, huuda, paisko tavaroita, riko keittiönkaappeja ja kylppärinovia, lyö minua, yritä kuristaa, heittle minua tavaroilla, heitä kotoa yönselkään keskellä yötä, örvellä humalaisena raivopääanä joka yö paitsi silloin kun on jossain pettämässä, heittele tekemiäni ruokia lattialle maistamatta niitä kun ovat paskaa..
Olipa se vaan auvoista aikaa olla rouvana. Not.
Onneksi vihdoin erosit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen nyt ollut sinkku viisi vuotta sitten erottuani 19 vuoden avioliitosta. Olen niin onnellinen ja tyytyväinen, kukaan ei hauku, huuda, paisko tavaroita, riko keittiönkaappeja ja kylppärinovia, lyö minua, yritä kuristaa, heittle minua tavaroilla, heitä kotoa yönselkään keskellä yötä, örvellä humalaisena raivopääanä joka yö paitsi silloin kun on jossain pettämässä, heittele tekemiäni ruokia lattialle maistamatta niitä kun ovat paskaa..
Anekdooteilla ei kuitenkaan voi kumota tutkimustulosta aina silloin, kun tutkimustulos ei itseä miellytä. Kaikilla sinun kokemuksillasi on vain yksi yhdistävä tekijä, sinä itse.
Olisiko kummiskin niin, että onnellisessa, väkivallattomassa ja arvostavassa liitossa ihminen tuntee itsensä onnelliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anekdooteilla ei kuitenkaan voi kumota tutkimustulosta aina silloin, kun tutkimustulos ei itseä miellytä. Kaikilla sinun kokemuksillasi on vain yksi yhdistävä tekijä, sinä itse.
Olisiko kummiskin niin, että onnellisessa, väkivallattomassa ja arvostavassa liitossa ihminen tuntee itsensä onnellise
Ehkä on, ehkä ei. Se mitä tuosta tutkimuksesta voidaan sanoa, on että parisuhteessa elävät naiset ovat keskimäärin elämäänsä tyytyväisempiä ja terveempiä kuin sinkkunaiset. Muu on arvailua.
Tämä olikin arka paikka palstan yksinäisille naisille. :D
Pystytkö osoittamaan ne oikeiksi? Miksi edes väittelen trollin kanssa?