Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?
Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)
Kommentit (1325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku voi olla noin tyhmä?
Miksi se tekee mielestäsi jostakin tyhmän kun pyrkii elämään synnittömästi?
Kukas määrittelee synnittömyyden? Onko syntiä vaikka nousta sängystä vasemmalla jalalla sunnuntaisin?
10 käskyä
Kymmenen "käskyä" on supistettavissa yhteen "käskyyn".
Älä valahtele.
Kaikki muut synnit ovat vain seurausta valehtelusta.
Kuten raamatussa sanotaan: Kopeus käy kukistumisen edellä, ylpeys lankeemuksen edellä.
Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse s
Emme tuomitse vaan varoitamme väärästä elämäntyylistä ja pahuudesta, jonka Jeesus on vahvistanut johtavan kadotukseen. Jeesushan sanoi naiselle, mene äläkä enää syntiä tee. Toisen oikaisu ei ole tuomitsemista vaan rakkautta.
Ei ole rakkautta, koska et ole synnitön vaan syntinen. Toisen oikaisu on vain silloin rakkautta, kun on itse synnitön. Mikäli oikaiset muita esität samalla väitteen, että olet itse synnitön.
Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi? Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs manalan trollit on painaneet oikein urakkatahdilla saastaa palstalle. Huomaa että sielunvihollisen aika alkaa olla jo todella vähissä.
Näin on. Lopun ajan profetiat tulee toteen jatkuvalla syötöllä. Raamatussa totuus!
Eli japanilaiset lähes kaikki joutuvat helvettiin koska te kristityt epäonnistuitte lähetyskäskyn toteuttamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs manalan trollit on painaneet oikein urakkatahdilla saastaa palstalle. Huomaa että sielunvihollisen aika alkaa olla jo todella vähissä.
Manalaa ei ole olemassa. Älä nyt aikuinen ihminen usko sellaisiin mielikuvituspaikkoihin.
Lapsen ei tarvitse uskoa, pääsee taivaaseen ilmankin. Aikuisen pitää uskoa vain Jeesus voi meidät pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Lopun ajan profetiat tulee toteen jatkuvalla syötöllä. Raamatussa totuus!
Eli japanilaiset lähes kaikki joutuvat helvettiin koska te kristityt epäonnistuitte lähetyskäskyn toteuttamisessa?
Jumala on luvannut, että kaikki kuulevat Hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas määrittelee synnittömyyden? Onko syntiä vaikka nousta sängystä vasemmalla jalalla sunnuntaisin?
10 käskyä
Älä valahtele.
Kuten raamatussa sanotaan: Kopeus käy kukistumisen edellä, ylpeys lankeemuksen edellä.
Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy s
Ei ole rakkautta, koska et ole synnitön vaan syntinen. Toisen oikaisu on vain silloin rakkautta, kun on itse synnitön. Mikäli oikaiset muita esität samalla väitteen, että olet itse synnitön.
Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi? Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
Tuo tarkoittaa että et voi neuvoa toista uskomaan Jeesukseen jos et itse usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manalaa ei ole olemassa. Älä nyt aikuinen ihminen usko sellaisiin mielikuvituspaikkoihin.
Tyhjästäputkahtamiseen, abiogeneesiin ja evoluutioon uskovat ovat pöhlömpiä kuin pöpilän potilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 käskyä
Älä valahtele.
Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohot
Tuo tarkoittaa että et voi neuvoa toista uskomaan Jeesukseen jos et itse usko.
Ei tarkoita. Voithan sanoa, että sinä uskot Jeesukseen ja toimia esimerkkinä. Jokainen päättää itse, mihin uskoo.
Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
missä on kaikki muinaiset jumalat? niin egyptin kuin myös rooman valtakunnan, ja atsteekkien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 käskyä
Älä valahtele.
Kuten raamatussa sanotaan: Kopeus käy kukistumisen edellä, ylpeys lankeemuksen edell
Ei tarkoita. Voithan sanoa, että sinä uskot Jeesukseen ja toimia esimerkkinä. Jokainen päättää itse, mihin uskoo.
Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
Valehtelu on syntiä
Vierailija kirjoitti:
missä on kaikki muinaiset jumalat? niin egyptin kuin myös rooman valtakunnan, ja atsteekkien?
Ei ole kuin yksi Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 käskyä
Älä valahtele.
Kuten raamatussa sanotaan: Kopeus
Valehtelu on syntiä
Etkö usko Jumalaan?
Uskon ja uskonnon tehtävä on vapauttaa ihminen ajattelun rasituksista. Siitä on tietysti seurauksia, muutakin kuin hyvä olo.
Jännä miten täällä uskottomat käyttäytyy tosi ilkeästi, haukkuu ja haistattelee, haluaa että uskovaiset lähtis pois.
Ja uskovaiset toivottaa muut lämpimästi tervetulleiksi ja ovat ystävällisiä. Hmm..
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten täällä uskottomat käyttäytyy tosi ilkeästi, haukkuu ja haistattelee, haluaa että uskovaiset lähtis pois.
Ja uskovaiset toivottaa muut lämpimästi tervetulleiksi ja ovat ystävällisiä. Hmm..
Huonoa käytöstä esiintyy, mutta uskovaiset yrittävät käännyttää ihmisiä epärationaalisen oppinsa kannattajiksi. Se voi ärsyttää.
En halua. Kukin uskokoon mihin uskoo kunhan ei satuta muita.
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua päästä tämän elämän jälkeen paratiisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoa käytöstä esiintyy, mutta uskovaiset yrittävät käännyttää ihmisiä epärationaalisen oppinsa kannattajiksi. Se voi ärsyttää.
Vaikka ärsyttää niin aikuisen pitäisi osata käyttäytyä ja suvaita. Eikä tässä ketjussa ole mitään mikä voi ärsyttää, ei ole pakko lukea ja osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua päästä tämän elämän jälkeen paratiisiin?
Missä tuli esiin etten haluaisi? P. S. Olen vakaumuksellinen kristitty. Ei vaan kiinnosta muiden uskot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jumala sallii kaiken pahan tapahtua, onko Piru niin paljon vahvempi?
Ihmisille annettiin vapaa tahto.
Olen uskovainen, mutta en ap.
Ap, pidätkö raamattua täysin korrektina. Itse en. Sitä on muutettu, siitä on poistettu osia ja osa kirjoituksista on kirjoitettu paljon myöhemmin kuin sen väitetty kirjoittaja olisi voinut sen tehdä. Kirkoissa huvittaa se, miten Jeesus (maailman kovin juutalainen) kuvataan. Ei hän siltä näyttänyt. Jeesuksesta muuten on Rooman historian kirjoituksista puhetta. Hän ei ollut fiktiivinen. Ja en pilkkaa Jumalaa. Minä uskon häneen.
Kolmas uskova tällä. Raamattu on muuttamaton Jumalan ilmoitus meille. Uudestisyntynyt kristitty ymmärtää Raamatun myös, Pyhä Henki johdattelee.
Uskova joka ei usko Jumalan ilmoitukseen, ei ole pelastavassa uskossa.
Kaikkea Hyvää, Jumalan johdatusta sinulle Sanansa ääreen!
Kyllä, Jumala on myös näin meille kaikille luvannut.