Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon Jumalaan, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
16.03.2025 |

Tämä on turvallinen paikka keskustelulle Jumalasta. :)

Kommentit (1325)

Vierailija
321/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikikki kovimmat uskikset on murhaajia, rikollisia, narkkeja sun muita?

Kun ihminen saa sellaiset synnit anteeksi, niin kuka voisi sen jälkeen pysytellä tuppisuuna?

Eikö se riitä, että hetkeä ennen kuolemaa niin sanotusti tulee uskoon? Jos näin on, niin ...

Vierailija
322/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähen nyt panee naapurin vaimoa

Toivottavasti ovat uskiksia molemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen saa sellaiset synnit anteeksi, niin kuka voisi sen jälkeen pysytellä tuppisuuna?

Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.

Vierailija
324/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa puhutaan monesti seurakunnasta.

Mm. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttaan, niin myös kaikki tämä teille annetaan. (Matt. 6:33, Raamattu 1992)

tai 

Hebr. 10:24-25 Pitäkäämme huolta toinen toisestamme rohkaisuksi rakkauteen ja hyviin tekoihin. Älkäämme jättäkö omaa seurakunnan kokoontumistamme, niin kuin muutamilla on tapana, vaan kehottaakaa toisiamme.

tai

Gal. 6:2 Kantakaa toistenne kuormia, niin täytätte Kristuksen lain.

tai

Joh. 13:34-35 Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne. Kaikki tietävät, että te olette minun opetuslapsiani, jos te rakastatte toisianne.

Haluan siis kysyä oletko löytänyt tällaisen seurakunnan, uskovien yhteisön, jossa toisia rakastetaan , neuvotaan ja autetaan? 

Minä etsin sitä vielä ja pelkään etten löydä muualta kuin lestadiolaisten yhteisöstä.

Vierailija
325/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ovat uskiksia molemmat

Ainaki mies on, naisesta en tiedä kun kutsuu mua "Oi herra jumala" kun panen anaaliin

Vierailija
326/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan. Ei se anna kuitenkaan.

Vierailija
327/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan. Ei se anna kuitenkaan.

Ei se uskismiehelleen annakkaan mutta mulle antaa

Vierailija
328/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua. Kukin uskokoon mihin uskoo kunhan ei satuta muita.

Mikset halua päästä tämän elämän jälkeen paratiisiin?

Mikset ymmärrä, että uskonnotomalle sinun paratiisiasi ei ole olemassa? Eikö sinua ärsyttäisi, jos joku kyselisi sinulta, miksi et halua Ankkalinnaan?

Ymmärrän hyvinkin ja voisi se ärsyttää, mutta minä tiedän että sellainen on olemassa ja toivon että mahdollisimman moni pääsisi sinne, niin mielellään siitä puhun. Ketjun otsikko on Uskon Jumalaan, haluatko kysyä jotain? Ei että "sinun on pakko tulla nyt tänne lukemaan ja/tai laitan sinut käsiraudoilla kiinni sänkyyn ja kerron vähän Jeesuksesta. Ymmärrätkö sinä eron tässä?

Vierailija
329/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten täällä uskottomat käyttäytyy tosi ilkeästi, haukkuu ja haistattelee, haluaa että uskovaiset lähtis pois.

Ja uskovaiset toivottaa muut lämpimästi tervetulleiksi ja ovat ystävällisiä. Hmm..

Nämä ketjut ovat siitä hyviä että jumalankieltäjät paljastavat todelliset karvansa, vaikka kuulemma tutkimuksien mukaan heidän pitäisi olla muita ihmisiä älykkäämpi.

Sinä taasen et ymmärrä, että ateistit eivät ole jumalankieltäjiä. Kieltääksen jonkin siihen pitäisi ensin uskoa.

Todellinen karva teidän harhojenne kyseenalaistamisessa on osoittaa rationaalisuuden puutteenne opinkappaleissanne. Vilpitön halu pelastaa teidät lapsuudesta asti jatkuneesta iskostamisesta. Se on ystävällisyyttä ja välittämistä, lähimmäisenrakkautta parhaimmillaan. Ajattele, vapautuisit helvetinpelosta kun ottaisit rationaalisuuden takaisin sydämeesi.

"Lapsuudesta asti jatkuneesta iskostamisesta"? Mitäpä tuohonkin nyt sanoisi... Sinuna en kuitenkaan tekisi kovin pitkälle meneviä tulkintoja muutaman anonyymifoorumin viestin perusteella. Arvaan kuitenkin, että mielestäsi uskonto leviää vain periytymällä vanhemmilta lapselle, eikö vain? Jos niin olisi, niin miksi sitten yhteiskunta maallistuu täällä ja jossain muualla hengellistyy? Funtsipas nyt rationaalisesti.

Mitä helvetinpelkoon tulee, niin miksi kukaan uskova sellaisesta kärsisi, kun on jo siirtynyt kuolemasta elämään? Enemmän syytä pelkoon olisi heillä joita odottaa ikuinen kadotus.

Vierailija
330/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
331/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ymmärrä, että uskonnotomalle sinun paratiisiasi ei ole olemassa? Eikö sinua ärsyttäisi, jos joku kyselisi sinulta, miksi et halua Ankkalinnaan?

Ymmärrän hyvinkin ja voisi se ärsyttää, mutta minä tiedän että sellainen on olemassa ja toivon että mahdollisimman moni pääsisi sinne, niin mielellään siitä puhun. Ketjun otsikko on Uskon Jumalaan, haluatko kysyä jotain? Ei että "sinun on pakko tulla nyt tänne lukemaan ja/tai laitan sinut käsiraudoilla kiinni sänkyyn ja kerron vähän Jeesuksesta. Ymmärrätkö sinä eron tässä?

Miksi haluat, että joku, joka ei halua, päätyy paikkaan, josta emme mitään tiedä?

Vierailija
332/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten täällä uskottomat käyttäytyy tosi ilkeästi, haukkuu ja haistattelee, haluaa että uskovaiset lähtis pois.

Ja uskovaiset toivottaa muut lämpimästi tervetulleiksi ja ovat ystävällisiä. Hmm..

Nämä ketjut ovat siitä hyviä että jumalankieltäjät paljastavat todelliset karvansa, vaikka kuulemma tutkimuksien mukaan heidän pitäisi olla muita ihmisiä älykkäämpi.

Sinä taasen et ymmärrä, että ateistit eivät ole jumalankieltäjiä. Kieltääksen jonkin siihen pitäisi ensin uskoa.

Todellinen karva teidän harhojenne kyseenalaistamisessa on osoittaa rationaalisuuden puutteenne opinkappaleissanne. Vilpitön halu pelastaa teidät lapsuudesta asti jatkuneesta iskostamisesta. Se on ystävällisyyttä ja välittämistä, lähimmäisenra

Yhtä hyvin se ikuinen kadotus voi olla sinun osasi, kun sitä niin mielelläsi muille jaat.

Vierailija
333/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös käynytkin hyvä tuuri, että satuit syntymään oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan ja että vanhempasi olivat siinä ainoassa oikeassa uskossa? Meinaan, johonkin eri aikaan/paikkaan syntyneenä et olisi edes kuullut oikeasta jumalasta vaan palvoisit Thoria tai olisit vaikkapa hindu tms.

Ei vanhempani minua opettaneet. Jumala on luvannut että jokainen maan päällä oleva hänestä kuulee.

Upeaa aiheen väistelyä. Hienosti vastattu kaikkea muuta kuin kysymykseen. Ja tasan tarkkaan tiededään että maailmassa on elänyt/ elää vieläkin syntymästä kuolemaan sellaisia joihin tuo "lupaus" ei ole pätenyt

Ei pidä paikkansa. 

Mikä ei pidä paikkaansa? Nopealla googlauksella tuli tuloksia kuten "More than 3 billion people worldwide are considered unreached with the gospel". Lisäksi vieläkin on siis olemassa täysin eristäytyneitä heimoja jotka ei ole kuullut mistään jumalasta saatikka sitten sinun omastasi. Ja sitten voit mennä historiassa vähän matkaa taaksepäin ja olla varma että niitä on enemmänkin.

Vierailija
334/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat, että joku, joka ei halua, päätyy paikkaan, josta emme mitään tiedä?

Ei paratiisi ole paikka.

Vierailija
335/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen ollut koko elämäni yksin, yksinäinen, työtön, rahaton, masentunut.

Vastaa jumala

Vierailija
336/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
337/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa ei tunne varmaan edes Jumala itse. 

Vierailija
338/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi

Sinä et tiedä, minä tiedän.

Vierailija
339/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se riitä, että hetkeä ennen kuolemaa niin sanotusti tulee uskoon? Jos näin on, niin ...

Riittää mutta ethän sinä tiedä milloin kuolet...älä leiki tulella 

Vierailija
340/1325 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se filippil.kirje 3. Jotain pilaantuneita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme