Missä iässä kaikki nuoret alkavat näyttää kauniilta "vanhan" silmiin?
Täällä aina sanotaan, että kaikki nuoret näyttävät vanhoista kauniilta. Kuinka vanhana tapahtuu tämä, että näkee nuoret ja nuoret aikuiset kauniina vain sen takia että itse on vanha?
Kommentit (31)
Noin 40-vuotiaasta alkaen ovat lähes kaikki nuoret näyttäneet kauniilta. Varmaan myös sellaiset, joita itse olisi nuorena pitänyt rumana. Poikkeuksen tekevät runsaasti ylipainoiset nuoret, joita on hämmästyttävän paljon. Ja tosiaan lähes kaikki nuoret näyttävät toisten klooneilta, niin tytöt kuin pojat.
Harva nuori nykyään kauniilta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Oon 44 v. ja kyllä mun mielestä jo kaikki nuoret naiset näyttävät tosi näteiltä ja pojat on söpöjä. (hyvännäköinen miespuolinen näyttää _komealta_ omaan silmään nyttemmin vasta noin nelikymppisestä ylöspäin, kun näyttää Mieheltä eikä enää pojalta. :)
Mutta joo, hirveän nuorelta näyttää alle kolmekymppiset. Ja jotenkin hätkähdän jo, kun "kaupan tädit", lääkärit, virkailijat, opettajat, poliisit, jne näyttävät kauhean nuorilta nykyään. Aiemminhan he olivat "vanhoja" kaikki.
No tää just, että ennen mä olin se nuori ja kaikki muut oli vanhoja. Yks esimerkki, kun äitini kuoli 2 vuotta sitten, siihen liittyi myös eräs rikos, mutta ei siitä enempää, pointti on siinä, että menin työpaikan psykologille juttelemaan. Ja se oli sellainen nuori, seksikäs, rintava nainen kesämekossa. Ja olen siis itsekin nainen, mutta jotenkin häkellyin siitä tilanteesta, että tällainen muori tulee tuollaiselle seksipommille itkemään kun äiti kuoli, kun hänen oma äitinsä on varmaan mun ikäinen. Koko maailma on ihan erilainen nykyään. Niin ja ystäväni joka synnytti viimeisen lapsensa yli nelikymppisenä, sanoi että tuntui oudolta kun hoitajat ja kätilö oli "lapsia."
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 35 ja se on jo tapahtunut. Ehkäpä siinä vaiheessa, kun huomaa itsessään ensimmäisiä selviä vanhenemismuutoksia.
Itse olen 34-vuotias, mutta en oikein tee ulkoisesti eroa itseni ja nuorempien välillä noin 20-22 v eteenpäin, koska näytän poikkeuksellisen nuorelta ikäisekseni. Mutta kun mennään suunnilleen lukioikäisiin niin kyllähän ne alkavat jo aika lapsilta näyttämään, riippuen toki yksilöstä. Omanikäiset taas keskimäärin näyttävät oudon vanhoilta enkä oikein sovi tähän joukkoon ulkoisesti. Erikoinen tilanne. Mitä tulee kauneuteen, kyllähän ihminen nuorena on yleensä kauniimpi kuin vanhempana, ja joillain se kauneus loppuu jo varsin varhain, jos sitä on koskaan ollutkaan, ei sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Noin 40-vuotiaasta alkaen ovat lähes kaikki nuoret näyttäneet kauniilta. Varmaan myös sellaiset, joita itse olisi nuorena pitänyt rumana. Poikkeuksen tekevät runsaasti ylipainoiset nuoret, joita on hämmästyttävän paljon. Ja tosiaan lähes kaikki nuoret näyttävät toisten klooneilta, niin tytöt kuin pojat.
Näyttäähän mummot ja pappatkin kaikki toistensa klooneilta. Ja vauvat sekä pikkulapset. Hauska ilmiö.
Ei missään. Rumat on rumia ja kauniit on kauniita.
Mitähän nyt taas. Kyllä oman elinkaareni aikana ihmiset on olleet kauniita iästä riippumatta. Nuorenakin moni iäkkäämpi henkilö oli mielestäni ihailtavan kaunis, ja edelleen näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäähän mummot ja pappatkin kaikki toistensa klooneilta. Ja vauvat sekä pikkulapset. Hauska ilmiö.
Mitä :D nyt sinne specsaversille!
Monien miesten mielestä jo 10-vuotiaat tytöt näyttävät pantavilta
Joo. Mua harmittaa kun moni nuoti tyttö on pilannut itsensä älyttömällä meikkimerroksella. Kauniimpia ja raikkaampia olisivat ihan kevyellä meikillä, surullista että haluavat näyttää joltain nelikymppiseltä kardashianilta.