Missä iässä kaikki nuoret alkavat näyttää kauniilta "vanhan" silmiin?
Täällä aina sanotaan, että kaikki nuoret näyttävät vanhoista kauniilta. Kuinka vanhana tapahtuu tämä, että näkee nuoret ja nuoret aikuiset kauniina vain sen takia että itse on vanha?
Kommentit (94)
Täällä taas lista kiellettyjä sanoja kun viestit menee moderointiin.
Suurin osa ei ole kauniita, eivätkä tule koskaan näyttämäänkään siltä. Ei vanhuus poista näkökykyä.
Töpselin okka, körmyn enä, ohuet hiuslirut, tatuoin nit, sians ilmät, ylip aino, ankanh uulet, katuharjat ripsinä, huono ryhti.... Ei tule aikaa, jolloin nämä muuttuisivat minusta kauniiksi piirteiksi.
Jotkut kirjoittaa ilkeitä viestejä vauva.fi av:lla. Mitä elämässänne meni pieleen?
Kaikki nuoret eivät näytä kauniilta, vaikka olisivat hoikkia. Jos vaikka on olematon leuka tai epäsäännölliset piirteet, ei näytä kauniilta
Nuorena sitä piti kauniina parikymppisiä tyttöjä. Nyt ne näyttää ihan lapsilta. Sellaiset 30-35-vuotiaat naiset näyttää nuorilta ja kauniilta omaan silmään nykyään.
M45
Eivät kaikki nuoret näytä näteiltä. Mutta ei se mitään, ulkonäkö on sivuseikka.
54-vuotias
No, ei kyllä näytä! Itestäni on jopa järkyttävää, miten lihavia nykynuoret on (verrattuna omaan nuoruuteen ysärillä-nollarilla). Joillain parikymppisillä on jo enemmän ryppyjä kuin 40-50-vuotiailla. En tiedä, johtuuko nuo molemmat ravinnosta vai mistä. Mutta tosiaankin ysärin perusnuori ois nykynuorison keskuudessa huippumallitasoa ulkonäöltään.
Olen 76 eikä ainakaan minun silmin ole kaikki nuoret kauniita.
Moni kaunis nuori nainen on niin koppava, että kauneus katoaa hetkessä. Liian monella nuorella pojalla on on hiukset laitettu niin rumasti, että pilaavat ulkonäkönsä.
Naurettavalta nuo minusta näyttävät turvottettuine huulineen, kiiltävine naamoineen ja perskankut jakavine housuineen. Jos klownit ovat kauniita niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kaikki! Lihavuusongelma ei kaunista ketään iästä riippumatta
Ylipainoinen voi olla kaunis. Moni ihminen ei ole kaunis nuorena, vanhana, lihavana tai laihana.
Samaa mieltä.
Ilkeä ihminen ei ole koskaan kaunis.
Joskus 30v korvilla huomasin että nuoret näyttävät hyviltä, mutta aika nopeasti äkkäsin jutun juonen ja aloin katsomaan sen nuoruuden ohi oikeita piirteitä. "Onko tuo kaunis vai vaan nuori"?
Tämä. Eikö jotkut mieti mitään muuta kuin ylipainoa ja kenties omaa mlkkua.