Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä kaikki nuoret alkavat näyttää kauniilta "vanhan" silmiin?

Vierailija
16.03.2025 |

Täällä aina sanotaan, että kaikki nuoret näyttävät vanhoista kauniilta. Kuinka vanhana tapahtuu tämä, että näkee nuoret ja nuoret aikuiset kauniina vain sen takia että itse on vanha?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole lapsia? Näyttäisi siltä, että vanhat kurpat ovat kateellisia nuorille. 

Vaikea kadehtia 50 kg ylipainoa.

Mietitkö ikinä mitään muuta kuin painoa? Hienoa, olet laiha. Lähetän palkinnon postissa. 

Tämä. Eikö jotkut mieti mitään muuta kuin ylipainoa ja kenties omaa mlkkua.

Vierailija
82/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas lista kiellettyjä sanoja kun viestit menee moderointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ole kauniita, eivätkä tule koskaan näyttämäänkään siltä. Ei vanhuus poista näkökykyä.

Töpselin okka, körmyn enä, ohuet hiuslirut, tatuoin nit, sians ilmät, ylip aino, ankanh uulet, katuharjat ripsinä, huono ryhti.... Ei tule aikaa, jolloin nämä muuttuisivat minusta kauniiksi piirteiksi.

Vierailija
84/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kirjoittaa ilkeitä viestejä vauva.fi av:lla. Mitä elämässänne meni pieleen? 

Vierailija
85/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuoret eivät näytä kauniilta, vaikka olisivat hoikkia. Jos vaikka on olematon leuka tai  epäsäännölliset piirteet, ei näytä kauniilta

Vierailija
86/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sitä piti kauniina parikymppisiä tyttöjä. Nyt ne näyttää ihan lapsilta. Sellaiset 30-35-vuotiaat naiset näyttää nuorilta ja kauniilta omaan silmään nykyään.

M45

Vierailija
87/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt tyttö lapsia kauniina.

Vierailija
88/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki nuoret näytä näteiltä. Mutta ei se mitään, ulkonäkö on sivuseikka. 

54-vuotias

Vierailija
89/94 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kyllä näytä! Itestäni on jopa järkyttävää, miten lihavia nykynuoret on (verrattuna omaan nuoruuteen ysärillä-nollarilla). Joillain parikymppisillä on jo enemmän ryppyjä kuin 40-50-vuotiailla. En tiedä, johtuuko nuo molemmat ravinnosta vai mistä. Mutta tosiaankin ysärin perusnuori ois nykynuorison keskuudessa huippumallitasoa ulkonäöltään.

Vierailija
90/94 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 76 eikä ainakaan minun silmin ole kaikki nuoret kauniita.

Moni kaunis nuori nainen on niin koppava, että kauneus katoaa hetkessä. Liian monella nuorella pojalla on on hiukset laitettu niin rumasti, että pilaavat ulkonäkönsä.

Vierailija
91/94 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavalta nuo minusta näyttävät turvottettuine huulineen, kiiltävine naamoineen ja perskankut jakavine housuineen. Jos klownit ovat kauniita niin sitten.

Vierailija
92/94 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kaikki! Lihavuusongelma ei kaunista ketään iästä riippumatta

Ylipainoinen voi olla kaunis. Moni ihminen ei ole kaunis nuorena, vanhana, lihavana tai laihana.

Samaa mieltä.

Ilkeä ihminen ei ole koskaan kaunis.

Vierailija
93/94 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana vanhat alkoivat näyttää kauniilta minun silmissä. 

Vierailija
94/94 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 30v korvilla huomasin että nuoret näyttävät hyviltä, mutta aika nopeasti äkkäsin jutun juonen ja aloin katsomaan sen nuoruuden ohi oikeita piirteitä. "Onko tuo kaunis vai vaan nuori"?