IL : Häpeällinen ilmiö josta koko Suomi vaikenee
Synkkä salaisuus
27-vuotias Emma on kärsinyt mielenterveysongelmista niin pitkään kuin muistaa. Vaikeaksi lapseksi leimatun tytön lapsuutta varjosti synkkä salaisuus. Asiantuntijan mukaan Emman kokema on tabu, josta pitäisi puhua enemmän.
Emma ja veli olivat naapurin rakennustyömaalla styroksilevyjen päällä. Emma oli alakoulun toisella luokalla, veli jo teini-ikäinen.
Nussimista. Sitä sanaa veli käytti.
Emma ei ole tänäkään päivänä täysin varma, mitä veli hänelle teki. Muistikuvat tapahtuneesta ovat
hatarat.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/20996511-5cdd-44b5-8b85-ff7945f3dfaa
Kommentit (106)
Pysyy maat ja rahat suvussa kun ottaa naisen samasta perheestä.
Aina vaan tuollaiset vähän jännemmät miehet saa, mutta ei koskaan me kiltit ja mukavat miehet.
Jos kundi pökkii siskoaan joka sen seurauksena synnyttäisi sellaisen kuten sabotaan ns. ä p ä r ä lapsosen, kundihan olisi sitten samalla siis sekä ä:n eno että isä.
Jos taas kundi olisi ns. madafaka, ja tapahtuisi myös syntymän ihme, kundin ä-lapsi olisi samalla hänen sisaruksensa, ja ä-lapsen äiti olisi samalla myös saman ä-lapsen isoäiti.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta pitää kehittää itselle mielenterveysongelma? Olen minäkin kokenut kaikkea kurjaa mutta ne jään historiaan vaan ikävinä muistoina ja elämä jatkuu.
Ehkä teidän suvussa normisettiä mutta normaaleille ei ja siksi mielenterveydenkin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö? Että on tavallistakin?
Yleisempää kuin uskotaan. Asiasta ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta pitää kehittää itselle mielenterveysongelma? Olen minäkin kokenut kaikkea kurjaa mutta ne jään historiaan vaan ikävinä muistoina ja elämä jatkuu.
Onko sun sisarus rais kannut? Jos ei niin pidä pääsi kiinni.
Sillä ei liene väliä että onko se sisarus vaiko joku tuntematon tyyppi, mutta kyllä. En minä elämääni heitä sentakia että koku on tehnyt väärin minua kohtaan.
Sillä on paljonkin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen rodunjalostus..
Eikös se ollut vasemmistoliiton Anna Kontula joka haluaa insestin laillistaa.
Eihän se ole uhrin häpeä vaan sen sairaan olennon joka sitä tekee. Pitäisi antaa nappi otsaan.
Ei Suomi tästä vaikene vaan uhrit (jä heidän yhteisönsä.)
Vierailija kirjoitti:
Aijaa tämäkö asia, josta "koko Suomi vaikenee", ikään kuin se olisi jokin yleinen ilmiö? Eivät suomalaiset ole mitään muslimeja tai musta laisia. Oliko tuo otsikko ap:n omaa lisää?
Kyllä menikin persulla tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen rodunjalostus..
Onko tämä sinulle joku vitsi? Sinä olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Pysyy maat ja rahat suvussa kun ottaa naisen samasta perheestä.
Ja geenit. Ja perinnölliset sairaudet. 👍
Ja varmaan myös mahdolliset suvun habituksen erityispiirteet. Vrt Habsburgien leuka
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eddda076-1a46-4f71-b91e-fcc493b09a72
Vihervasemmistolaiset taas nauramassa insestin uhrin kustannuksella ja persuttelevat.
Varmasti lötyy mieleltään sairaita veljiä joita pitäisi saada edesvastuuseen, Aikoinaan pienillä paikkakunnilla varmaan jokaisesta koululuokasta löytyi yksi tyttö jota isä käytti hyväkseen eikä asioista puhuttu. Sellainen sairas maa on Suomi.
Persut taas nauramassa insestin uhrin kustannuksella ja vihervassuttelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa tämäkö asia, josta "koko Suomi vaikenee", ikään kuin se olisi jokin yleinen ilmiö? Eivät suomalaiset ole mitään muslimeja tai musta laisia. Oliko tuo otsikko ap:n omaa lisää?
Kyllä menikin persulla tunteisiin.
Mene helvettiin persuista änkyttämästä saatanan idiootti. Joka ketjun pilaat tuolla persunjauhannallasi.
Meni näköjään persulla oikeasti tunteisiin ja pahasti.
Shokki ja häpeä. Pyrkii peittämään tapahtuneen mielestä. Kyllä tuota tapahtuu Suomessa paljonkin. Mulla on ollut siskonmiehiä joita sai suorastaan pelätä. Etenkin yhtä niistä. Olin 15-20 vuotta siskoa nuorempi. Lanko katsoi oikeudekseen mua kopeloida. Yritin puhua asiasta mun sukulaisille, mutta eivät he uskoneet, vaikka vitsailivat välillä, että J. tykkää nuorista tytöistä. Mun toiset sisaret siskot uskaltaneet jättää lapsiaan sen miehen seuraan. Mä vaikenin, kun musta tehtiin valehtelija. Nyt tämä mies on jo kuollut, sisko kuoli pari vuotta myöhemmin. Siskon kuoleman jälkeen löytyi hänen piiloista kaikenlaista kamalaa. Siskon avioliitto oli ollut helvettiä. Nyt sitten mun sukulaiset päivittelevät sitä miten kauhea se J. on ollut, vaikka aina he sen olivat siitä tietäneet ja vaienneet.
No miksei ole käsitellyt tuota asiaa miellessään tai ammattilaisen kanssa ja antanut sen sitten olla? Meille mieheille sanotaan niin jatkuvasti ja käsketään hoitamaan itse ongelmamme koska kukaan ei sitä puolestamme tee.
Tästä ei taida olla mitään luotettavia tilastoja, koska on niin sairasta hommaa että uhritkin vaikenee. Varmaan psykiatrisissa sairaaloissa ja terapioissa näitä tulee sitten ilmi kun uhri on seonnut.