Odottaako tällainen 54 v teräskunnossa oleva mies jotain "mummoa" vaimoksi?
juoksu ja penkki 120 kg, 54 ikää luuletko että joku 50-vuotias mummo kiinnostaa?=
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Mulla nousee aina myötähäpeä kun näen 50+ vauvojen ja taaperoiden isejä.. Vaikka tietysti ulospäin nyökkäilen hymyillen. Eikö he ite tajua.. Vähän sama kun isot miehet ulkoiluttaa pikkupuudeleita räntäsateessa ym.
Muuten samaa mieltä mutta en heti keksi miehekkäämpää näkyä kuin iso korsto lenkillä pienen ja söpön koiran kanssa. Miehekkäillä miehillä on varaa lenkittää ja rakastaa pieniä sylikoiria. Tappelukoirat jne vasta ovatkin häiriintyneille miehille kun pitää olla egonnostattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutilta saa apua miestyypilliseen känkkäränkkään, naisen seksuaalisuuteen liittyvien vääristyneiden ajatusmallien korjaamiseen sekä p*rnon liikakulutuksen lopettamiseen..
Pelaa tuota pingpongia terapeuttisi kanssa, niin se kertoo sulle tarkemmin mitä teet ja miksi teet.
Voihan pingpong sentään :D Vielä puuttuu sinulta se looginen vastaus, miksi naisen kannattaisi harrastaa nautinnollisen sooloseksin sijaan riskialttiimpaa ja vähemmän tyydyttävää seksiä miehen kanssa. Pinnistele aivosolujasi, älä jankkaa.
No mikset kysy siltä ammattilaiselta, jota suosittelin sinulle heti alussa, vaan aloit pingpongjankkaamaan.
Jankutijankuti ja pinpong. Anna vaan se pyydetty looginen vastaus tai myönnä suoraan, ettet siihen pysty.
Vierailija kirjoitti:
Muuten samaa mieltä mutta en heti keksi miehekkäämpää näkyä kuin iso korsto lenkillä pienen ja söpön koiran kanssa. Miehekkäillä miehillä on varaa lenkittää ja rakastaa pieniä sylikoiria. Tappelukoirat jne vasta ovatkin häiriintyneille miehille kun pitää olla egonnostattaja.
Voi ottaa jonkun muun kuin tappelukoiran tai sylikoiran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua vaan kiukuttaa, kun tinderissä nuoret miehet tyrkyttää seksiä "mummoille", mutta itse saat nuorta naista vain rahalla.
Me kutsuttiin tuota mummoseksiä opiskeluaikana termillä "pääsiäisnoita lentää luudalla".
Luuta on sitten vertaus siihen hintelään opiskelijapoikaan, joka saa kyytiä.
Ja silti se opiskelijapoika valitsi mieluummin ja vapaaehtoisesti sen mummon kuin sooloseksin.
Mieleeni muistuu tyhjät kassit ja nolo-olo.
Kevyt bsdm:mää.
Nyt siis huolella tyhjennetyt kassit ja seksissä aktiivinen nainen sekä muu kuin vaniljaseksi onkin paha-asia miehistä?
No kyllä itse aktit oli ihan puhdasta vaniljaa, mutta se mummonnussijan olo jälkeenpäin...
Vaikka ap juoksu ja penkki vielä onnistuu, niin sinulla on jo eturauhasongelma, ja ei seiso ilman sinistä pilleriä.
Nyt aletaan olla kohdassa, jossa mua jatkuvasti lähestyy 15, jopa 20 vuotta nuoremmat miehet. Olen 48. Mun miespuolisille CF-treenikavereille, joista vanhin 67-vuotias, nuo sun tulokset on ihan perustasoa. Joten. Mistä sä nämä mummot löydät? Pitäiskö skaalata ylöspäin tuota iköhaarukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua vaan kiukuttaa, kun tinderissä nuoret miehet tyrkyttää seksiä "mummoille", mutta itse saat nuorta naista vain rahalla.
Me kutsuttiin tuota mummoseksiä opiskeluaikana termillä "pääsiäisnoita lentää luudalla".
Ja silti se opiskelijapoika valitsi mieluummin ja vapaaehtoisesti sen mummon kuin sooloseksin.
Nyt siis huolella tyhjennetyt kassit ja seksissä aktiivinen nainen sekä muu kuin vaniljaseksi onkin paha-asia miehistä?
No kyl
Ja kertomus senkun vaan muuttuu. Saitko nuorena pakit mummolta ja koit itsesi seksuaalisesti kuohituksi? Antavatko mummot sinulle pakkeja vieläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freesi nukkua puhtaassa sängyssä ilman vanhan miehen hajuja. Luksusta suorastaan.
Noi voihan virtsankarkailu sentään.
t. Taksikuski
Sä saat kyllä siihen apua. Mars lekuriin. Andropaussissa tuo on ihan normaalia.
Tiuhaan pissille, koska eturauhanen suurenee ikääntyessä. Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyl
Etkä edes ottanut rahaa? Nuoret naiset rahastavat, jos joutuvat panemaan vanhoja rumia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla nousee aina myötähäpeä kun näen 50+ vauvojen ja taaperoiden isejä.. Vaikka tietysti ulospäin nyökkäilen hymyillen. Eikö he ite tajua.. Vähän sama kun isot miehet ulkoiluttaa pikkupuudeleita räntäsateessa ym.
Tuohan se. En ylipäätään ymmärrä, miksi kukaan ottaa tuollaisen karvaisen, vihaisen ja demoniselta manifestoitumalta näyttävän kyrvänjatkeen. Kiihottavaa - not.
Mieli vielä halajaa nuorta, mutta fysiikka alkaa pistää vastaan. Kannattaa hyväksyä tilanne ihan vaan kasuaalisti.
Ei se teräskunto auta jos on ruma ja150cm pitkä kalju ukko.huonot hampaat voi peittää kun pitää suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jankutijankuti ja pinpong. Anna vaan se pyydetty looginen vastaus tai myönnä suoraan, ettet siihen pysty.
Olet sen verran rikkinäinen ihminen, ettei suoran vastauksen antaminen sinulle onnistu ikinä. Olet opetellut suojaamaan egoasi tarkasti "vääriltä vastauksilta" epäterveillä defensseillä.
Sinulla on täysin tyypilliset tusina MT-oireet/esioireet, noista se sitten lähtee kehittymään.
Ennenkuin kanssasi on keskusteltu, sinulle on opetettu hieman tunneälyä omien tunteidesi tunnistamiseen ja toimintasi motiivit on paljastettu itsellesi et voi yksinkertaisesti hyväksyä kuin omat vastauksesi. Kaikki muut vastaukset laukaisee yksinkertaisesti hyökkäysreaktion "väärää" vastausta kohtaan.
Nämä jutut on monesti todella hauskoja, olen 47 täyttänyt petite s kokoinen pitkähiuksinen nainen. Myös ihoni o täydellinen eipä tosin teininäkään juuri finnejä ollut. Kroppa on siro mutta muodokas. Miehet ovat olleet tyyliin bodareita /rikkaita. Edelleen tulee viestejä oudoilta ihmisiltä,en jaksa edes vastata niihin!! Siis jonkun facebookin kautta että olen todella kaunis/lähetä kuvia jne jne.Naurattaa jos joku 50v mies kirjoittaa kun mieheni yleensä olleet nuorempiä. Olisi outoa kauniina joku pervo setä vieressä.
Tuskin sää aloittaja kelpaisit mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ja kertomus senkun vaan muuttuu. Saitko nuorena pakit mummolta ja koit itsesi seksuaalisesti kuohituksi? Antavatko mummot sinulle pakkeja vieläkin?
Kertomus ei muuttunut mihinkään.
Se nolo-olo mummoaktin jälkeen / aikana on opiskelijapojan (ghetto)bsdm kokemus. :D
Miesten pitäisi alkaa hoitaa itseään niin kuin naiset, niin pysyisivät paremmassa kunnossa iän myötä.
En tarkoita nyt lihaksia tai hiusarajaa, vaan esimerkiksi hampaita, miehet pesevät niitä huonommin ja käyvät vähemmän hammaslääkärin tarkistuksessa, sitten niitä alkaa kuuttakymppiä lähestyessä yhtäkkiä pudota suusta.
Lisäksi esimerkiksi peräpukamat. Miehet eivät käy lääkärillä hoidattamassa niitä kuten naiset. Naiset korjauttavat näitä vaivoja matalammalla kynnyksellä, vaikka suonikohjut tai silmiin/näköön liittyvät korjaukset. Hampaiden valkaisut. Ihonhoito. Hormonikorvaushoito. Jne.
Sellainen alkaa näkyä vuosien mittaan, jos yksi huolehtii itsestään ja toinen ei. Kunpa miehet heräisivät tällaiseen enemmän. Nythän miehet näyttävät 50 - 60 -vuotiaina vanhemmilta kuin samanikäiset naiset ja syy on tässä ulkonäöstä ja kehosta huolehtimisessa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi alkaa hoitaa itseään niin kuin naiset, niin pysyisivät paremmassa kunnossa iän myötä.
En tarkoita nyt lihaksia tai hiusarajaa, vaan esimerkiksi hampaita, miehet pesevät niitä huonommin ja käyvät vähemmän hammaslääkärin tarkistuksessa, sitten niitä alkaa kuuttakymppiä lähestyessä yhtäkkiä pudota suusta.
Lisäksi esimerkiksi peräpukamat. Miehet eivät käy lääkärillä hoidattamassa niitä kuten naiset. Naiset korjauttavat näitä vaivoja matalammalla kynnyksellä, vaikka suonikohjut tai silmiin/näköön liittyvät korjaukset. Hampaiden valkaisut. Ihonhoito. Hormonikorvaushoito. Jne.
Sellainen alkaa näkyä vuosien mittaan, jos yksi huolehtii itsestään ja toinen ei. Kunpa miehet heräisivät tällaiseen enemmän. Nythän miehet näyttävät 50 - 60 -vuotiaina vanhemmilta kuin samanikäiset naiset ja syy on tässä ulkonäöstä ja kehosta huolehtimisessa.
Tässä puhuu yksinäisen incelinaisen seksikumppanin kaipuu.
No mikset kysy siltä ammattilaiselta, jota suosittelin sinulle heti alussa, vaan aloit pingpongjankkaamaan.