Odottaako tällainen 54 v teräskunnossa oleva mies jotain "mummoa" vaimoksi?
juoksu ja penkki 120 kg, 54 ikää luuletko että joku 50-vuotias mummo kiinnostaa?=
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 50+ mies ja hän ihan tosissaan arvostelee ikäisiään naisia vanhoiksi. Se logiikka on jotenkin käsittämätöntä. Itsellään miehellä on jo -get this - irrotettavat tekohampaat. Lisäksi testosteronin laskusta johtuva impotenssi ja vyötärölihavuutta. Mutta kun hän harrastaa salilla käyntiä, niin hän ilmeisesti samaistuu niihin nuoriin selimakeihin, eikä hahmota olevansa samanikäinen kui 50+ naiset.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, ei ne plus 50v naisetkaan sua halua. Meitä ei enää avioliitot kiinnosta eli jonkun vanhentuvan miehen omaishoitajana ja palvelijana toimiminen. Miksi kiinnostaisi kun ei enää tarvi lisääntyä ja elämä on sinkkunaisille tutkitusti paljon laadukkaampaa kuin naimisissa oleville. Jos halutaan seksiä, sitä saa kyllä sinua selvästi nuoremmilta ja viriilimmiltä miehiltä. Joten koita epätoivoisesti jahdata niitä nuoria, ne voi vauvahimossaan sinut kelpuuttaa ja pääset vaihtamaan vaippoja ja yövalvomaan. Tai muuten vaan lompakkosi kelpaa ja pian se onkin tyhjä. Me 50 plus naiset taas käytetään rahamme itseemme, nautitaan harrastuksista ja kulttuurista sekä omasta ajasta.
"Me 50 plus naiset taas käytetään rahamme itseemme" "Jos halutaan seksiä, sitä saa kyllä sinua selvästi nuoremmilta ja viriilimmiltä miehiltä"
Poimin nämä irralleen, koska tässä on s
Sinua vaan kiukuttaa, kun tinderissä nuoret miehet tyrkyttää seksiä "mummoille", mutta itse saat nuorta naista vain rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 50+ mies ja hän ihan tosissaan arvostelee ikäisiään naisia vanhoiksi. Se logiikka on jotenkin käsittämätöntä. Itsellään miehellä on jo -get this - irrotettavat tekohampaat. Lisäksi testosteronin laskusta johtuva impotenssi ja vyötärölihavuutta. Mutta kun hän harrastaa salilla käyntiä, niin hän ilmeisesti samaistuu niihin nuoriin selimakeihin, eikä hahmota olevansa samanikäinen kui 50+ naiset.
Luin jostakin lehdestä/artikkelista about kuusikymmpisen miehen haastattelua, jossa oli hakemassa Aasiasta kolmekymppistä vaimoa. Ilmoitti rehvakkaasti, että oman ikäiset mummot ei kiinnosta. Miehestä oli sekä kasvo- että vartalokuvat. Sen enempää tuskin hänen ikäisensä olisi voinut papparaiselta näyttää; löytyi platinaan taittavaa harmaantumista ja hiuskatoa, pellehermanni kranssitukka, taikinanaama, lörpöhtäneen ryppyinen ja uurteinen leuattomuus alkaen alahuu
Kuolen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmin todennäköisyys on sooloseksissä 100 % ja sooloseksi ei aiheuta tulehduksia eikä altista seksitaudeille toisin kuin miesten epähygieeniset vehkeet. Siksi sooloseksi on järkipäätös.
No nämä on niitä juttuja, joilla voisit sen keskustelun seksuaaliterapeutin kanssa avata.
Ammattilainen osaa tästä sitten jatkaa, koska olet sille 13. tusinassa.
Miksi siirtyisin nautinnollisesta sooloseksistä vähemmän nautinnolliseen ja riskialttiimpaan duoseksiin? Siksikö, että joku mies saisi sitten pesää :D Minun seksuaalisuuteni on ehjää ja tervettä, sinun päässäsi naisen seksuaalisuus tulisi alistaa miehen eduksi. Siinä sitä "tervettä seksuaalisuutta" naisille kerrassaan miehen itsetyydytysastiana.
No nämä on niitä juttuja, joilla voisit sen keskustelun seksuaaliterapeutin kanssa avata ja juttusi ei muuten kuulosta enää todellakaan terveeltä.
Tuon mutku sinä pingpongauksen kanssa suosittelen sitten ihan normi terapiaa rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Odottaako joku mummo ottavansa mieheksi 54-vuotiaan vähä-älyisen muskeleitaan kasvattavan "Maken"? N57 170 cm/59 kg
Ei todellakaan.
54v.
Vierailija kirjoitti:
Sinua vaan kiukuttaa, kun tinderissä nuoret miehet tyrkyttää seksiä "mummoille", mutta itse saat nuorta naista vain rahalla.
Me kutsuttiin tuota mummoseksiä opiskeluaikana termillä "pääsiäisnoita lentää luudalla".
Luuta on sitten vertaus siihen hintelään opiskelijapoikaan, joka saa kyytiä.
Freesi nukkua puhtaassa sängyssä ilman vanhan miehen hajuja. Luksusta suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmin todennäköisyys on sooloseksissä 100 % ja sooloseksi ei aiheuta tulehduksia eikä altista seksitaudeille toisin kuin miesten epähygieeniset vehkeet. Siksi sooloseksi on järkipäätös.
No nämä on niitä juttuja, joilla voisit sen keskustelun seksuaaliterapeutin kanssa avata.
Miksi siirtyisin nautinnollisesta sooloseksistä vähemmän nautinnolliseen ja riskialttiimpaan duoseksiin? Siksikö, että joku mies saisi sitten pesää :D Minun seksuaalisuuteni on ehjää ja tervettä, sinun päässäsi naisen seksuaalisuus tulisi alistaa miehen eduksi. Siinä sitä "tervettä seksuaalisuutta" naisille kerrassaan miehen itsetyydytysastiana.
No nämä on niitä juttuja
Terapeutilta saa apua miestyypilliseen känkkäränkkään, naisen seksuaalisuuteen liittyvien vääristyneiden ajatusmallien korjaamiseen sekä p*rnon liikakulutuksen lopettamiseen..
Vierailija kirjoitti:
Freesi nukkua puhtaassa sängyssä ilman vanhan miehen hajuja. Luksusta suorastaan.
Noi voihan virtsankarkailu sentään.
t. Taksikuski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kutsuttiin tuota mummoseksiä opiskeluaikana termillä "pääsiäisnoita lentää luudalla".
Ja silti se opiskelijapoika valitsi mieluummin ja vapaaehtoisesti sen mummon kuin sooloseksin.
Vierailija kirjoitti:
Terapeutilta saa apua miestyypilliseen känkkäränkkään, naisen seksuaalisuuteen liittyvien vääristyneiden ajatusmallien korjaamiseen sekä p*rnon liikakulutuksen lopettamiseen..
Pelaa tuota pingpongia terapeuttisi kanssa, niin se kertoo sulle tarkemmin mitä teet ja miksi teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö "vanhat" tai " hintelät" saisi saada ollenkaan seksiä ? Ovatko niin naurettavia, että oikeastaan eivät saisi olla olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, ei ne plus 50v naisetkaan sua halua. Meitä ei enää avioliitot kiinnosta eli jonkun vanhentuvan miehen omaishoitajana ja palvelijana toimiminen. Miksi kiinnostaisi kun ei enää tarvi lisääntyä ja elämä on sinkkunaisille tutkitusti paljon laadukkaampaa kuin naimisissa oleville. Jos halutaan seksiä, sitä saa kyllä sinua selvästi nuoremmilta ja viriilimmiltä miehiltä. Joten koita epätoivoisesti jahdata niitä nuoria, ne voi vauvahimossaan sinut kelpuuttaa ja pääset vaihtamaan vaippoja ja yövalvomaan. Tai muuten vaan lompakkosi kelpaa ja pian se onkin tyhjä. Me 50 plus naiset taas käytetään rahamme itseemme, nautitaan harrastuksista ja kulttuurista sekä omasta ajasta.
Me 50 plus? Puhu vaan itsestäsi, älä muista. Mä en ole tuollainen 50+ nainen.
Mulle riittää mun ikäinen mies. Ei kiinnosta jahdata nuoria miehiä.
Omaa aikaa, harrastuksia yms. on myös parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti se opiskelijapoika valitsi mieluummin ja vapaaehtoisesti sen mummon kuin sooloseksin.
Mieleeni muistuu tyhjät kassit ja nolo-olo.
Kevyt bsdm:mää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaa tuota pingpongia terapeuttisi kanssa, niin se kertoo sulle tarkemmin mitä teet ja miksi teet.
Voihan pingpong sentään :D Vielä puuttuu sinulta se looginen vastaus, miksi naisen kannattaisi harrastaa nautinnollisen sooloseksin sijaan riskialttiimpaa ja vähemmän tyydyttävää seksiä miehen kanssa. Pinnistele aivosolujasi, älä jankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä pystyt elämään tuommoisen miehen kanssa? Anteeksi, mutta voi yäk kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieleeni muistuu tyhjät kassit ja nolo-olo.
Kevyt bsdm:mää.
Nyt siis huolella tyhjennetyt kassit ja seksissä aktiivinen nainen sekä muu kuin vaniljaseksi onkin paha-asia miehistä?
Olet pian jo eläkeläinen - miksi nuori nainen haluaisi olla aviossa ikämiehen kanssa?
Nuorekas ja komeakin ulkonäkö - myös hyvä luonne ja varallisuus - ovat kuitenkin niitä, jotka joitain nuorempiakin naisia voivat houkuttaa.
Mutta ero on sitä todennäköisempi, mitä suurempi on ikäero - etenkin koska vanhenemiseen kuuluu myös äkkirysäyksiä.
"The Guardian uutisoi nyt tutkimuksesta, jonka mukaan ihmiset vanhenevat dramaattisesti kahdessa ikävaiheessa noin 44- ja 60-vuotiaina. Tutkimus esittää, ettei ikääntyminen sittenkään ole hidas ja tasainen vaan ajoittain isoin askelein edistyvä prosessi."
---
"Etenkin ensimmäinen havaittu ikääntymispiikki oli tutkijoille yllätys, ja sen havaittuaan tutkijat otaksuivat sen liittyvän naisten esivaihdevuosien alkamiseen. Tarkemmin asiaa tutkittuaan tutkijat huomasivat muutosten koskevan myös miehiä."
https://tekniikanmaailma.fi/vanheneminen-tapahtuukin-kahdessa-pyrahdyks…
"Me 50 plus naiset taas käytetään rahamme itseemme" "Jos halutaan seksiä, sitä saa kyllä sinua selvästi nuoremmilta ja viriilimmiltä miehiltä"
Poimin nämä irralleen, koska tässä on se syy, miksi miehiä ei juuri kiinnosta naisen rahat ja status, vaan ikä, ulkonäkö ja luonne.