Odottaako tällainen 54 v teräskunnossa oleva mies jotain "mummoa" vaimoksi?
juoksu ja penkki 120 kg, 54 ikää luuletko että joku 50-vuotias mummo kiinnostaa?=
Kommentit (160)
Jos te olette samanikäiset, niin sittenhän vanha pappa (aloittaja) saa arvoisensa mummon itselleen. Tätä sinun terminologiaa käyttäen. Mutta aloitus lienee provo.
Miksi sä kysyt mielipidettä muilta?
Olen ikäisesi ultrajuoksua harrastava nainen. Kaltaisesi salipellet eivät kestä kelkassani. Omaa ikääsihän sinä pelkäät, kun muissa ihmisissä näät saman iän negatiivisena. Onhan siinä toki huima ero, että sinulla on odotettavissa enää 25 vuotta elämää, kun ikäiselläsi naisella yli 30. Miehen kehohan tutkitusti vanhenee nopeammin.
Tuon ikäinen ja ei ole vieläkään parisuhteessa?
Huvipuistohullu kirjoitti:
No ei kiinnosta papparaiset! 😂
Tällä kommentilla osoitit vain että kalikka kalahti. Tällaisen trollin voi servata fiksumminkin
50v ukolle käy 20v nuorempi nainen jos ukko vielä kondiksessa 👍 Naapurissa 78v teräsvaari jolla 35v vietnamilainen vaimo 😎
Tee mitä haluat. Ei kuulu muille. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen ja ei ole vieläkään parisuhteessa?
Ap on vieläkin katseluvaiheessa. Parin vuoden päästä, kun dementia iskee, saattaa jopa alkaa puhumaan kassaneideille.
Tuon ikäisillä miehillä on jo sellainen pappamainen iho. Vähän veltto, ohut, helposti kurttuun menevä, kuiva, ryppyinenkin. Ja sama kuvaus pätee varmasti sitten muihinkin kehonosiin ja halukkuutteen, vaikka olisi kuinka treenannut niin ikään vastaan ei voi taistella.
Nuorilla miehillä on luonnostaan mieskunto jäljellä, freesi iho ja jäntevät lihakset. :) Rakastelen heidän kanssaan, enkä voisi kuvitella koskevani vanhuksiin, hyi olkoon.
Neiti 29v
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
No ei kiinnosta papparaiset! 😂
Tällä kommentilla osoitit vain että kalikka kalahti. Tällaisen trollin voi servata fiksumminkin
Ei todellakaan. Vaan sen, että mun miäs on paljon nuorempi 😄
Saat yrittää ihan haluamasi ikäistä naista suhteeseen, sitä ei kukaan kiellä:) Mutta aivan samalla tavalla kuin mummottelet ikäisiäsi naisia, myös mun ikäisille naisille olet auttamattomasti pappa.
N27
Vierailija kirjoitti:
Ai että sattuu kun ap yrittää ikäsheimata.
Joo, on se kamalaa.
Ota taimaalainen. Ne ei välitä sinun korkeasta iästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Saat yrittää ihan haluamasi ikäistä naista suhteeseen, sitä ei kukaan kiellä:) Mutta aivan samalla tavalla kuin mummottelet ikäisiäsi naisia, myös mun ikäisille naisille olet auttamattomasti pappa.
N27
Onhan siinä vissi ero, kun nuoremman sukupolven edustaja nimittelee papaksi kuin että samanikäistä papoittelee/mummoittelee negatiivissävyisesti.
Mistä kukaan voisi tietää, mitä odotat. Eikä se ketään kiinnostakaan. Elä omaa elämääsi ja valitse sellainen puoliso, joka miellyttää. Ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Ota taimaalainen. Ne ei välitä sinun korkeasta iästäsi.
Mitä nyt keskenään naureskelee papan korkealle iälle ja sen tuomille muutoksille kehossa. Toki raha kelpaa ryppyisemmältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäisesi ultrajuoksua harrastava nainen. Kaltaisesi salipellet eivät kestä kelkassani. Omaa ikääsihän sinä pelkäät, kun muissa ihmisissä näät saman iän negatiivisena. Onhan siinä toki huima ero, että sinulla on odotettavissa enää 25 vuotta elämää, kun ikäiselläsi naisella yli 30. Miehen kehohan tutkitusti vanhenee nopeammin.
Dingdingding!
Sukuelimenvenytyskisa 😂
Ei kannata enää kauaa odottaa, olet jo pitkään odottanut
Mummottelet sun ikäisiä naisia? 🙄
Sanoista tekoihin ap, älä anna muiden määrittää kenet otat. Se tekee sinusta katkeran.