Odottaako tällainen 54 v teräskunnossa oleva mies jotain "mummoa" vaimoksi?
juoksu ja penkki 120 kg, 54 ikää luuletko että joku 50-vuotias mummo kiinnostaa?=
Kommentit (160)
Ajattele joa saisit lapsia ja lykkäisit lastenvaunuja. Ihmiset miettisi että vaari ulkoluttamassa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummottelet sun ikäisiä naisia? 🙄
Vaihdevuodet on julma erottaja!
Juu, siinä iässä moni nainen ottaa eron pappautuvasta ukostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäisesi ultrajuoksua harrastava nainen. Kaltaisesi salipellet eivät kestä kelkassani. Omaa ikääsihän sinä pelkäät, kun muissa ihmisissä näät saman iän negatiivisena. Onhan siinä toki huima ero, että sinulla on odotettavissa enää 25 vuotta elämää, kun ikäiselläsi naisella yli 30. Miehen kehohan tutkitusti vanhenee nopeammin.
Dingdingding!
Sukuelimenvenytyskisa 😂
Ap:n elin ei tälläkään kertaa selvinnyt voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat yrittää ihan haluamasi ikäistä naista suhteeseen, sitä ei kukaan kiellä:) Mutta aivan samalla tavalla kuin mummottelet ikäisiäsi naisia, myös mun ikäisille naisille olet auttamattomasti pappa.
N27
Onhan siinä vissi ero, kun nuoremman sukupolven edustaja nimittelee papaksi kuin että samanikäistä papoittelee/mummoittelee negatiivissävyisesti.
No totta puhuen en oikein usko, että avaus olisi yli 50-vuotiaan miehen tekemä. Ennemminkin luulen, että se on jonkun nuoremman, ehkäpä suunnilleen mun ikäisen, naisia vihaavan miehen aivopieru. Niitähän täällä riittää.
N27
Mulla nousee aina myötähäpeä kun näen 50+ vauvojen ja taaperoiden isejä.. Vaikka tietysti ulospäin nyökkäilen hymyillen. Eikö he ite tajua.. Vähän sama kun isot miehet ulkoiluttaa pikkupuudeleita räntäsateessa ym.
juoksu ja penkki 120 kg, 54 ikää luuletko että joku 50-vuotias mummo kiinnostaa
Tuo asenne ei kiinnosta mummoja, eikä yleensäkään naisia. Meitä kiinnostaa enemmän, mitä on korvien välissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julmaa on, kun mielialanvaihtelut ajaa kissan kanssa itsariyksiöön.
Apua.. Ne vanhat miehet jotka yrittää larpata nuorekasta jonkun 30v pimun käsipuolessa on niin kömpelö ja nolo näky! Mimmit tietty kauppaa rahaa niillä, mutta kyllähän sen tietää miten siinä juttu oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat yrittää ihan haluamasi ikäistä naista suhteeseen, sitä ei kukaan kiellä:) Mutta aivan samalla tavalla kuin mummottelet ikäisiäsi naisia, myös mun ikäisille naisille olet auttamattomasti pappa.
N27
Onhan siinä vissi ero, kun nuoremman sukupolven edustaja nimittelee papaksi kuin että samanikäistä papoittelee/mummoittelee negatiivissävyisesti.
No totta puhuen en oikein usko, että avaus olisi yli 50-vuotiaan miehen tekemä. Ennemminkin luulen, että se on jonkun nuoremman, ehkäpä suunnilleen mun ikäisen, naisia vihaavan miehen aivopieru. Niitähän täällä riittää.
N27
Kyllä naisia vihaavia piisaa vanhemmissakin ikäluokissa. On ihan yleinen paapan suusta kuultu väite, että omanikäiset naiset ovat mummoja, mutta itse ollaan muka "elämänsä kunnossa". Silti ne mummot kuolevat vanhempina kuin tuo omasta mielestään nuorekas sonni.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sillä ole ollut hyvää vaimoa jo 20 vuotta? Selvä jämämies.
Hoo hoo hoo hoo hom hom hom o
Vierailija kirjoitti:
Mulla nousee aina myötähäpeä kun näen 50+ vauvojen ja taaperoiden isejä.. Vaikka tietysti ulospäin nyökkäilen hymyillen. Eikö he ite tajua.. Vähän sama kun isot miehet ulkoiluttaa pikkupuudeleita räntäsateessa ym.
Tarkkaa on, mitä Suomessa saa tehdä. Väärin on tuossakin lisäännytty ja valittu väärä koirarotu. Taostelukoira sopii isoille miehille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäisesi ultrajuoksua harrastava nainen. Kaltaisesi salipellet eivät kestä kelkassani. Omaa ikääsihän sinä pelkäät, kun muissa ihmisissä näät saman iän negatiivisena. Onhan siinä toki huima ero, että sinulla on odotettavissa enää 25 vuotta elämää, kun ikäiselläsi naisella yli 30. Miehen kehohan tutkitusti vanhenee nopeammin.
Dingdingding!
Sukuelimenvenytyskisa 😂
Ap:n elin ei tälläkään kertaa selvinnyt voittajaksi.
Tosin tuossa iässä ei ole jäljellä enää kuin lohdutuspalkintoja. 😂
Me yli viisikymppiset aletaan tajuamaan elämän rajallisuus. Vaikka ollaan nyt hyvässä kunnossa, niin ei moni välttämättä halua parisuhteeseen paljon vanhemman ihmisen kanssa. Se suuri ikäero tulee vastaan lähitulevaisuudessa kuitenkin. Se on ihan yks hailee paljonko penkistä nousee tai kuinka kauan jalat jaksaa juosta, vanheneva ihminen on silti vanheneva ihminen. Epätoivoisesti katoavaa nuorekkuutta korostava ihminen on mielestäni vähän säälittävä. Kun muut näkee ihmisen sellaisena kuin tämä on, ei sellaisena mitä joku yrittää esittää.
Ap, sinua kiinnostaa vain se "kunto".
Vierailija kirjoitti:
juoksu ja penkki 120 kg, 54 ikää luuletko että joku 50-vuotias mummo kiinnostaa
Tuo asenne ei kiinnosta mummoja, eikä yleensäkään naisia. Meitä kiinnostaa enemmän, mitä on korvien välissä!
Ehkä hän on kiinnostunut oikeasti miehistä, sillä nuo tuollaiset kuntoiludatat kiinnostaa lähinnä vain toisia miehiä ja jotain kiekkolepsoja. Mutta ei ole vielä kohdannut syvimpiä tarpeitaan, mutta valmius on jo siis hurmata toinen mies, joten oikealla polulla ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julmaa on, kun mielialanvaihtelut ajaa kissan kanssa itsariyksiöön.
Kuka hankkii kissan, jos ei kissan seurasta nauti? Ei taida yksiö olla viisikymppisen eronneen naisen tyypillinen koti vaan se on sellainen törkyinen incel-pesä, jossa eläinrakkautta edustaa lukuisat roskissa pyörivä hyönteiset.
Vierailija kirjoitti:
Me yli viisikymppiset aletaan tajuamaan elämän rajallisuus. Vaikka ollaan nyt hyvässä kunnossa, niin ei moni välttämättä halua parisuhteeseen paljon vanhemman ihmisen kanssa. Se suuri ikäero tulee vastaan lähitulevaisuudessa kuitenkin. Se on ihan yks hailee paljonko penkistä nousee tai kuinka kauan jalat jaksaa juosta, vanheneva ihminen on silti vanheneva ihminen. Epätoivoisesti katoavaa nuorekkuutta korostava ihminen on mielestäni vähän säälittävä. Kun muut näkee ihmisen sellaisena kuin tämä on, ei sellaisena mitä joku yrittää esittää.
No sitähän se ap toitotti!