Minkä laulun kuullessasi alat aina itkemään, vaikka miten yrittäisit estää itkua?
Itsellä On laiva valmiina lähtöön ja Varpunen jouluaamuna.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että ootte vanhojapiikoja ku ootte tollasia saatanan vollottajia.
Olen ollut naimisissa yli 20 vuotta. Sun mielestäsi herkkä ihminen on perseestä, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte toisia ihmisiä itkettäviä lauluja? Ette voi tietää mikä taustalla on vai oletteko tosiaan niin kylmiä ihmisiä?
Miksi kuvittelet, että alapeukku tarkoittaa kylmyyttä? Itse saatan tämäntyyppisissä ketjuissa ilmaista alapeukulla ihan vain sitä, että en ole samaa mieltä kuin kirjoittaja.
Tässä kysyttiin henkilökohtaisesti itkettävää laulua, ei sitä voi toiset arvostella, ei nyt olla levyraadissa, sorry.
Kaikkea voi arvostella. Älä tule julkiselle keskustelupalstalle, jos et kestä sitä, että muutkin kuin sinä kertovat ajatuksiaan. Eihän se edes ole arvostelua, jos ei vollota samalle biisille kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin lapsena katsomieni lastenohjelmien musiikki saa itkemään... En tosiaan tiedä miksi. Esim. Peukaloisen retket.
Katsoin Peukaloisten Retkiä aina sunnuntaisin aikuisena noin vv 1982 -1985.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behmin hei rakas ja tunnista tuntiin
Viivi aina
Kunnon rakkausbiisit itkettää, mietin miestäni ja meidän rakkautta ja tulee vaan itku.
Eihän tuossa ole manittuna yhtään kunnon rakkausbiisiä. Pelkkiä nykyajan jollotuksia, joita on 15 tusinassa.
Mainitse muutama kunnon rakkausbiisi.-eri
Googlaamalla löytyy monia klassikoita.
Tiedän kyllä sen, kysyin sulle mieleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Balladi elokuvasta klaani
Jep ehtaa #wt-kamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa yli 20 vuotta. Sun mielestäsi herkkä ihminen on perseestä, niinkö?
Pelkää herkkyyttä niin että tutisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin herkkä kuin juntti.
Vierailija kirjoitti:
Samuli Putron Olet puolisoni nyt.
Tässä teille rakkausballadi, eiole mitään paskaa teinipoppia:
Pieni mies ja Paljon sanomatta jää
Molemmat Jukka Kuoppamäen tekemiä lauluja.
Vierailija kirjoitti:
Ängeln i rummet. No en nyt joka kerta ala itkeä, mutta se on vain niin uskomattoman kaunis kappale.
Vem tänder stjärnorna myös!
Urkujen ääni kirkossa ja siitä kirkkokonsertit.
Eri puolilla Eurooppaa kirkoissa urkukonsertteja. Mahtavaa musiikkia uruilla.
Panhuilu lisäksi. Laulettua musiikkia on myös monia aina tilanteen ja mielenlaadun mukaan.
Joskus soitin Elvis Prsleytä ja itkin. Frank Sinatraa, vaikkaaniin vanhaa musiikkia. Sauli Lehtonen niin kaunista ja siksi itkettää.
Love story, Kauriin metsästäjät, Myrskyluodon Maija, Huuliharppukostaja tunnari, Suvivirsi...
Ängeln i rummet. No en nyt joka kerta ala itkeä, mutta se on vain niin uskomattoman kaunis kappale.