Minkä laulun kuullessasi alat aina itkemään, vaikka miten yrittäisit estää itkua?
Itsellä On laiva valmiina lähtöön ja Varpunen jouluaamuna.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettekohan eläessänne sinfoniakonsertissa käyneet?
Joka vuosi usemman kerran. Mitä siitä?
Ihan joka vuosi?🤣
Niin? Mitä hauskaa siinä on, että ihminen käy konserteissa? Aikuisten maailmassa se on ihan normaalia.
Aikuisten maailmassa ei uskota joka vìtun nyyhkykommenttia minkä netistä voi lukea.
Sinäpä et sitä päätä, mitä kukakin uskoo. Miksi vtussa edes olet täällä ulvomassa, jos aihe ei kiinnosta? Mene ylikselle röllöttämään..
Leave out all the rest, Linkin Park
Shadow of the day, Linkin Park
One more light , Linkin Park
En kykene kuuntelemaan itkemattä, koska Chester.
Ketjusta huomaa, miten paha olo lapsilla ja nuorilla on nykyisin. Ei pystytä kohtaamaan edes normaaleja tunteita ilman tarvetta lällätellä ja trollata. Säälittävää!
Ei ole yhtään sellaista biisiä, joka itkettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis on maa
Tears in Heaven
Niin kaunis on maa, on laulettu lapsena kuolleen serkkuni ja isoäitini hautajaisissa..saa herkistymään.
Aina kun näen Erika Vikmanin jossain, ajattelen tätä:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään sellaista biisiä, joka itkettäisi.
Sääli
Kari Tapio: Mun sydämeni tänne jää. Esitettiin isäni muistotilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta huomaa, miten paha olo lapsilla ja nuorilla on nykyisin. Ei pystytä kohtaamaan edes normaaleja tunteita ilman tarvetta lällätellä ja trollata. Säälittävää!
👵🏻: NUORILLA ON NIIN PAHA OLLA YYHYYY
Vierailija kirjoitti:
Olisin poistunut hautajaisista.
Kerran telkkarista tuli hääpari. Miehellä oli MS-tauti ja puoliso oli järkännyt tälle yllärin, Jarkko Martikaisen esittämään kappaleen Valssi tanssitaidottomille. Oli niin koskettava ele puolisolta ja osuva kappale, että vieläkin liikuttuu sen kuullessa. Se oli tosirakkautta se.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalo kissanpentu
Oi Herra, luoksein jää, jo ilta on
ja kadonnut on valo auringon.
Ken muu mua murheissani lohduttais,
kelt' turvan hädässänsä sielu sais.
Vierailija kirjoitti:
Behmin hei rakas ja tunnista tuntiin
Viivi aina
Kunnon rakkausbiisit itkettää, mietin miestäni ja meidän rakkautta ja tulee vaan itku.
Eihän tuossa ole manittuna yhtään kunnon rakkausbiisiä. Pelkkiä nykyajan jollotuksia, joita on 15 tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mummo.
Miksi alapeukutatte toisia ihmisiä itkettäviä lauluja? Ette voi tietää mikä taustalla on vai oletteko tosiaan niin kylmiä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin poistunut hautajaisista.
Miksi?
Väärinpäin lentävät linnut