Minkä laulun kuullessasi alat aina itkemään, vaikka miten yrittäisit estää itkua?
Itsellä On laiva valmiina lähtöön ja Varpunen jouluaamuna.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari Tapio: Mun sydämeni tänne jää. Esitettiin isäni muistotilaisuudessa.
Olisin poistunut hautajaisista.
Onneksi sinunlaistasi urpåa ei ollut kutsuvieraslistalla.
Kaija koon jos sua ei ois ollut
Puhu äänellä jonka kuulen
Kohtalotoverit ymmärtänevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behmin hei rakas ja tunnista tuntiin
Viivi aina
Kunnon rakkausbiisit itkettää, mietin miestäni ja meidän rakkautta ja tulee vaan itku.
Eihän tuossa ole manittuna yhtään kunnon rakkausbiisiä. Pelkkiä nykyajan jollotuksia, joita on 15 tusinassa.
Mainitse muutama kunnon rakkausbiisi.-eri
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten olin catering-keikalla muistotilaisuudessa jossa vainajan omaisista yksi soitti tämän flyygelillä ja toinen lauloi. Siinä kyllä silmä kostui. Oli pakko mennä takaovesta pihalle röökille.
Ei ihme että ootte vanhojapiikoja ku ootte tollasia saatanan vollottajia.
Taikapeili yö höyhensaarilla
Chisu yksinäisen keijun tarina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Behmin hei rakas ja tunnista tuntiin
Viivi aina
Kunnon rakkausbiisit itkettää, mietin miestäni ja meidän rakkautta ja tulee vaan itku.
Eihän tuossa ole manittuna yhtään kunnon rakkausbiisiä. Pelkkiä nykyajan jollotuksia, joita on 15 tusinassa.
Mainitse muutama kunnon rakkausbiisi.-eri
Googlaamalla löytyy monia klassikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin poistunut hautajaisista.
Miksi?
Musiikki on niin paskaa, että se rienaa vainajaa.
Maa on niin kaunis. Tai sitten se oli joku muu sen ajan värssy.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on Katri Helenan biisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että ootte vanhojapiikoja ku ootte tollasia saatanan vollottajia.
Kukapa tunnevammaisia miehiä elämäänsä tarvitsisikaan :) möllöttäkää rauhassa yksinänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte toisia ihmisiä itkettäviä lauluja? Ette voi tietää mikä taustalla on vai oletteko tosiaan niin kylmiä ihmisiä?
Miksi kuvittelet, että alapeukku tarkoittaa kylmyyttä? Itse saatan tämäntyyppisissä ketjuissa ilmaista alapeukulla ihan vain sitä, että en ole samaa mieltä kuin kirjoittaja.
Tässä kysyttiin henkilökohtaisesti itkettävää laulua, ei sitä voi toiset arvostella, ei nyt olla levyraadissa, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte toisia ihmisiä itkettäviä lauluja? Ette voi tietää mikä taustalla on vai oletteko tosiaan niin kylmiä ihmisiä?
Miksi kuvittelet, että alapeukku tarkoittaa kylmyyttä? Itse saatan tämäntyyppisissä ketjuissa ilmaista alapeukulla ihan vain sitä, että en ole samaa mieltä kuin kirjoittaja.
Tässä kysyttiin henkilökohtaisesti itkettävää laulua, ei sitä voi toiset arvostella, ei nyt olla levyraadissa, sorry.
Eipä se mitään arvostelua ole, jos kertoo olevansa eri mieltä. Kasva aikuiseksi ja opettele ymmärtämään, että kaikkien ei tavitse olla samaa mieltä kuin sinä.
Zager & Evans - In The Year 2525