Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua muuttaa ulkomaille, mutten halua suomalaista miestä. Toimintaohjeet?

Vierailija
15.03.2025 |

Jos ajatellaan, että yritän saada miehen muuttamaan Suomeen, niin mistä maasta sellaisen todennäköisesti löytää? Nyt on kyse ORIGINAALEISTA asukkaista. 

Vaihtoehdot: Viro, Italia, Meksiko, Espanja, Kreikka? Tähän hätään ei tule muita kovin kiinnostavia maita mieleen. Huom. Yritän välttää maita, joiden miehen ovat lähes kopioita suomalaisista (enimmäkseen luonteeltaan, mutta myös ulkoisesti.)

Minulla on kokemusta seuraavista: virolainen, meksikolainen, italialainen. Stereotypioista en piittaa, olen ollut niin paljon tekemisissä eri maalaisten kanssa, että olen jo oppinut ettei stereotypioihin ole luottaminen.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikka on täynnä tyrkkyjä.

Vierailija
22/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpissä pelasi yksi italialainen oikein hyvin. Siitä mies itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä köyhempi maa sitä kiivaammin ne haluavat suomeen. 

Vierailija
24/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat aloituksen maissa: 

Viro: Monet helposti suomalaistuvia. Sitä EN kaipaa.

Kreikka: En tunne kulttuuria. 

Meksiko: En tunne kulttuuria kovin hyvin.

Italia: Eivät usein ole kiinnostuneita muuttamaan ulkomaille.

Espanja: Kulttuuri ei ehkä (!!!) välttämättä tunnu omalta sinänsä, koska ihmiset eivät ole täsmällisiä. En jaksa mitään että tullaan joskus, jos tullaan, myöhästellään sun muuta sellaista. 

Ap

Mitäs sellainen moldovalainen entinen kuulantyöntäjä?

Vierailija
25/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat aloituksen maissa: 

Viro: Monet helposti suomalaistuvia. Sitä EN kaipaa.

Kreikka: En tunne kulttuuria. 

Meksiko: En tunne kulttuuria kovin hyvin.

Italia: Eivät usein ole kiinnostuneita muuttamaan ulkomaille.

Espanja: Kulttuuri ei ehkä (!!!) välttämättä tunnu omalta sinänsä, koska ihmiset eivät ole täsmällisiä. En jaksa mitään että tullaan joskus, jos tullaan, myöhästellään sun muuta sellaista. 

Ap

Mitäs sellainen moldovalainen entinen kuulantyöntäjä?

No jos suomalaiset pul sut saa rahalla naisen aasiasta niin kai  suomalainen nainenkin saa sieltä rahalla miehen?

Vierailija
26/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset eivät valitettavasti tunnu haluavan hirveästi muuttaa ulkomaille :( Mikä on sinänsä ymmärrettävää, koska Euroopan maat ovat niin laadukkaita yleisesti ottaen, ettei meillä Euroopan kansalaisilla ole mitään erityistä tarvetta lähteä kotimaasta mihinkään. En kuitenkaan halua luovuttaa, koska italialaiset ovat niin kuumia... 🥵😍

Siksi muutan Italiaan.

Vierailija
27/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä köyhempi maa sitä kiivaammin ne haluavat suomeen. 

Totta. Eikä se haittaa minua, jos haluaa tehdä töitä ja nauttia samalla vähän paremmasta maasta. Espanja ja Meksiko voisivat olla aika hyviä? Espanjassa ehkä se sellainen rento kulttuuri saattaisi olla pidemmän päälle huono juttu, mutta aion perustaa mieltymykseni faktoihin, en mutuiluun. Ap

Vierailija
28/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En välitä stereotypioista" ja samaan hengenvetoon kaikki suomalaiset miehet ovat luonteeltaan ja ulkonäöltään samanlaisia. Niin heikkoa. 

Vierailija
29/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moldova saattaisi olla myös ok, tosin minulla ei ole mitään sen erityisempää mielikuvaa siitä. Ap

Vierailija
30/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae mies Saksasta, ovat myös herrasmiesmäisiä ja tykkäävät usein Suomesta.

Saksasta ei kannata muuttaa edes suomalaisena takaisin Suomeen, olipa kyseessä sitten mies tai nainen, jos on koulutettu, haluaa töitä ja palkkaa. 

Toki sellainenkin saksalainen mies on tullut tavattua, joka tykkää Suomesta ja haluaa muuttaa, mutta vain matka-/eräoppaaksi Lappiin ja vielä Käsivarteen. 

Vierailija
31/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen kelpaisi muuten, mutta mielikuva on vähän sellainen suomalaisen kopio... Saksan tunnen kyllä hyvin, kieltä olen opiskellut ja olen käynyt siellä. Saksa voi olla sellainen hiljainen vaihtoehto. Ihonvärin suhteen ei ole mitään erityistä, saa olla vaalea tai aavistuksen tummempi, mutta tosi tumma ei iho sytytä. Sellainen TOSI tumma... Mutta tumma tukka ja piirteet 😍 Luonnostaan musta tukka miehellä on ihana 🥵 

Vierailija
32/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites suomenruotsalInen? Ollaan puol- ulkomaalaisia suomen passeilla. Kulttuuri ihan eri ku finskeil, harvemmin tosin näkyy.

Vierailija
33/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalainen kelpaisi muuten, mutta mielikuva on vähän sellainen suomalaisen kopio... Saksan tunnen kyllä hyvin, kieltä olen opiskellut ja olen käynyt siellä. Saksa voi olla sellainen hiljainen vaihtoehto. Ihonvärin suhteen ei ole mitään erityistä, saa olla vaalea tai aavistuksen tummempi, mutta tosi tumma ei iho sytytä. Sellainen TOSI tumma... Mutta tumma tukka ja piirteet 😍 Luonnostaan musta tukka miehellä on ihana 🥵 

Sitten se parkuu Ich kommmeee !

Vierailija
34/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites suomenruotsalInen? Ollaan puol- ulkomaalaisia suomen passeilla. Kulttuuri ihan eri ku finskeil, harvemmin tosin näkyy.

Ihan suomalaisia ovat kyllä, ei kiitos. Ap

Vierailija
35/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut aasialaiset ovat myös kuumia, mutta en syty sellaisesta TODELLA aasialaisesta ulkonäöstä. Pitäisi olla 50/50. Vähän sellainen länsimaisen näköinen myös. Eikä tarvitse sanoa varustuksesta mitään. Olen kokenut sen... Eikä ollut valittamista. Mutta sen enempää ei ole kokemusta aasialaisista. Ap

Vierailija
36/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suomalaisia ovat kyllä, ei kiitos. Ap

Nimenomaan ei näy päälle.

Vierailija
37/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli kokeillaan Espanja, Kreikka, Saksa. Italiaa ei hyljätä, vaikka se onkin huono vaihtoehto, koska eivät yleensä halua muuttaa mihinkään.

Ap

Vierailija
38/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmettelen että mitä luulette hyötyvänne Moldovan alanuolittamisesta :D Kyllä se on ihan kiinnostava myös, mitä sitten??? Ainoa vaan, etten kyseistä maata tunne. Se, että se on Euroopassa, tekee siitä silti kiinnostavan. MITÄ SITTEN?

Vierailija
39/39 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun hiivainen reikäsi ei riitä miehen saamiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä