Millaisista aloituksista tykkäätte tällä palstalla?
Itse tykkään:
Jollain on joku ongelma ja muut yrittää ratkaista. Sellaisista aina oppii, vaikkei itsellä samaa ongelmaa olekaan. Ja autan mielelläni.
Ajankohtaiset, kuten Ukrainan sota, tartuntataudit ym
Lääketieteelliset aiheet
Politiikka, soten ongelmat vanhushoiva jne
Varautuminen tyyliin, miten olet varautunut mahdollisuuteen sodan alkamisesta, entä hybridiuhkiin jne.
Aivan toisenlaisten elämän kuvaukset. Joku suomalainen vaikka kertoo, millaista erilaista on ulkomailla jne. Miten elää minimitoimeentulotuella, miten elää jonkin vaivan kanssa tai vuokrakerrostalossa jne. Näistä oppii muiden ymmärtämistä. Hevosena osallistua -ketju on aivan ihana. Hyvänmirlen ketju.
Tykkään myös keskusteluista suosituista sarjoista, kuten Lost tai julkkiksista.
Kommentit (22)
Sellaiset, mitkä liittyvät omiin kiinnostuksenkohteisiini, kuten matkailuun, talouteen tai ihmissuhteisiin. Lisäksi sellaiset, jotka ovat muuten jotenkin itselleni ajankohtaisia. Esimerkiksi kun aikoinaan olin muuttamassa, siihen liittyvät ketjut kiinnostivat.
Asialliset aloitukset. Sellaiset jotka on järkeviä.
Asiattomat aloitukset. Sellaiset jotka on tyhmiä.
Sellaiset pitkät, tasaisesti mutta ei liian vauhdikkaasti etenevät ketjut jostain mielenkiintoisesta random aiheesta. Sellaiset, missä ei ole tappeluja ja jankutusta, vaan mielenkiintoista pohdintaa. Omia suosikkejani ovat olleet Mount Everestin ruumiit ja Davlovin sola.
Joo... eiköhän laiteta tämäkin rys sälän ketju poistoon. Kaalirotta voi mennä ja keksiä uuden.
Vierailija kirjoitti:
Joo... eiköhän laiteta tämäkin rys sälän ketju poistoon. Kaalirotta voi mennä ja keksiä uuden.
Jääneet lääkkeet ottamatta kenties? Kaiken maailman hulluja sitä sitten päästetään yksin nettiin.
Politiikka, populaarimusiikki, kirjallisuus, elokuvat, yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääneet lääkkeet ottamatta kenties? Kaiken maailman hulluja sitä sitten päästetään yksin nettiin.
Tää oli hauska. Nauroin ääneen. Oikeassa toki olet. Ilmaisit hauskasti.
Ap
Sellaisista mitkä poistetaan, joten en juurikaan viihdy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisista mitkä poistetaan, joten en juurikaan viihdy täällä.
Mulle käy usein noin, että yritän avata etusivulta vaikka neljää aloitusta ja kaikki on poistettu.
Asialliset aloitukset, jotka on hyvin perusteltu. Kaikki yhden tai kahden rivin aloitukset voisi suodattaa aiheesta riippumatta pois. Niitä on liian helppo suoltaa liukuhihnalta. Olen antanut siitä palautetta, mutta en ole saanut mitään vastausta.
Vanhojen ketjujen uudelleenlämmitykset voisi lopettaa. Joku avaa niitä uudestaan ihan kiusaa tehdäkseen.
Suosikkejani on terveysaiheiset ja raha-aiheiset.
Myös ajankohtaisaihewt kiinnostaa, kuten sota ja Suomen suhteet muualle.
Erilaisista, hauskoista ja asiallisista.
Miksi tykkäisin yhdestäkään kun jokainen käöbtyy aika nopeasti siihen että "sivua ei voi näyttä koska joku mielensäpahoittaja pahoitti jälleen mielensä ja koko keskustelu poistettiin"
Tällaiset on parhaita: "Kikkeliinin ja Kakkeliinin siskolle nimi?"