Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei haise miltään?

Vierailija
15.03.2025 |

Mieheni ei haise hieltä tulleessaan töistä, eikä edes tullessaan salilta. Kovan punttitreenin tai vaikka hiit-treenin jälkeen hienhaju nolla. Paita kastuu aniharvoin (uskon että on käynyt salilla - ei haise silloinkaan kun käymme yhdessä)

Kun joskus nuuhkaisen hänen pyykissä ollutta paitaansa niin siinä on miellyttävän miehekäs tuoksu, mutta mietin mikä niistä on hänen omansa...siinä on partavettä ja colognea hiukka ja deodoranttia, samoin tyynyliinassa on miellyttävä puhtaiden hiuksien ja shampoon tuoksu. 

Voiko mieheni olla alien?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, mun miehessä paha ominaishaju.

Sanotko tosissasi? Oletpa tehnyt hyvän valinnan!

Vierailija
22/34 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haisee aina pahalle, jotenkin eltaantuneelle. Huone jää haisemaan, kun mieheni on ollut siellä. Suihkun jälkeen haisee sama eltaantunut haju sekoitettuna saippuaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on pepun hajuinen.🤗

Vierailija
24/34 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on pepun hajuinen.🤗

Aww🥰😍

Vierailija
25/34 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Low testo rääpäle. Ei ole hedelmällinen jätä se

Ei ole rääpäle ja meillä on 2 lasta, enempää emme halua. Hänen käytöksensä ei viittaa testosteronin puutteeseen.

Vierailija
26/34 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran Tiede-lehdestä että ne ihon bakteerit mitkä saavat hien haisemaan saadaan lapsuudenperheestä, siis sama bakteerikanta muodostuu siellä kaikille huushollin asukkaille. Itse hikihän ei haise, vaan ihon bakteerit saavat sen haisemaan. Hyvä bakteerikanta siis miehelläsi :D Tosin varmaan tuohon voi vaikuttaa muutkin asiat mutta tuossa ainakin yksi.

Vierailija
27/34 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haisee aina pahalle, jotenkin eltaantuneelle. Huone jää haisemaan, kun mieheni on ollut siellä. Suihkun jälkeen haisee sama eltaantunut haju sekoitettuna saippuaan. 

Se on näitä hutaisijoita, ei ole oppinut pesemään itseään kunnolla. 

Vierailija
28/34 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Low testo rääpäle. Ei ole hedelmällinen jätä se

Mulla on alhaiset testoarvot ja haisen.

Vierailija
29/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on näitä hutaisijoita, ei ole oppinut pesemään itseään kunnolla. 

No ei se ole aina hutaisusta kiinni. Kaveri pesi hyvin, uitiin pari kilsaa, saunottiin mennen tullen ja suihkussa myös lähtiessä. Silti hänen iho haisi. Käytiin 5 kertaa viikossa uinti ja sukellusharkoissa. Syötiinkin jokseenkin samalla lailla. Naiset ei yleensä pitäneet hänen tuoksustaan, paitsi pari, joista toisen kanssa hän on nykyään naimisissa.

Eiköhän tuoksu siis lähtökohtaisesti johdu ihon bakteerikannasta, hormooneista tai elimistön kemiasta. Huono hygienia on sitten oma juttunsa joillakin. Ei siis pidä tuomita ellei tiedä varmasti.

Vierailija
30/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyökö pulssi ?

Vierailija
31/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko että nanonano?

Vierailija
32/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todennäköisesti mennyt pilalle.

Vierailija
33/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies käyttää antiperspiranttia, pesee vaatteita usein ja käy usein suihkussa. Tai sitten on jinn tai henki. Kuten arvelit. ;) Ei iho välttämättä haise, yleensä kainalot? Entä suu?

Vierailija
34/34 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on ABCC11-geeni, hänen kainaloistaan puuttuu hikeen yhdistyvä kemikaali, jota bakteerit käyttävät ravinnokseen tuottaessaan hajua. Sama geeni vaikuttaa myös esimerkiksi korvan vaikun koostumukseen! /mtv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi