Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita leirintäaluekenkiä kuin crocsit?

Vierailija
15.03.2025 |

Tilaanko suosiolla krokotiilit kesäksi, onko kaikilla ne leirintäalueilla jalassa? Olen tosissani.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan liiton ihmisillä varmaan puukkarit, mutta kyllä sun kokemattomampana on parempi mennä crocseilla. Ellet sitten tahdo antaa modernimpaa vaikutelmaa ja käyttää flip-flopeja, joita kutsuttiin ennen rantasandaaleiksi.

Miten tämä liittyy kokemukseen?

No tietysti siten, että jos aloittajan pitää kysellä, mitkä kengät sopivat leirintäalueelle, hän on noviisi. Jos hän valitsee puukengät, helposti muut mieltävät hänet kokeneeksi, parkkiintuneeksi karavaanariksi. Itkuhan siitä tulee, kun totuus selviää.

Miksi en saisi olla avoimesti uusi ja kokematon? Kai nyt kokematonkin voi puukareita käyttää.

Hyvä, kun kysyt! Minulla on tuolla hyllyssä eräs monografia (_Satu kompastui aamuyöllä teltannaruun: sosiologinen katsaus leirintäalueen hierarkioihin_), jossa selitetään seikkaperäisesti leirintäalueen kunnioitus- ja väistämissääntöjä. Menen nyt lehteilemään sitä, jotta voin esittää asian tarkkoine lähdeviitteineen. Kannattaa jäädä odottamaan, kyseessä on erittäin mielenkiintoinen tutkimus kamperologian alalta.

Vierailija
22/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ROCKSIT. Kuten rock. Asenne kenkät. Sellaset mitä pidetään rajujen pändi paitojen kanssa. Kenkät jotka kertoo että oot käyny elämäm koulun ja oot tosi kova ja sä tiedät sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alueella lähes kaikilla on jotkut läpsyttimet joilla helppo liikkua sinnetänne ja käydä pesulla yms. Ei roksit suinkaan pakolliset oo. 

Vierailija
24/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konntio-kumisaapasta, koko 48, olen käyttänyt.

Vierailija
25/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun kysyt! Minulla on tuolla hyllyssä eräs monografia (_Satu kompastui aamuyöllä teltannaruun: sosiologinen katsaus leirintäalueen hierarkioihin_), jossa selitetään seikkaperäisesti leirintäalueen kunnioitus- ja väistämissääntöjä. Menen nyt lehteilemään sitä, jotta voin esittää asian tarkkoine lähdeviitteineen. Kannattaa jäädä odottamaan, kyseessä on erittäin mielenkiintoinen tutkimus kamperologian alalta.

Mielestäsi siis kokematon rikkoo jotain hierarkiaa, jos jalassa on puukengät ja ehkä vielä uudet sellaiset eikä crocsit.  

Vierailija
26/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi siis kokematon rikkoo jotain hierarkiaa, jos jalassa on puukengät ja ehkä vielä uudet sellaiset eikä crocsit.  

Joo, kyllä tääaika selvästi siinä tutkimuksessa ilmaistaan. Mutta oon vasta sivulla 150, en oo vielä löytänyt sitä tarkkaa viitettä. Vielä hetkinen!

Vierailija
27/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crocseja ei anakaan. Kamalimmat mitä vaan voi olla

Olin vuosia crocksivastainen ja vihapuhuin crockseja vastaan intohimolla. Eräällä Kanarian reissulla käytiin vaimon kanssa 8 tunnin kaupunki-/museokierros ja olosuhteiden pakosta minun oli käytettävä Crockseja. Oivalsin, että ne ovatkin parhaat kävelykengät etelän kuumuudessa. Ihanan pehmeät ja tuulettuvat eivätkä jalat kipeydy ollenkaan. Pyydän anteeksi Crocksriltani rasistista vihapuhettani. Nyt minulla on 4 paria.

Vierailija
28/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä halvempia kopioita joilla ei uskalla ihmisten ilmoilla kulkea kun on halvempia.

Vierailija
29/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut, mitkä pysyy jalassa. 

Vierailija
30/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun muovisandaalit on ainoa oikea tyyli.

Vierailija
31/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvun muovisandaalit on ainoa oikea tyyli.

Mulla oli 80-luvulla kovaa muoia olevat "puukengät". Muutoin ihan samanlaiset, mutta kevyemmät. 

Vierailija
32/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan liiton ihmisillä varmaan puukkarit, mutta kyllä sun kokemattomampana on parempi mennä crocseilla. Ellet sitten tahdo antaa modernimpaa vaikutelmaa ja käyttää flip-flopeja, joita kutsuttiin ennen rantasandaaleiksi.

Minusta oli sympaattista, kun nuori pariskunta viritteli leiripaikkaa ensin puoli päivää ja sitten kävivät vaihtamassa vaatteet. Molemmillä upouudet puukengät jalassa sen jälkeen ihmettelivät menoa.

Vierailija
33/33 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotiilit kelpaa hyvin. Sekalaista seurakuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme