Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin suhteen 11 vuotta vanhemman miehen kanssa

Vierailija
15.03.2025 |

Ja nyt muutama ystävä on katkaissut välit minuun. Olen kuullut mm kommentteja, kuinka mies ei halua muka muuta kuin sitä tiettyä asiaa. Ja eräs kysyi multa "no mitäs jos jäät ihan yksin sitten aikanaan kun ikäännytte" 

Mistä tälläinen oikein johtuu 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikäeroja on isompiakin. Ehkä isot ikäerot tekevät joissain jonkun erikoisen reaktion. 

Vierailija
42/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli ikäeroa 11 vuotta, ei näkynyt arjessa eikä meistä arvannut ikäeroa. Exällä hyvät geenit ja vanhempansakin näyttävät ikäistään nuoremmilta. Nyxän kanssa 22 vuotta. Kummassakaan suhteessa ei lähipiiri juurikaan reagoinut, miksi aikuiselle ihmiselle pitäisikään. Aloittajalla ihme kavereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis jonkun mielestä pitäisi tuon takia jäädä yksin??

Vierailija
44/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli minua 9 vuotta vanhempi. Jäin leskeksi alle 50 vuotiaana kun mies sairastui ja menehtyi syöpään. Viisi vuotta leskenä oloni jälkeen tutustuin 12 vuotta nuorempaan mieheen, jonka kanssa hengailtiin aika monta vuotta. Hengailtaisiin vieläkin jos se olisi hänestä kiinni. Tapaamme kyllä kerran ja kaksi vuodessa kun asumme vain 30 km toisistamme. Eipä kukaan koskaan tullut minulle mitään mölisemään. Jos ajattelivat jotain niin mitä sitten. 

Vierailija
45/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä samanikäisenkin kumppanin kanssa voi käydä niin että jää yksin.  ja ihan niinkuin niistä ei löytyisi näitä jotka haluaa vaan sitä yhtä. eihän se iästä ole kiinni. Minä elin onnellisia vuosi kymmeniä rakkaan mieheni kanssa (21v vanhempi). nyt on kauniit muistot ja aikuiset lapset. Nauti onnestasi , älä välitä muiden puheista

Jees, ja sitäpaitsi.. kuulin kun eräs vanhempi nainen selosti miten hänellä on ollut kaksi hyvää miestä jotka molemmat menetti kuolemalle. Ja luulempa että on niitäkin joilla on ollut kolmekin (jopa hyvää) miestä vastaavanlaisesti heidät kuolemalle menettäen. 

Vierailija
46/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet juuri oikein, kun elät hetkessä etkä mieti sitä, että jäisit leskeksi. Kukaan ei ole meille huomista luvannut. Koskaan ei tiedä kuka täältä ensin lähtee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi