Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin suhteen 11 vuotta vanhemman miehen kanssa

Vierailija
15.03.2025 |

Ja nyt muutama ystävä on katkaissut välit minuun. Olen kuullut mm kommentteja, kuinka mies ei halua muka muuta kuin sitä tiettyä asiaa. Ja eräs kysyi multa "no mitäs jos jäät ihan yksin sitten aikanaan kun ikäännytte" 

Mistä tälläinen oikein johtuu 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on vielä varakaskin ja antelias!

Vierailija
22/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot miesoletettu? 😆😆😆😆😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jos olet täysi-ikänen ei mitään hätää. 

Vierailija
24/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei edes paha ikäero 

Vierailija
25/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä kateusjuttua. Jos itse olisin kateellinen jonkun miehestä niin en nyt ainakaan vanhemmasta miehestä olisi. Sen ymmärtäisin että joku 10 v nuorempi mies kaverilla voisi herättää kateutta, mutta miksi vanhemmasta miehestä olisi kukaan kateellinen? On maailman helpoin juttu saada 10 v vanhempi mies jos joku sellaista haluaa 

Vierailija
26/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä kateusjuttua. Jos itse olisin kateellinen jonkun miehestä niin en nyt ainakaan vanhemmasta miehestä olisi. Sen ymmärtäisin että joku 10 v nuorempi mies kaverilla voisi herättää kateutta, mutta miksi vanhemmasta miehestä olisi kukaan kateellinen? On maailman helpoin juttu saada 10 v vanhempi mies jos joku sellaista haluaa 

Mietin juuri aivan samaa! Yleensä kateellisia ollaan asioista jotka ovat haluttuja ja joita on vaikea saada. Vaikkapa urheiluauto. Mutta ei vanhasta romusta kukaan ole kateellinen koska sellainen ei ole haluttu ja se on jokaisen saatavilla. Vanha mies ei herätä kateutta koska kuka tahansa saa sellaisen mutta juuri kukaan ei halua. 

Vierailija
27/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On maailman helpoin juttu saada 10 v vanhempi mies jos joku sellaista haluaa 

No jaa. Yritin yhtä vanhempaa miestä ja pakit tuli. 🤷 Ei pelkkä nuorempi ikä riitä takaamaan onnistumista. 

Vierailija
28/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans 10 vuotta nuorempi puoliso. Jo riittää näitä selän takana pahanpuhujia. Kuulemma kyse maksullisesta, rahanperässä juoksijasta, lesposta. Ihan selvää kateutta kun eivät itse saa samanlaista. 

Vierailija
29/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkä ikäinen olet itse? Jos olet vaikka 21 v. niin kaverit saattaa vieroksua jollakin tapaa tuota ikäeroa. Jos olet kolmikymppinen tai sitä vanhempi, niin en tajua miksi viitsivät kommentoida tuollaista.

Vierailija
30/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok, nimim kokemusta on. Osasi arvostaa ihan eri tavalla. No worries

Vierailija
31/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12 vuoden ikäero ja parempaa miestä en voisi edes toivoa. Hän arvostaa ja rakastaa aidosti. Exä samaa ikää oli kovin itsekäs, jotenkin lapsen tasolle jäänyt. 

Vierailija
32/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmista ja katkeruudesta.

Vierailija
33/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä 11 vuotta nuorempi ei tunnu suurelta ikäerolta edes. Olisit 43vee nainen, et mikään tyttö enää.

Mies

Vierailija
34/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva ikä jos nainen on 20v ja mies 31v. Hyvä aika alkaa perustaa perhe ja hankkimaan lapsia.

Vierailija
35/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja vaimo 31. Aloimme seurustelemaan kun hän oli 20. Kyllähän siinä tuli osin kuraa niskaan ja monet epäili suhdettamme. Nyt jo 11 vuotta oltu yhdessä. 

Vierailija
36/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heitä pelottaa 

Vierailija
37/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on minua 12 vuotta vanhempi, takana 21 vuotta avioliitossa

Vierailija
38/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä 11 vuotta nuorempi ei tunnu suurelta ikäerolta edes. Olisit 43vee nainen, et mikään tyttö enää.

Mies

Naiset vain ei halua terveysongelmista kärsivää miestä 😉

Vierailija
39/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Naiset vain ei halua terveysongelmista kärsivää miestä 😉

En ainakaan itse ajattele näin kun ikäeroa on

Vierailija
40/46 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni liki 19v ikäeroa.  Mies vanhempi.  Vaan ei tuo tahtia hidasta, meillä on hyvä olla keskenämme ja arki sujuu mukavasti.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi