Aloitin suhteen 11 vuotta vanhemman miehen kanssa
Ja nyt muutama ystävä on katkaissut välit minuun. Olen kuullut mm kommentteja, kuinka mies ei halua muka muuta kuin sitä tiettyä asiaa. Ja eräs kysyi multa "no mitäs jos jäät ihan yksin sitten aikanaan kun ikäännytte"
Mistä tälläinen oikein johtuu
Kommentit (46)
Onnea jos olet täysi-ikänen ei mitään hätää.
En ymmärrä tätä kateusjuttua. Jos itse olisin kateellinen jonkun miehestä niin en nyt ainakaan vanhemmasta miehestä olisi. Sen ymmärtäisin että joku 10 v nuorempi mies kaverilla voisi herättää kateutta, mutta miksi vanhemmasta miehestä olisi kukaan kateellinen? On maailman helpoin juttu saada 10 v vanhempi mies jos joku sellaista haluaa
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kateusjuttua. Jos itse olisin kateellinen jonkun miehestä niin en nyt ainakaan vanhemmasta miehestä olisi. Sen ymmärtäisin että joku 10 v nuorempi mies kaverilla voisi herättää kateutta, mutta miksi vanhemmasta miehestä olisi kukaan kateellinen? On maailman helpoin juttu saada 10 v vanhempi mies jos joku sellaista haluaa
Mietin juuri aivan samaa! Yleensä kateellisia ollaan asioista jotka ovat haluttuja ja joita on vaikea saada. Vaikkapa urheiluauto. Mutta ei vanhasta romusta kukaan ole kateellinen koska sellainen ei ole haluttu ja se on jokaisen saatavilla. Vanha mies ei herätä kateutta koska kuka tahansa saa sellaisen mutta juuri kukaan ei halua.
Vierailija kirjoitti:
On maailman helpoin juttu saada 10 v vanhempi mies jos joku sellaista haluaa
No jaa. Yritin yhtä vanhempaa miestä ja pakit tuli. 🤷 Ei pelkkä nuorempi ikä riitä takaamaan onnistumista.
Minulla kans 10 vuotta nuorempi puoliso. Jo riittää näitä selän takana pahanpuhujia. Kuulemma kyse maksullisesta, rahanperässä juoksijasta, lesposta. Ihan selvää kateutta kun eivät itse saa samanlaista.
Riippuu siitä minkä ikäinen olet itse? Jos olet vaikka 21 v. niin kaverit saattaa vieroksua jollakin tapaa tuota ikäeroa. Jos olet kolmikymppinen tai sitä vanhempi, niin en tajua miksi viitsivät kommentoida tuollaista.
Se on ihan ok, nimim kokemusta on. Osasi arvostaa ihan eri tavalla. No worries
Meillä 12 vuoden ikäero ja parempaa miestä en voisi edes toivoa. Hän arvostaa ja rakastaa aidosti. Exä samaa ikää oli kovin itsekäs, jotenkin lapsen tasolle jäänyt.
Mielenterveysongelmista ja katkeruudesta.
Tässä iässä 11 vuotta nuorempi ei tunnu suurelta ikäerolta edes. Olisit 43vee nainen, et mikään tyttö enää.
Mies
Juuri sopiva ikä jos nainen on 20v ja mies 31v. Hyvä aika alkaa perustaa perhe ja hankkimaan lapsia.
Olen 43 ja vaimo 31. Aloimme seurustelemaan kun hän oli 20. Kyllähän siinä tuli osin kuraa niskaan ja monet epäili suhdettamme. Nyt jo 11 vuotta oltu yhdessä.
Mun mies on minua 12 vuotta vanhempi, takana 21 vuotta avioliitossa
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä 11 vuotta nuorempi ei tunnu suurelta ikäerolta edes. Olisit 43vee nainen, et mikään tyttö enää.
Mies
Naiset vain ei halua terveysongelmista kärsivää miestä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Naiset vain ei halua terveysongelmista kärsivää miestä 😉
En ainakaan itse ajattele näin kun ikäeroa on
Minulla ja miehelläni liki 19v ikäeroa. Mies vanhempi. Vaan ei tuo tahtia hidasta, meillä on hyvä olla keskenämme ja arki sujuu mukavasti.
Toivottavasti on vielä varakaskin ja antelias!