Suomalaisia yritetään saada vähentämään lihansyöntiä hintojen nostamisella ja valistuksella
Eikä pelkästään punaisen lihan vaan myös esim. kanan. Olin ihmeissäni kun luin jostain iltapäivälehdestä otsikon "Kanaa ei pitäisi syödä - tässä terveellisemmät vaihtoehdot". Viime marraskuussa oli otsikko "Näistä syistä kanaa ei pidä syödä".
No joo en itse ole koskaan ollut kanaruokien ystävä, mutta punaisesta lihasta olen tykännyt ja sitä lähes viikoittain syönyt. Kyllä hieman ihmetyttää miten aggressiivisesti liharuokien kimppuun on käyty. Varmaan aika nopeasti tämä menee siihen että lihansyönti tehdään laittomaksi tai sitten hintoja korotetaan niin paljon ettei enää juuri kellään ole siihen varaa.
Syyksi tämän vuoden ennakoidulle lihan hintojen nousulle selitetään jotain epäloogista.
Kieltämättä erikoista vaikka harvemmin punaista lihaa edes syön. Kiinnittäkää huomiota siihen kuka sitä tekee ja missä. On päivänselvää että Suomen media on korruptoitunut ja kallellaan vaan yhteen suuntaan. Kaikkea ei kannata ottaa kirjaimellisesti mitä jotkut väittävät omien ideologioidensa pohjalta, oli kyseessä minkälainen asiantuntija tahansa, nekin vedetään sinne valehtelemaan kaikesta 👍🙏