Tanskalaislehti: Yhdysvallat pyytää kananmunia Suomesta ja muualta Euroopasta
Kommentit (131)
Ihme juttu. Venäjällä on munista puute ja nyt jenkkilässä. Mitä on tapahtunut?
Ei taida oranssimiehen koplalle irrota munan munaa. Itse en myisi mistään hinnasta, Ukrainalle antaisin lahjoituksena.
Kannattiko asettaa korkeat tuontitullit ja alkaa vaatimaan Grönlantia Tanskalta ja vielä alkaa perseilemään NATOn kanssa? Olisi kiva kuulla trumpin vastaus tuohon.
Miten ne kehtaa pyytää Euroopasta apua kun on ensin ilmoittanut meille, että pärjätkää keskenänne, teidän ongelmat ei kiinnosra meitä ja ties mitä vaatimuksia vielä esittivät samaan syssyyn.
Tekivät muuten saman Amerikan alkuperäiskansoille. Olisivat itse kuoIIeet kylmään ja nälkään ilman apua. Säilyivät hengissä avun turvin ja kiitokseksi mur ha sivat ja pakkosiirsivät reservaatteihin auttajansa. Sen kunniaksi viettävät kiitospäivää joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Lähettääkö Suomi kaikki kanamunat Amerikkaan mitä arvelette?
Munien hinta raketoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolminkertainen hinta, niin voidaan neuvotella.
EI RIITÄ.
V i i s i n k e r t a i n e n hinta.
No...Siis ei missään tapauksessa Trumpille mitään pidä myydä. Kuolkoon munan puutteeseen STANA.
Oletko kanalanpitäjä? Vai luuletko vain, että voit määrätä mitä muut ihmiset omilla elinkeinoillaan tekevät?
Jaaa, no siinä meillä sellanen kaveri joka myis rysyläisille maata hyvällä omallatunnolla. Mikäs on sun tuottajanro munissa, tiedän olla ostamatta. Myy Trumpille, et myy enää mulle. Ikinä.
Teen ison munakasrullan ja lähetän kuvan Trumpille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat munia jos me saadaan ikuisesti 5% tuotot kaikista heidän maametalleista ja öljystä minkä onnistuvat löytämään.
Miksi me ei voitaisi aloittaa kuule ihan sillä, että otettaisiin se viisi prosenttia täällä kaivettujen mineraalien tuotosta? Nyt se annetaan ilmaiseksi pois
50% olis parempi. Kerran kaivettu ja viety on lopullisesti pois.
Totta
Itselläni on jotain vintagea josta tiedän että arvo ei alene ja ei ole mitään kiirettä myydä pois. Malmit ovat maaperässä ja arvo periaatteessa vain kasvaa vuosien kuluessa ja kaivostekniikka paranee ympäristöystävällisemmäksi. Suomella on ollut hirveä kii
Suomalaiset mieluummin raivoaa jostain ulkomaalaisten asioista ja antaa samalla paskoa oman maansa piloille ja maksaa vielä sen siivoamisen onnellisina
Biden tapatti kanoja, mikäs ihme se että nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Biden tapatti kanoja, mikäs ihme se että nyt ei ole.
Taisi mennä vähän liikaa niitä. Ja luomutilatkin. Sääntöviidakko.
Onhan tämä nyt vallan lystikästä, että maailman suurvaltana itseään pitävä Yhdysvallat vinkuu kananmunia Suomelta.
Musk voi alkaa munimaan itse