OrpoPurran hallitus ajaa vain työnantajan etua. Työttömiä ja köyhtyneitä ennätysmäärä.
Mikä helv tätä hallitusta vaivaa? Kylmä ideologia edellä kaikessa päätöksenteossa.
Kommentit (484)
Työntekijätkin joutuu maksamaan eläkkeensä ennakkoon, miksi yrittäjien pitäisi päästä lusmuamaan tästä ja saada ilmaiseksi kansaneläkkeen??
"Miksi tarvitsen YEL-vakuutuksen? Yrittäjänä vastaat eläketurvastasi itse. Järjestät sen ottamalla itsellesi yrittäjän eläkevakuutuksen eli YEL-vakuutuksen. YEL-vakuutus on yrittäjän eläke- ja sosiaaliturvan perusta, minkä vuoksi se on lakisääteinen eli pakollinen vakuutus."
No, onneksi kotia voi siivota joka päivä.
On luxus puhdasta.
Minua ihmetyttää, että nykyinen hallitus keskittyy ainoastaan leikkaamaan ja kurjistamaan. Työttömien, vanhusten, lasten, ja jopa tavallisten duunarien asemaa pyritään heikentämään kaikin keinoin.
Miten nämä toimet saavat Oy Suomi Ab:n uuteen nousuun? Kuvittelevatko he, että tapahtuisi ihme ja laman hetteiköstä nousisi uusi Nokian kaltainen pelastaja?
Suomi kaipaa investointeja ja työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, että nykyinen hallitus keskittyy ainoastaan leikkaamaan ja kurjistamaan. Työttömien, vanhusten, lasten, ja jopa tavallisten duunarien asemaa pyritään heikentämään kaikin keinoin.
Miten nämä toimet saavat Oy Suomi Ab:n uuteen nousuun? Kuvittelevatko he, että tapahtuisi ihme ja laman hetteiköstä nousisi uusi Nokian kaltainen pelastaja?
Suomalaiset ensin, tuhoon ja turmioon. Velkalaiva kääntyy, kohti pohjaa mennään jo kovaa vauhtia. Siellä ne herrat palatseissaan vaan mussuttaa viineriä ja nauraa kansalle.
No onko työnantajalla kaikki nyt hyvin?
Kokoomukselta tietää aina mitä saa, mutta Perussuomalaiset johtivat kyllä äänestäjiään harhaan ennen vaaleja.
Tätä on ennustettu.Nälänhätä eikä ihme jos sekin toteutuu.Olin itse ajatellut eläkepäivät espanja,pordugali.Saa nähdä miten käy.Orpon hallitus lisää työttömiä,kurjuutta,ihmiset voi niin huonosti..itsellä ei vielä mitään hätää ehkä ne keksii kurjistamisen.Sotahan pyyhkäisi kaiken nollille,kaikilla..Älkää äänestäkää sekoomusta..SDP.kd.vihreät..Satonenkin keplotellaan kelaan.Ei ole reilua.Se nainen parempi.Satosen osaaminen ei hyvä tehtävään.
Ei aja. Kokoomus ajaa sijoittajien ja suurpääoman etua. Siinä on iso ero. Pienyrittäjät on heille riesa ja ne pitää saada pois että saadaan sijoittajien firmoihin isommat tuotot.
Hallitusta ajaa natsismi ja narsismi sekä Jyri Häkämiehen (EK) laatima hallitusohjelma, joka meni EK:nkin mielestä päin fittua.
Mutta ei vastuu heidän ole vaan Petterin, joka on niin tyhmä lapanen, että kantaa virkavastuun, rikosvastuun sekä poliittisen vastuun Suomen tuhoamisesta ulkoparlamentaarisen työnantajamafian pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallakaan ei ole mitään varaa virnuilla. Lahjattomia ja ilkeitä ihmisiä, jotka päässeet asemiinsa vanhempiensa tai aviopuolison avulla. Purra on ollut itse työtön yli 10 vuotta eikä edes hakenut töitä! Ettäs kehtaa.
Ei ole totta.
Paljon on itsestä kiinni.
Tietokoneella voi työttömänä tehdä töitä itselle ja yrittää sen sijaan että menee baariin kaljalle.
Kelalle ei tietty kannata kertoa.
Vierailija kirjoitti:
" Kenen leipää, hilloakin syöt, sen biisejä hoilaat". ( wanha wiisaus )
Mietitääs, kuka kustantaa Petterin ja Riikkulin sekä eduskunban turhimman eli Mäkelän Janin hillotolpat?
Me. Veronmaksajat, jotka maksamme 25% veroa lähes kaikesta mitä ostamme, tuloveron lisäksi.
Köyhimmänkin veroaste nousee helposti yli sen, mitä pääomatuloa nauttivat miljonäärit maksavat.
Nyt persujen pitäisi opetella prosentin ja suhteellisuuden käsitteet, mutta se taitaa ylittää niiden kyvyt.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus vaihtoon
Onneksi se vaihdettiin 2023 ja ihan demokraattisesti vaalit käymällä punakaarti ei vieläkään hyväksy vaalien tulosta
Vierailija kirjoitti:
Miljardi-investoinneista uutisoidaan viikoittain voit lopettaa joutavan punapropagandan jauhamisen.
Vierailija kirjoitti:
Satonen on niitä tuhonnut ennätysmäärin joten Kokoomus palkitsee hänet KELAn pääjohtajan pestillä. Vaalien jälkeen vasta tietenkin.
Siinä pestissä hän ei enää nauti ministerin turvapalveluja vaan altistuu kansalaispalautteelle.
Vierailija kirjoitti:
No onko työnantajalla kaikki nyt hyvin?
Ei niillä jotka on konkurssissa. Eikä niillä, jotka ei enää saa pätkätyöläisiä. Ei niilläkään, joihin iskevät Trumpin tullit.
Mutta siinäpä nauttivat itseaiheutetuista (EK) seurauksista.
" Kenen leipää, hilloakin syöt, sen biisejä hoilaat". ( wanha wiisaus )