Sulkien löytäminen mikä merkitys niillä on. Sekä laiva...
Mulla on elämässä uuden ajanjakson alku. Oon päässyt jotenkin yli mun traumoista ja pystyn nyt käsitteleen asioita erilailla. Lisäksi hyvällä tolalla asiat läheisten sekä ystävien kanssa.
Eilen liikenteessä näin peräti kaksi sulkaa ensiksi valkoisen höyhenen ja sitten ulkoillessa tuli vastaan iso musta sulka. Mietin onko nää ennen kenties jostain. Sulat oli vielä paikoissa mistä niitä harvemmin löytää.
Viimeyönä näin unta jossa olin laivassa ja hytissä. Yks kaks tuli hirveä aallokko ja laiva kaatui. Sain kuin sainkin kiivettyä laivan seiniä pitkin ulos laivasta. Pelastauduttuani näin siskoni, he olivat päässeet perheensä kanssa pois sieltä laivasta, jännä sinänsä siskolla ei oo perhettä mut unessa oli. Kuitenkin huomasin nopsaa että me ollaan edelleen laivassa mutta laivan kannella. Oli täysin tyyntä laiva ei ollut enää kallellaan ja oli semmonen tosi hyvä olotila. Nähtiin horisontti. Jotenkin unessa olin helpottunut että en luovuttanut vaan kiipesin ns ja pelastauduin mut se loppu oli jotenkin semmonen et mitä ihmettä. Oli niin kaunista siellä merellä. Osaisko joku tulkita näitä et mitä nää kaikki unessa meinaa.
Sen on joku läheinen vainaja jättänyt kun on muuttunut enkeliksi.