Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26123)

Vierailija
13241/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuosta "nylkytyskuvasta" kirjoittanut, mutta tiedän mitä kuvaa tarkoitetaan. Ihmettelen, että sellainen on täytynyt julkaista, voi olla pojalle myöhemmin noloa. 

Miettikää: tuollaisen kuvan voi julkaista pojasta mutta ei kunnollista ja selkeää kasvokuvaa.

Samalla tavalla se Harlinin rouvakin pitää lapsiaan sylissään. Ei näy kasvoja lapsilla.

He eivät olekaan kuninkaallisia, joilla tittelien takia velvoite näyttää kasvonsa. Ihan eri asia.

Vierailija
13242/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katesta oli monta kuvaa ruokaostoksilla kylän kaupassa, kukaan ei häirinnyt. Siivosivat ja laittoivat itse ruokansa. 

Ilman turvamiehiä kaupassa. Uskottavia kuvia olivat, juu-u...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13243/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/UiU9xCM0acs?si=QyhwGRTIiR7CnZZj 

Ei kelvannut Meghanin seura näille miljardööreille ja miljoonikoille. Dumppasivat koko Meghanin, kurjat! Ja vielä Lilibilin rakas kummisetä mukana! 😱

Vierailija
13244/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Päänylkyttäjä käy täällä poistelemassa viestejä, mutta eipä ole hänessä naista tai miestä tulla ottamaan vastuuta kirjoituksestaan. Sen sijaan tänne putkahtelee yhä uusia ihmisiä, jotka salamannopeasti tietävät, mistä kuvasta on kysymys, ja jotka katsovat kuvaa yhtä perverssistä vinkkelistä kuin itse päänylkyttäjä. 

En ole kuvaa nähnyt enkä sitä aio katsoa. Päänylkyttäjä ei ole sen arvoinen, että alkaisin katsella lasten kuvia eläytyen hänen sairaaseen maailmaansa.

Mutta näyttää siltä, että olemme tekemisissä klassisen nettihäirikön kanssa, joka esiintyy useilla identiteeteillä. Tutkimukset ovat osoittaneet, että näin toimivalla ihmisellä on yleensä narsistinen persoonallisuushäiriö.

Et ole kuvaa koskaan edes nähnyt. Silti tuomitset perversseiksi ne jotka näkevät siinä nylkytystä. Oletpa looginen ja oikeudenmukainen.

Vierailija
13245/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin kohteliasta; katso Googlesta ja lopuksi vielä alanuolta. Mutta kun lukee aiempia kommentteja ja murkkutyylisiä ilmaisuja, niin eipä ihmetytä.

Ja seuraavaksi koko ketju on taas täynnä Walesien solvaamista.

Minä olin se, joka kehotti googlaamaan, mutta alanuolta en laittanut. Oli töissä sen verran tekemistä, etten ruvennut selittelemään juurta jaksain. Ihan helppoa googlata "BLM" tai "BLM Jessica Mulroney". No, joku täällä onkin laittanut linkkiä Jessicasta. 

En usko että oli sinulla työssä mitään tekemistä, ei ainakaan tärkeää.

Annetaan olla, jooko, mä sain vastaukseni, ja on aina yhtä ihanaa, kun se ei ole mitään haistattelua. Jospa yritetään rakentaa hieman rauhallisempaa ilmapiiriä? Minä puolestani opettelen paremmaksi Googlen käyttäjäksi :D -Tuo alkuperäinen kyselijä

Vierailija
13246/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin kohteliasta; katso Googlesta ja lopuksi vielä alanuolta. Mutta kun lukee aiempia kommentteja ja murkkutyylisiä ilmaisuja, niin eipä ihmetytä.

Missä täällä on Walesien solvaamista, äläkä nyt vedä jotain jo moneen kertaan lainattuja viestejä? Mikä on viimeisin solvaus? Koko ketjuhan on täynnä Sussexien solvausta. 

Meni silmältäsi ohi esim. Williamin lentomatkustaminen ja koko maailman saastuminen sen tuloksena? Toinen kommentti oli sitten se, kun EI lentänyt Australiaan kymmeniä tunteja, yhden ainoan pelin vuoksi.

Tekee se miten päin tahansa, on se aina väärin. Jopa tyttären ottaminen mukaan toiseen peliin oli sekin väärin, vaik

-----------

Mitä sinä sekoilet? Kritisoin Walesien solvaamista täällä, en ole sanallakaan mistään lapsista maininnut (paitsi Charlotte isänsä kanssa pelissä) :D

Nylkyttäkää keskenänne vaan :D Olis joillekin viileä suihku nyt paikallaan, ei hittolainen... :D

Vierailija
13247/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katesta oli monta kuvaa ruokaostoksilla kylän kaupassa, kukaan ei häirinnyt. Siivosivat ja laittoivat itse ruokansa. 

Komea turvamies näkyy hyvin kuvissa kun Kate ojentaa hänelle Audinsa avaimet ennen kuin menee kauppaan ja hauskaa ainakin näyttää olevan :)  Tässä kuvateksti "The new Duchess of Cambridge with her protection officer at the supermarket in Anglesey."

Vierailija
13248/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelvannut Meghanin seura näille miljardööreille ja miljoonikoille. Dumppasivat koko Meghanin, kurjat! Ja vielä Lilibilin rakas kummisetä mukana! 😱

Kyllähän noita nolottaa, kun alunperin menivät mukaan Marklen valheisiin. Oprah ryhtynyt oikein naureskelemaan Sussexien sorsajutuille, kun vihdoin pääsee näpäyttämään heitä. Itse kuitenkin Oprah joutunut tänään kritiikin kynsiin, kun ei ollut Hawaijilla kai suostunut avaamaan yksityistietään, jotta tsunamia paenneet olisivat päässeet lyhintä tietä ylemmäs maastossa. Ja Tyler Perryn seuraa saisi nykyään yksi jos toinenkin karttaa, mutta hengenheimolaisille näköjään kelpaa. Marklen ura "mustana" taitaa olla ohi, joten voisi vaihtaa vaaleampaan värivoiteeseen. 

Vierailija
13249/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea turvamies näkyy hyvin kuvissa kun Kate ojentaa hänelle Audinsa avaimet ennen kuin menee kauppaan ja hauskaa ainakin näyttää olevan :)  Tässä kuvateksti "The new Duchess of Cambridge with her protection officer at the supermarket in Anglesey."

Lisään vielä, että muutenkin hassua kirjoittaa "ilman turvamiehiä" koska usein osa turvamiehistä on täysin siviiliasuisia, joten mistä voit tietää montako turvamiestä on milloinkin Katea suojaamassa?

Vierailija
13250/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita nolottaa, kun alunperin menivät mukaan Marklen valheisiin. Oprah ryhtynyt oikein naureskelemaan Sussexien sorsajutuille, kun vihdoin pääsee näpäyttämään heitä. Itse kuitenkin Oprah joutunut tänään kritiikin kynsiin, kun ei ollut Hawaijilla kai suostunut avaamaan yksityistietään, jotta tsunamia paenneet olisivat päässeet lyhintä tietä ylemmäs maastossa. Ja Tyler Perryn seuraa saisi nykyään yksi jos toinenkin karttaa, mutta hengenheimolaisille näköjään kelpaa. Marklen ura "mustana" taitaa olla ohi, joten voisi vaihtaa vaaleampaan värivoiteeseen. 

Oprah ei ikinä ole ollut Hollywoodin sisäpiiriseuran jäsen. Hänen seuraa on siedetty mutta hänen maineensa on ollut kyseenalainen jo useamman vuoden, koska hän toimitti tyttöjä pedoille.

Vierailija
13251/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Päänylkyttäjä käy täällä poistelemassa viestejä, mutta eipä ole hänessä naista tai miestä tulla ottamaan vastuuta kirjoituksestaan. Sen sijaan tänne putkahtelee yhä uusia ihmisiä, jotka salamannopeasti tietävät, mistä kuvasta on kysymys, ja jotka katsovat kuvaa yhtä perverssistä vinkkelistä kuin itse päänylkyttäjä. 

En ole kuvaa nähnyt enkä sitä aio katsoa. Päänylkyttäjä ei ole sen arvoinen, että alkaisin katsella lasten kuvia eläytyen hänen sairaaseen maailmaansa.

Mutta näyttää siltä, että olemme tekemisissä klassisen nettihäirikön kanssa, joka esiintyy useilla identiteeteillä. Tutkimukset ovat osoittaneet, että näin toimivalla ihmisellä on yleensä narsistinen persoonallisuushäiriö.

Et ole kuvaa koskaan edes nähnyt. Silti tuomitset perversseiksi ne jotka näkevät siinä nylkytystä. Oletpa looginen ja oikeudenmukaine

Sinä kaiketi olet tämän nylkytyksen tuonut esille alunperin päänylkyttäjänä. Moni muukin on kuvan nähnyt mutta ei näe siinä sinun tavoin mitään pervoa.

Vierailija
13252/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opra

Oprah oli alkuun uraa luodessaan valmis laittaamaan kaiken peliin, hän kertoi nyyhkytarinoitaan sedästään joka oli lapsuudessaan käyttänyt häntä seksuaalisesti hyväkseen. Totta tai ei, ilmeisesti hän ei oppinut mitään tuosta tapahtumasta.

Vierailija
13253/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita nolottaa, kun alunperin menivät mukaan Marklen valheisiin. Oprah ryhtynyt oikein naureskelemaan Sussexien sorsajutuille, kun vihdoin pääsee näpäyttämään heitä. Itse kuitenkin Oprah joutunut tänään kritiikin kynsiin, kun ei ollut Hawaijilla kai suostunut avaamaan yksityistietään, jotta tsunamia paenneet olisivat päässeet lyhintä tietä ylemmäs maastossa. Ja Tyler Perryn seuraa saisi nykyään yksi jos toinenkin karttaa, mutta hengenheimolaisille näköjään kelpaa. Marklen ura "mustana" taitaa olla ohi, joten voisi vaihtaa vaaleampaan

No niin. Nyt alkaa Oprah-jankkaus. 

Vierailija
13254/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin se, joka kehotti googlaamaan, mutta alanuolta en laittanut. Oli töissä sen verran tekemistä, etten ruvennut selittelemään juurta jaksain. Ihan helppoa googlata "BLM" tai "BLM Jessica Mulroney". No, joku täällä onkin laittanut linkkiä Jessicasta. 

En usko että oli sinulla työssä mitään tekemistä, ei ainakaan tärkeää.

Annetaan olla, jooko, mä sain vastaukseni, ja on aina yhtä ihanaa, kun se ei ole mitään haistattelua. Jospa yritetään rakentaa hieman rauhallisempaa ilmapiiriä? M

Puhut asiaa, olen sitä mieltä että täällä täytyy olla turvallinen tila keskustella myönteisessä mielessä kaikesta myös Sussexin herttuaperheestä, ei vain ikäviä salaliittoteorioita ja tekaistuja videoita heistä päivästä ja viikosta toiseen.

Vierailija
13255/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se joka aloitti ns nylkytyskuvasta kommentoinnin mutta olen se joka ihmetteli miten voi tuomita toiset ilman että itse edes tietää millainen on kuva josta puhutaan. Ja se oli ihka ensimmäinen kommenttini koskien "nylkytyskuvaa". Jatkan aiheesta vielä sen verran että mielestäni siinä ei ole mitään lapsen ja aikuisen/vanhemman välistä seksuaalisuutta kuten ei pidäkään olla. Olen kuitenkin myös sitä mieltä että ko kuva näyttää, huom näyttää, totuus voi olla toista koska usein kuvat eivät kerrokaan totuutta, yksi kuva voi valehdella enemmän kuin tuhat sanaa) siltä että lapsi todellakin painaa/hinkkaa itseään aikuisen reittä vasten. Ja pienet lapset ovat viattomuudessaan sellaisia, sitä tehdään estottomasti milloin vaan kun hyvältä tuntuu, vanhemman tehtävä on tietysti opettaa että sitä tehdään yksityisesti, ei muiden nähden. Mutta vanhempana en ikinä olisi julkaissut lapsestani sellaista kuvaa, ihan suojatakseni lapseni yksityisyyttä ja varjellakseni ettei joudu tulevaisuudessa kiusatuksi/pilkatuksi moisen kuvan takia, tapajtui siinä tai oli tapahtumatta mitä tahansa. Mutta ne muiden sairaiksi ja pervoiksi väittämiset sopii nyt lopettaa! Pienet lapset hyväilevät itseään usein ja se on ihan luonnollista, julkisuuteen sitä ei pidä levittää ja jos huom jos tilanteessa sellaista tapahtui en itse äitinä olisi antanut sen jatkua vaan lempeästi muistuttanut että se on yksityisasia.

Vierailija
13256/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas muistutan meghanistia siitä, että hän ei ole tämän palstan eikä ketjun mode. Ei kannata ruveta ryppyilemään ja uhkailemaan, siitä se oikea mode ei tykkää. 

Meghanistin mielipide on vain mielipide, ei jumalansanaa. Jos meghanisti vihdoin oppisi ja sisäistäisi tämän, kiitos. 

Tässä esimerkki ns. hyvää tarkoittavasta, "kohteliaasta" mutta käänteisestä uhkailusta. Hän on palstan trolli, kovin tunnistettava.

Vierailija
13257/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy tähän jatkuvaan räkytykseen on se, että joka paikkaan täytyy vetää Walesien perhe vertailun kohteeksi.

Ei se ole mitään palvontaa tai pyhää Catherinea, jos katsoo, että hovin asiat ovat erikseen. Ette te mitään muitakaan vertauksen kohteita ota esille, miksi sen pitää aina olla ensin Walesien solvaamista, jotta Sussexien äänitorvet pääsevät soimaan kuuluvasti?

Keskustelkaa asiallisesti ihailunne kohteesta, jos haluatte sanottavanne tuoda esille. Perusteluja, eri näkökulmia, ja silloin syntyy sitä keskustelua.

Täällä nyt vaan näköjään ollaan niin kahta täysin eri mieltä heistä, ettei mitään yhteisymmärrystä voi syntyä.

Kun lähtökohta jo on se, että osan mielestä Sussexit ovat ahneita, feikkejä ja kieroja valehtelijoita, ja toinen puoli sitä mieltä, että he ovat ne viattomat uhrit, joita on kohdeltu todella rumasti, ajettu Britanniasta ulos ja petetty.

Ja tämä vääntö vaan jatkuu. Päivästä toiseen. Tuloksettomana.

Vierailija
13258/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPEKULAATIO, HYPOTEETTISTA POHDINTAA nylkytyksestä...

Heillä on koiria ja koirat nylkyttävät toisiaan. Sanotaan että alistamisen merkiksi. Lapset ovat kenties saattaneet nähdä noita koirien touhuja ja tietenkin he matkivat niitä alitajuntaisestikin jo.

Vierailija
13259/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se joka aloitti ns nylkytyskuvasta kommentoinnin mutta olen se joka ihmetteli miten voi tuomita toiset ilman että itse edes tietää millainen on kuva josta puhutaan. Ja se oli ihka ensimmäinen kommenttini koskien "nylkytyskuvaa". Jatkan aiheesta vielä sen verran että mielestäni siinä ei ole mitään lapsen ja aikuisen/vanhemman välistä seksuaalisuutta kuten ei pidäkään olla. Olen kuitenkin myös sitä mieltä että ko kuva näyttää, huom näyttää, totuus voi olla toista koska usein kuvat eivät kerrokaan totuutta, yksi kuva voi valehdella enemmän kuin tuhat sanaa) siltä että lapsi todellakin painaa/hinkkaa itseään aikuisen reittä vasten. Ja pienet lapset ovat viattomuudessaan sellaisia, sitä tehdään estottomasti milloin vaan kun hyvältä tuntuu, vanhemman tehtävä on tietysti opettaa että sitä tehdään yksityisesti, ei muiden nähden. Mutta vanhempana en ikinä olisi julkaissut lapsestani sellaista kuvaa, ihan suojatakseni lapseni y

No nyt ymmärtää miksi näet kaikessa vain seksuaalisuuteen liittyvää materiaalia. Aikuisiälläkin voi vielä mennä terapiaan. Älä tartuta lapsiisi häpeää. Sinä kutsut sitä nylkyttämiseksi, ilmeisesti sait kuulla sen sanan vanhemmiltasi.

Vierailija
13260/26123 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylkyttäminen on yleinen suomalainen termi, on täysin asiatonta vetää jonkun vanhemmat tänne alennettavaksi. -sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi