Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26974)
Vierailija kirjoitti:
"Republic of Tea tekee "white label" - tuotteita ihan tilauksesta. Eli As Ever on tilannut heiltä tietyn määrän eri teelaatuja omilla etiketeillään. Ihan samalla tavoin Markle saa hillopurkkinsa tehdasvalmisteisesti. Myös roseviinin omilla etiketeillään saa suoraan ilman, että täytyy muuta kuin sinettisormuskättään heilauttaa. "
Tähän toivoisin jotain linkkiä, koska itse en löytänyt ainakaan googlaamalla tällaista tietoa. Rebublic of Tea on myös Wikipedian mukaan oma brandinsa jonka tekemissä tuotteissa on aina heidän etiketit ja he ei tee muita kuin omia tuotteitaan. Mistään en löytänyt mainintaa, että he tekisivät tilaamalla "white label" tuotteita.
Jos tämä on niin kuin heidän sivuillaan ja Wipediassa väitetään, niin Meghan on tosiaan ostanut heiltä teetä tavis kuluttajana ja pakannut sen omiin As ever pakkauksiinsa vähän kuten ne pähkinänaksut otti pois alkuperäisestä myyntipussista ja pakkasi ne "sievästi" om
Omilla aivoilla ajattelu on sallittua. Luuleeko joku ihan tosissaan että Meghan itse teetä pakkaisi?
Ne Meghanin ekan batchin teepussien etiketit ainakin olivat ihan valkoisia, ei mitään brändinimeä missään. Royal News Networkin Brittany oli ostanut Meghanin teetä ja esitteli pusseja kameralle: ihan valkoisia etiketit olivat.
Kohdasta 13.13 min
Meghan taitaa tehdä mahdollisimman vähän brändinsä eteen, eihän hän ymmärrä bisneksestä paljonkaan, mikä kävi tuossa podcastssa ilmi Emma Greden kysellessä häneltä.
Varmaan silti käy pomottamassa niitä, jotka tekevät ja siksi juuri hommat menee päin mäntyä.. tai palmua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle ole monta kertaa sanottu, että referoisit näitten videoittesi sisältöä, jotteivat muut palstalaiset joudu turhaan tuhlaamaan aikaansa tällaiseen manipulointiin?
Ei niitä tarvitse kuunnella. Valheita täynnä. Otsikoista sen näkee heti.
Noinko suhtaudut kaikkeen uuteen tietoon? Yksipuolisesti valitset vain sitä mistä pidät, vahingossakaan et kuuntele vastapuolta? Sussexpositiivinen = VALHE. Sussexnegatiivinen = TOTUUS.
Sinua on nyt ottanut niin paljon päähän tämä Meghanin jatkuva valehtelu ja siitä kiinni jääminen, että annan sulle anteeksi jatkuvan haukkumisen. Koeta kestää, kyllä joskus vielä aurinko sinne risukasaankin paistaa. 👍
Tuskin Meg nyt omilla pikku kätösillään sitä teetä pakkaa mutta kyllä hällä varmaan on palkattuna pimeää halpatyövoimaa ja söpö pikku "hikimaja" vuokrattuna tähän. Vai luuleeko joku että Meg kuurailee itse Monteciton vessoja poimii marjoja ja pesee pyykiä ym.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Meg nyt omilla pikku kätösillään sitä teetä pakkaa mutta kyllä hällä varmaan on palkattuna pimeää halpatyövoimaa ja söpö pikku "hikimaja" vuokrattuna tähän. Vai luuleeko joku että Meg kuurailee itse Monteciton vessoja poimii marjoja ja pesee pyykiä ym.
Kate ainakin siivoaa Buckinghamin palatsin kaikki 100 vessaa omin käsin ja ilman hanskoja. Vessojen siivous on ollut hänen erityinen mielenkiintonsa kohde mehiläistenhoidon ohella lapsesta saakka, ja hän on kärsivällisesti paneutunut lajin saloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"As Everin olemassaolon tarkoitus ei ole tuottaa rahaa vaan antaa Marklelle foorumi, jolla esitellä itseään."
Taitaa kuitenkin rahan tienaaminen olla firman tarkoitus. Ensin kiljutaan kurkku suorana että menisivät toihin ja kun menevät niin sekään ei ole hyvä. Voisiko joku kertoa mitä Meghanin olisi soveliasta tehdä?
Olisi voinut tehdä itse hillonsa ja muut ja omista aineksista, eikä vain teeskennellä sellaista. Minua rassaa sen ikuinen feikkiys. Authentic on sana, jota Meghan Markleen ei voi ikinä liittää, vaikka se kuinka sitä itse hinkuisi. Se on feikki ja ontto teeskentelijä.
Voi hyvä ihminen, et taida osata edes kuvitella millainen maatila pitäisi omistaa että saisi omasta pellosta ainekset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate ainakin siivoaa Buckinghamin palatsin kaikki 100 vessaa omin käsin ja ilman hanskoja. Vessojen siivous on ollut hänen erityinen mielenkiintonsa kohde mehiläistenhoidon ohella lapsesta saakka, ja hän on kärsivällisesti paneutunut lajin saloihin.
Catherine asuu miehensä ja lastensa kanssa Adelaide cottagessa ja he eivät kuulemma käytä palveluskuntaa arkielämässään ollenkaan koska haluavat viettää kotona aikaa perheenä ilman vieraita ulkopuolisia, niin on hyvinkin mahdollista että Catherine ei emmi kuurata vessaakin jos akuutti tarve ilmenee. Ainakin he tekevät yhdessä päivittäin ruokaa ja siivoavat itse jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"As Everin olemassaolon tarkoitus ei ole tuottaa rahaa vaan antaa Marklelle foorumi, jolla esitellä itseään."
Taitaa kuitenkin rahan tienaaminen olla firman tarkoitus. Ensin kiljutaan kurkku suorana että menisivät toihin ja kun menevät niin sekään ei ole hyvä. Voisiko joku kertoa mitä Meghanin olisi soveliasta tehdä?
Olisi voinut tehdä itse hillonsa ja muut ja omista aineksista, eikä vain teeskennellä sellaista. Minua rassaa sen ikuinen feikkiys. Authentic on sana, jota Meghan Markleen ei voi ikinä liittää, vaikka se kuinka sitä itse hinkuisi. Se on feikki ja ontto teeskentelijä.
Voi hyvä ihminen, et taida osata edes kuvitella millainen maatila pitäisi omistaa että saisi omasta pellosta ainekset?
Viinirypäleitä alkaa tulemaan kolmen vuoden kuluttua istutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaateeeee, tule apuun sieltä palatsista, Meghania haukutaan täällä!!!!!!!!!!!!!! T: Meghanin fanaattinen ihailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maata voi myös vuokrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine asuu miehensä ja lastensa kanssa Adelaide cottagessa ja he eivät kuulemma käytä palveluskuntaa arkielämässään ollenkaan koska haluavat viettää kotona aikaa perheenä ilman vieraita ulkopuolisia, niin on hyvinkin mahdollista että Catherine ei emmi kuurata vessaakin jos akuutti tarve
"Prince William and Kate Middleton have minimal staff working at their home at Adelaide Cottage, a four-bedroom residence the Wales family of five moved into back in 2022. There is no live-in staff, but a nanny, gardener, and housekeeper are on the grounds frequently.May 5, 2025"
On kuitenkin kolme palkollista enemmän kuin useimmilla suomalaisilla.
Williamin ja Catherinen palkkalistoilla on 66 ihmistä. Ja sitten vielä turvahenkilöstö päälle. Huvittavaa, kun jotkut ajattelevat heidän elävän tavallista elämää. Jälleen on hyvin johdettu kansa harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeraa, katkeraa.
Vierailija kirjoitti:
Williamin ja Catherinen palkkalistoilla on 66 ihmistä. Ja sitten vielä turvahenkilöstö päälle. Huvittavaa, kun jotkut ajattelevat heidän elävän tavallista elämää. Jälleen on hyvin johdettu kansa harhaan.
Eivät tietenkään elä tavallista elämää, älä nyt viitsi olla lapsellinen. He ovat Walesin prinssi ja prinsessa, tuleva kuningaspari, maansa edustajat kansainvälisillä areenoilla, päivänpolitiikan yläpuolella. Eivät he ole tavallisia taatelintallaajia kuten Harry ja Meghan ovat, joiden pitää raapia minkä tahansa ämpärin pohjaa, jotta saisivat huomenna ruokaa. Ja Meghan kalliita koruja.
"Maata voi myös vuokrata."
Hyvät hyssykät! Meghaninko pitäisi itse se maakin kuokkia ennenkuin kelpaa suomalaisille. Jos nyt jättäisitte neuvonannon sellaisille jotka osaavat neuvoa miten toimitaan kun maassa on 330+ miljoonaa asukasta. Ei siinä näperrellä oman pihan tuotteilla.
Kaikesta rojalistien rienasta huolimatta Meghanin tuotteilla on kysyntää. Ensimmäinen satsi myytiin loppuun ennätysajassa ja toinen, kymmenkertainenkin muutamassa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
"Republic of Tea tekee "white label" - tuotteita ihan tilauksesta. Eli As Ever on tilannut heiltä tietyn määrän eri teelaatuja omilla etiketeillään. Ihan samalla tavoin Markle saa hillopurkkinsa tehdasvalmisteisesti. Myös roseviinin omilla etiketeillään saa suoraan ilman, että täytyy muuta kuin sinettisormuskättään heilauttaa. "
Tähän toivoisin jotain linkkiä, koska itse en löytänyt ainakaan googlaamalla tällaista tietoa. Rebublic of Tea on myös Wikipedian mukaan oma brandinsa jonka tekemissä tuotteissa on aina heidän etiketit ja he ei tee muita kuin omia tuotteitaan. Mistään en löytänyt mainintaa, että he tekisivät tilaamalla "white label" tuotteita.
Jos tämä on niin kuin heidän sivuillaan ja Wipediassa väitetään, niin Meghan on tosiaan ostanut heiltä teetä tavis kuluttajana ja pakannut sen omiin As ever pakkauksiinsa vähän kuten ne pähkinänaksut otti pois alkuperäisestä myyntipussista ja pakkasi ne "sievästi" om
Olisiko ollut hienompaa sanoa vieraille että tässä on bulkkipussi, kähmikää sieltä mitä haluatte? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine asuu miehensä ja lastensa kanssa Adelaide cottagessa ja he eivät kuulemma käytä palveluskuntaa arkielämässään ollenkaan koska haluavat viettää kotona aikaa perheenä ilman vieraita ulkopuolisia, niin on hyvinkin mahdollista että C
Palkollisia enemmän kuin joillain suomalaisilla? :D Nyt on epätoivo mennyt jo täydelliseksi ahdingoksi.
Ja tiedätkö sinä kuinka jotkut suomalaiset asuvat? Tilaa saattaa olla useampi sata neliötä per lärvi. Katsopas myös pressan kotia.
Ei enää vertailla edes Harryyn vaan nyt on otettu tavissuomalaiset kohteeksi. Konstit on loppu näköjään.
Vai olikos tässä taas viedä puheenaihetta toisaalle, mahdollisimman kauas Meghanista? :D No ei onnannut.
Vierailija kirjoitti:
"Maata voi myös vuokrata."
Hyvät hyssykät! Meghaninko pitäisi itse se maakin kuokkia ennenkuin kelpaa suomalaisille. Jos nyt jättäisitte neuvonannon sellaisille jotka osaavat neuvoa miten toimitaan kun maassa on 330+ miljoonaa asukasta. Ei siinä näperrellä oman pihan tuotteilla.
Kaikesta rojalistien rienasta huolimatta Meghanin tuotteilla on kysyntää. Ensimmäinen satsi myytiin loppuun ennätysajassa ja toinen, kymmenkertainenkin muutamassa tunnissa.
Ei se riittäisi, vaikka hän itse kuokkisi maat ja istuttaisi rypäleet. Vähintäänkin häneltä pitäisi mennä terveys viljelyhommissa ja sadon täytyisi epäonnistua seitsemänä vuonna peräkkäin. Vasta silloin palstamamma voisi huokaista tyytyväisenä. Ai niin, ja lasten naamat pitäisi tuoda julkisuuteen arvioitaviksi, mieluiten tukka kampaamatta ja suu pyyhkimättä. Oikeus ja kohtuus olisi tämä.
Noinko suhtaudut kaikkeen uuteen tietoon? Yksipuolisesti valitset vain sitä mistä pidät, vahingossakaan et kuuntele vastapuolta? Sussexpositiivinen = VALHE. Sussexnegatiivinen = TOTUUS.