Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26977)
Vierailija kirjoitti:
Williamin ja Catherinen palkkalistoilla on 66 ihmistä. Ja sitten vielä turvahenkilöstö päälle. Huvittavaa, kun jotkut ajattelevat heidän elävän tavallista elämää. Jälleen on hyvin johdettu kansa harhaan.
Oli kyse heidän yksityisestä elämästään kotonaan. Tietenkin tuolla tasolla on työntekijöitä. He ovat ROYAL, you know?
Mitä heidän elämänsä tänne kuuluu? Luuletko, että Meghan hoitaa itse puutarhan, altaan, tilukset? Pesee pyykit, 16 kylppäriä ja ison kartanon? Tiskaa? Käy kaupassa? Pesee autot? Ja kun niitäkin pitää olla useampi, kun lähtevät kuin kuninkaalliset liikkeelle. Kuskejakin on siis jo kymmenkunta, osa vapaapäivällä.
Ja mikä status, ei niin mitään. Taviksia ovat.
"Tilaa saattaa olla useampi sata neliötä per lärvi. Katsopas myös pressan kotia."
Tietääkseni Suomessa on vain yksi pressa joka asuu noin hulppeasti.
Vierailija kirjoitti:
"Maata voi myös vuokrata."
Hyvät hyssykät! Meghaninko pitäisi itse se maakin kuokkia ennenkuin kelpaa suomalaisille. Jos nyt jättäisitte neuvonannon sellaisille jotka osaavat neuvoa miten toimitaan kun maassa on 330+ miljoonaa asukasta. Ei siinä näperrellä oman pihan tuotteilla.
Kaikesta rojalistien rienasta huolimatta Meghanin tuotteilla on kysyntää. Ensimmäinen satsi myytiin loppuun ennätysajassa ja toinen, kymmenkertainenkin muutamassa tunnissa.
Itse kuokkia? Vuokrapelloille työntekijät tietenkin. Noissa sen liemissä on sen verran kova hinta, että riittää hyvin palkata muutama hlö vuokrapellolle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät hyssykät! Meghaninko pitäisi itse se maakin kuokkia ennenkuin kelpaa suomalaisille. Jos nyt jättäisitte neuvonannon sellaisille jotka osaavat neuvoa miten toimitaan kun maassa on 330+ miljoonaa asukasta. Ei siinä näperrellä oman pihan tuotteilla.
Kaikesta rojalistien rienasta huolimatta Meghanin tuotteilla on kysyntää. Ensimmäinen satsi myytiin loppuun ennätysajassa ja toinen, kymmenkertainenkin muutamassa tunnissa.
Et sinä tiedä montako tuotetta oli. 😂
Meghanin halpaan menit sinäkin.
Nyt Markle kävelee As Everin instassa puutarhassa mustan koiransa kera. Roseviini odottaa juojaansa jääpaloilla jäädytettynä. Jääpaloissa on kukkasia sisällä.
Vierailija kirjoitti:
"Tilaa saattaa olla useampi sata neliötä per lärvi. Katsopas myös pressan kotia."
No en mä sanonutkaan, että katsopas myös suomalaisten presidenttien koteja :D (Varmaan myös ex-presidentit asuvat hulppeasti, He tosin ovat aina presidenttejä, mutta Stubb on Suomen tasavallan presidentti)
Ja Britanniassa on vain yksi Walesien perhe.
Turhaan yrität häivyttää Marklea ja sen pikkuapinaa keskustelusta. Aiheena Sössöx.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Williamin ja Catherinen palkkalistoilla on 66 ihmistä. Ja sitten vielä turvahenkilöstö päälle. Huvittavaa, kun jotkut ajattelevat heidän elävän tavallista elämää. Jälleen on hyvin johdettu kansa harhaan.
Oli kyse heidän yksityisestä elämästään kotonaan. Tietenkin tuolla tasolla on työntekijöitä. He ovat ROYAL, you know?
Mitä heidän elämänsä tänne kuuluu? Luuletko, että Meghan hoitaa itse puutarhan, altaan, tilukset? Pesee pyykit, 16 kylppäriä ja ison kartanon? Tiskaa? Käy kaupassa? Pesee autot? Ja kun niitäkin pitää olla useampi, kun lähtevät kuin kuninkaalliset liikkeelle. Kuskejakin on siis jo kymmenkunta, osa vapaapäivällä.
Ein edes amerikkalainen tavis asu niin kuin Sussexit.
$29 million
How much did Harry and Meghan's home cost? According to TMZ, the Duke and Duchess spent $14.65 million on the property, however, a new Zillow estimate, their mammoth Montecito mansion has now doubled in value and is worth $29 million.May 1, 2025
Seurasin pitkään https://www.celebitchy.com/ -sivustoa, koska siellä oli julkkisjuoruja kerrottuna vähän eri tavalla kuin yleensä. Sitten yksi palstan kirjoittajista hurahti Meghaniin. Enää ei viitsi sitä sivustoa lukea, koska vähintään joka toinen viesti on Meghanin palvontaa. Katekin kelpasi ennen kuin Meghan tuli kuvioihin, mutta nyt kaikki Kate-viestit ovat kritisointia milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä sanonutkaan, että katsopas myös suomalaisten presidenttien koteja :D (Varmaan myös ex-presidentit asuvat hulppeasti, He tosin ovat aina presidenttejä, mutta Stubb on Suomen tasavallan presidentti)
Turhaan yrität häivyttää Marklea ja sen pikkuapinaa keskustelusta. Aiheena Sössöx.
Jo on ketjumutsilla otsaa. Nimittelee kuninkaan poikaa pikkuapinaksi. Taitaa olla joku mahtirouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä juuri saanut alkunsa siitä, että joku oli kimmastunut, kun Meghan ei itse viljele viinirypäleitä eikä keitä hilloa teollisessa mittakaavassa. Joten varmaankin ollaan yhtä mieltä siitä, ettei kumpikaan rouva pese vessakaakeleita. Pyhän Katen sisaruskuntaa vain sieppaa sekin ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ein edes amerikkalainen tavis asu niin kuin Sussexit.
$29 million
No kun heitä tässä aina ja ikuisesti kuninkaallisiin verrataan, niin vertaa nyt sitten ihan itse:
Adelaide Cottage versus Sössöxien kartano, eli tässä alkuun...
Toiset on royal ja toiset ei, vaan he ainoastaan larppaavat kuninkaallista. Palvelusväen määristä olikin jo aiemmin puhetta. Tuolla elintasolla ei millään parilla apumiehellä pärjääkään.
Vierailija kirjoitti:
"Republic of Tea tekee "white label" - tuotteita ihan tilauksesta. Eli As Ever on tilannut heiltä tietyn määrän eri teelaatuja omilla etiketeillään. Ihan samalla tavoin Markle saa hillopurkkinsa tehdasvalmisteisesti. Myös roseviinin omilla etiketeillään saa suoraan ilman, että täytyy muuta kuin sinettisormuskättään heilauttaa. "
Tähän toivoisin jotain linkkiä, koska itse en löytänyt ainakaan googlaamalla tällaista tietoa. Rebublic of Tea on myös Wikipedian mukaan oma brandinsa jonka tekemissä tuotteissa on aina heidän etiketit ja he ei tee muita kuin omia tuotteitaan. Mistään en löytänyt mainintaa, että he tekisivät tilaamalla "white label" tuotteita.
Jos tämä on niin kuin heidän sivuillaan ja Wipediassa väitetään, niin Meghan on tosiaan ostanut heiltä teetä tavis kuluttajana ja pakannut sen omiin As ever pakkauksiinsa vähän kuten ne pähkinänaksut otti pois alkuperäisestä myyntipussista ja pakkasi ne "sievästi" om
No mistäpä nyt laittaisin sulle jonkun lähteen? Tekstini oli koontia useampana päivänä lukemastani eli oma päätelmä. Republic of Tea mainittiin As Everin sivuilla huhtikuussa, mutta se poistettiin sitten, kun väki keksi, että tee tulee heiltä. Republic of Tea tekee myös Brigerton-tuotteita Netflixille. Ei Markle teepussejaan erikseen itse pakkaa. Netflixin kautta homma on järjestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuokkia? Vuokrapelloille työntekijät tietenkin. Noissa sen liemissä on sen verran kova hinta, että riittää hyvin palkata muutama hlö vuokrapellolle.
Et ole uutisia lukenut? Ei USAssa ole nykyisin maanviljelijällä helppoa kun on Trumpin ICE niskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on ketjumutsilla otsaa. Nimittelee kuninkaan poikaa pikkuapinaksi. Taitaa olla joku mahtirouva.
Jo on, mahtia löytyy :D Jos William on vompatti, on Harry pikkuapina.
Olkoon tämä luupussista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se riittäisi, vaikka hän itse kuokkisi maat ja istuttaisi rypäleet. Vähintäänkin häneltä pitäisi mennä terveys viljelyhommissa ja sadon täytyisi epäonnistua seitsemänä vuonna peräkkäin. Vasta silloin palstamamma voisi huokaista tyytyväisenä. Ai niin, ja lasten naamat pitäisi tuoda julkisuuteen arvioitaviksi, mieluiten tukka kampaamatta ja suu pyyhkimättä. Oikeus ja kohtuus olisi tämä.
Erinomainen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se riittäisi, vaikka hän itse kuokkisi maat ja istuttaisi rypäleet. Vähintäänkin häneltä pitäisi mennä terveys viljelyhommissa ja sadon täytyisi epäonnistua seitsemänä vuonna peräkkäin. Vasta silloin palstamamma voisi huokaista tyytyväisenä. Ai niin, ja lasten naamat pitäisi tuoda julkisuuteen arvioitaviksi, mieluiten tukka kampaamatta ja suu pyyhkimättä. Oikeus ja kohtuus olisi tämä.
Markle itse on luonut mielikuvaa siitä, että hänen tuotteensa olisivat artesaanituotteita eivätkä tehdastuotantoa. As Everin sivuilla hän kirjoittaa, että tuotteet ovat "curated by her". Fanit luulevat, että hän on henkilökohtaisemmin valinnut tuotteittensa tekijät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Markle kävelee As Everin instassa puutarhassa mustan koiransa kera. Roseviini odottaa juojaansa jääpaloilla jäädytettynä. Jääpaloissa on kukkasia sisällä.
Koira on kelvannut mainoskuviin, prinssi ei. Prinssi on täysin hävinnyt kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on, mahtia löytyy :D Jos William on vompatti, on Harry pikkuapina.
<
Diana antoi Williamille wombat-lempinimen.
Eiköhän syy ole niissä jotka eivät anna Meghanin ja Harryn elää elämäänsä kuten haluavat. Aina jotain ilkeätä on sanottava. Onko ihmisillä todellakin niin huono olo omassa elämässään!?
Katkeraa, katkeraa.