Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (27027)

Vierailija
8261/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas kissan hännän nostaisi, jos ei kissa itse.

Vierailija
8262/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On varmaankin, muistolehto, ankkalampi ja iso paasi. Dianan lempikukkia penkillinen. Kenties Duran Duran soi myös, kun lapset halaavat palmuja."

Miksi äidin muiston kunnioittaminen on mielestänne herjan aihe?

Ei se sitä aidosti tuntevilla olekaan, mutta Harryn äidillään rahastaminen on jo oikeutettu herjan aihe.

Eli sinä, ketjulainen olet pätevä päättämään kenen äidinrakkaus on aitoa ja kenen ei?

En ole velvoitettu sinulle tilittämään mielipiteitäni. Pysy kaukana ja huolehdi omista asioistasi.

PMS? Mies jätti? Olet kuin persuuksiin ammuttu karhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8263/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On varmaankin, muistolehto, ankkalampi ja iso paasi. Dianan lempikukkia penkillinen. Kenties Duran Duran soi myös, kun lapset halaavat palmuja."

Ei se sitä aidosti tuntevilla olekaan, mutta Harryn äidillään rahastaminen on jo oikeutettu herjan aihe.

Eli sinä, ketjulainen olet pätevä päättämään kenen äidinrakkaus on aitoa ja kenen ei?

En ole velvoitettu sinulle tilittämään mielipiteitäni. Pysy kaukana ja huolehdi omista asioistasi.

&nbs

Ja nyt utelet jo henkilökohtaisia asioitanikin. Jos ei sinulle haluta vastata, niin älä väkisin tunge itseäsi mukaan. Ketjulla on aihe. Se ei ole muut kirjoittajat.

Vierailija
8264/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä väkisin yritetään leipoa Williamista alkkista? Näkeehän jo ulkopuolinenkin hänen ryhdistään ja yleisestä habituksestaan, että alkoholi ei ole hänelle ongelma. Ja kaverien mukaan *one pint Willy*. 

Ja äärettömän naiivia, etten sanoisi tyhmää, on kuvitella että Walesien työt rajoittuisivat siihen, mikä yleisölle näkyy suoraan. Kulissien takana tehdään paljon työtä, joka ei meille näy. Älkääkä nyt tulko sanomaan, että avustajathan  sen kaiken näkymättömän työn tekevät, koska se nyt vain ei ole niin. Kyllä heidän omaakin työpanostaan tarvitaan. 

Hänessä on sellaista pöhötystä jota näkee runsaasti alkoholia käyttävillä. Leonardo DiCaprio sama juttu. 

Vierailija
8265/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloolloooooo, William pettää, William on alkkis, William ei tee töitä, Williamilla on Rose, William on jättänyt perheensä, William on kalju, William on ruma, Williamilla on oravanhampaat trollollooooo terveisin Meghanistit ry

Vierailija
8266/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätään vaan tuon trollin provojen yli. Ajatellaan, että ne ovat koiran- tai hanhenjätöksiä, joiden päälle astumista varotaan. 

Vierailija
8267/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuyliopiston huippuarvosanoin käynyt hovin koulutetuin ja meghnistien mukaan älykkäinkin huippunäyttelijädiiva ei osannut hakea itselleen terapeuttia. Vierellään alan asiantuntija pipipää Harry.

Yhyy yhyy, multa ei kysytä miten mä oikein voin. Vatuttaa kun ei ne sitä tiaraa prkele voineet antaa...Miten mä niiiiin saankin kärsiä tässä ylenpalttisen glamouröösissä kultahäkissä, ja oon niiin avuton uuh buaah, mä en kestääää...missä kamerat, näkyykö mun korut hei????

Ei varmaankaan ollut kyse osaamisesta, vaan siitä, ettei Meghan saanut lupaa tilata aikaa terapeutille.

Hovi määrää ihan kaikesta. Esimerkiksi Kensingtonin palatsissa asuvat eivät voi vapaasti poistua palatsin ulkopuolelle, vaan heidän täytyy kysyä siihen lupa ja sopia aika. Jopa kynsilakan väriä ja vaatteita kontrolloitiin, ja Harrynkin piti pyytää Elisabetilta lupa esiintyä parrakkaana omissa häissään.

Vierailija
8268/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö Harry luokalle Etonissa?

Vierailija
8269/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt taas Lontoossa ollut punatakkia ja karvalakkia ihan kyllästymiseen asti. Milloin ne lopettavat nämä cosplay-menneistä uneksimiset?

Vierailija
8270/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nyt taas Lontoossa ollut punatakkia ja karvalakkia ihan kyllästymiseen asti. Milloin ne lopettavat nämä cosplay-menneistä uneksimiset?

Tuo on ihan nykyaikaa.

Vierailija
8271/27027 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan nykyaikaa.

Amishkansa hevosajelulla?

Vierailija
8272/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka nillittää täällä Britannian ikiaikaisesta kulttuurista ja monarkiasta. Krumeluurit kuuluvat heille. 

Joka maalla on oma hallitusmuotonsa ja perinteensä. On pelkästään normisivistystä kunnioittaa niitä.

Onko tapakasvatus jäänyt saamatta?

Vierailija
8273/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippuyliopiston huippuarvosanoin käynyt hovin koulutetuin ja meghnistien mukaan älykkäinkin huippunäyttelijädiiva ei osannut hakea itselleen terapeuttia. Vierellään alan asiantuntija pipipää Harry.

Yhyy yhyy, multa ei kysytä miten mä oikein voin. Vatuttaa kun ei ne sitä tiaraa prkele voineet antaa...Miten mä niiiiin saankin kärsiä tässä ylenpalttisen glamouröösissä kultahäkissä, ja oon niiin avuton uuh buaah, mä en kestääää...missä kamerat, näkyykö mun korut hei????

Ei varmaankaan ollut kyse osaamisesta, vaan siitä, ettei Meghan saanut lupaa tilata aikaa terapeutille.

Hovi määrää ihan kaikesta. Esimerkiksi Kensingtonin palatsissa asuvat eivät voi vapaasti poistua palatsin ulkopuolelle, vaan heidän täytyy kysyä siihen lupa ja sopia aika. Jopa kynsilakan väriä ja vaatteita kontrolloitiin, ja Harrynkin piti pyytää Elisabetilta lupa esiintyä parra

Työnantaja määrää työntekijöiden ulkonäöstä ja yrityksen tiloissa liikkumisesta muuallakin kuin vain kuningashuoneissa. 

Vierailija
8274/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hovi määrää ihan kaikesta. Esimerkiksi Kensingtonin palatsissa asuvat eivät voi vapaasti poistua palatsin ulkopuolelle, vaan heidän täytyy kysyä siihen lupa ja sopia aika. Jopa kynsilakan väriä ja vaatteita kontrolloitiin, ja Harrynkin piti pyytää Elisabetilta lupa esiintyä parra

Älä unta näe! Elisabet ei taatusti halunnut toista Dianaa kaatuilemaan portaikkoon tai kilahtamaan hermoromahduksessa vinkumaan lehdistölle kaiken mahdollisen.

Lööppi kuin lööppi, Megsu olisi puhissut  innoissaan; "ahdistunut herttuatar, valtameren takaa, eteerinen ja ymmällään, hovi hyvin huolestunut" kolmen sekunnin teatraalinen kyynel poskellaan.

Eihän tuo kaikkitietävä uikuttaja edes ottanut neuvoja ja ohjausta vatsaan, kun "minulla on Harry". Katin villat, etteikö muka olisi saanut huipputerapeutin yksityiseen käyttöönsä, jos vaan olisi älynnyt itse tehdä jotain. Sen sijaan uikutti jostain kynsilakasta tai sukkahousuista. Pthyi olkoon millainen ihminen, ja äitikö tuo on? Voi lapsiparat.

Vierailija
8275/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko hetkeäkään, että Meghan olisi ollut itsetuhoinen. Kun häneltä tästä vaikeasta ajasta kyseltiin eräässä tv:n haastattelussa, hän oli jotenkin hyvin vaivaantunut, hetken aikaa tuli tunne, ettei hän edes muistanut tällaista valhetta kertoneensa. Vastaus oli jotenkin epämääräinen. Siinäkin Meghan pääasiassa puhui ja Harry oli hiljaa.

Patologinen valehtelija ja narsisti on juuri sellainen, ettei muista itsekään, mitä on satuillut ja saattaa jopa syyttää juttujensa perään kyselijää panettelusta tai valehtelusta. Tällainen ihminen oli kerran tuttavapiirissä ja sai aikaan paljon tuhoa ihmisten välisissä suhteissa. Meghan on tätä "koulukuntaa", se on tullut hyvin selväksi.

Vierailija
8276/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan nykyaikaa.

Louisilla pitkät housut. Eikö hän ole sortsi-iässä? 

Vierailija
8277/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britit ei ainakaan vielä ole valmiita kadulle. Viimeiset kaksi talvea ovat olleet kovia pienituloisille. 

Nyt on taas ollut juttua huonosta vanhustenhoidosta. Vanhus ollut elävänä mätääntymässä vaikka hoitajia on käynyt 4 päivässä. Sitten kun tämä tuli julki niin omaiset kertoivat vastaavista tilanteista. 

Vierailija
8278/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet minunkin mielestäni mielenkiintoinen tapaus vaikka ihmisen psyykestä en olekaan kiinnostunut. 

Vierailija
8279/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisissä lehdissä kerrottiin huuliltalukijoiden saaneen selville, että Charles puhui Trooping the Colourin aikana vaunuissa Camillalle tuohtuneena jostain henkilöstä. Scottish Daily Expressin huuliltalukijan mukaan puheessa oli esiintynyt nimi "Harry". Oliko hän ottanut yhteyttä isäänsä juuri ennen paraatia vaatien jotakin? 

Vierailija
8280/27027 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisissä lehdissä kerrottiin huuliltalukijoiden saaneen selville, että Charles puhui Trooping the Colourin aikana vaunuissa Camillalle tuohtuneena jostain henkilöstä. Scottish Daily Expressin huuliltalukijan mukaan puheessa oli esiintynyt nimi "Harry". Oliko hän ottanut yhteyttä isäänsä juuri ennen paraatia vaatien jotakin? 

Eikö Camillalla ollut jossain vaiheessa miesystävä nimeltä Harry?