Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26898)

Vierailija
7061/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikkien mielestä oon tosi kiihottava? ;D

Joidenkin minuun noin pahasti rakastuneiden täytyy roikkua täällä koko päivä aamuseiskasta 23:een ja jopa "lainata" aiempia kommenttejani muista ketjuista, koska täytyisi saada jatkuva -winner- näkyvyys aikaan, koska se ilmainen vuokratila siellä "fanin" pääkopassa ei vaan ole "fanille" koskaan tarpeeksi ja idolin jokainen sana on pyhä ;DDDDD

Aika jännää, eihän tämä ole mikään deittipalsta. Seuraajia tuntuu silti riittävän :D

Herranjestas, mikä mölinä alkaisi, jos tänne voisi lisätä vaikka jonkun mun tanssivideon ja niitä voisi kommentoida ;DDDDDD

-winner-

Vierailija
7062/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on Markle laittanut instaansa videon, jolla he Harryn kanssa twerkkaavat synnytyslaitoksella. Onpa ketterää vääntelyä tekomahan kanssa, täytyy myöntää. 

Minä odotan synnytysvideota. Sitä, kun Harry nauraa hekottaa ympäripäissään ilokaasut kupolissaan ja Meghan aukoo jalkojaan eestaas eestaas ja kirkuu tuskissaan ja välillä tsekkaa peilistä, onko meikki hyvin. 

Ai niin, sellaista ei ikinä päästä näkemään, koska oikeasti sijaissynnyttäjä oli hommissa. Ikävää, olisin halunnut nähdä tuon kuvaamani skenaarion. Se olisi vallan mehevä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tanssivat todella hyvin! Ainakin omaan silmääni, kun en itse osaa tanssia sitten yhtään. Hauska video, hyvin valittu musiikki, ja eniten olen yllättynyt Harryn muuveista.

Raskausvatsa sen sijaan on ihka-aito moon bump. 

Vierailija
7064/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryn hovista on lähetetty kiitoskirje Everestin-vuorikiipeilijöille hyväntekeväisyyden ansiosta. Rouva Sussexia taas kunnioitetaan Luonnontieteellisen museon gaalayössä kesäkuun puolivälissä. Hienoa, että oma lakimies on onnistunut hommaamaan suhteilla Marklelle taas mainetta ja kunniaa tämän puutarhatuntemuksen saralta. 

Tuoko Meghan mukanaan gaalaan vadillisen  sitruunoita vai erilaisia hohtavanpuhtaita vihanneksia suoraan kasvimaalta?

Vierailija
7065/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-No -winner- täällä moi, olihan tämä se Sanna on vapaa -ohjelm..

*tuut* *tuut* *tuut*

-... siis, mitä helkkaria? Soitto estetty. Etsimääsi puhelinnumeroa ei voi näyttää :DDDDDD Only in Persuvauvalandia :DDDDD

-winner-

Kuka tää on? Joka tapauksessa se sekos ny. Hyppääminen vilpoiseen mereen voisi vähän auttaa kiehuvaa koneistoa. 

Vierailija
7066/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tanssivat todella hyvin! Ainakin omaan silmääni, kun en itse osaa tanssia sitten yhtään. Hauska video, hyvin valittu musiikki, ja eniten olen yllättynyt Harryn muuveista.

Kuuluuko musiikki "synnytyssalissa" vai oliko lisätty videoon? 

Vierailija
7067/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko musiikki "synnytyssalissa" vai oliko lisätty videoon? 

Kuuluu salissa. Tuskin olisi muuten noin kohdilleen muuvit. 

Hartsalla ja Megsulla on villi maku noiden synnytyssairaaloiden suhteen: twerkkimusaa molemmille ja isukille lisäksi huumeet pullosta/seinästä.

Vierailija
7068/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että Mekku on mennyt tanssitaidossa harppauksin eteenpäin (vai taantunutko se on? 🤔) sitten sen Beyoncen konsertin. 

Vierailija
7069/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rooleja olisi saanut, jos huippunäyttelijä olisi. Meryl Streep, Helen Mirren  ja muut oikeasti lahjakkaat tähdet Englannissa ja Amerikassa ovat vieläkin kysyttyjä"

Herätys, mummeli! Meryl on 75v ja Helen 79. Tunnetko ketään nuorempaa?

Pointtini olikin se, että JOPA noinkin iäkkäät saavat huippurooleja, mutta Murkkeli ei tuolla iällä yhtään mitään...

Nuorempia tähtiä tuskin tarvinnee erikseen nimetä, sinähän tiedät varmaan senkin paremmin? :D Murkkis vaan ei missään ammattiaan vastaavassa produktiossa näy...

Voi luoja taas! Vielä pitäisi keretä näyttelemää kun onkasi lasta ja as ever ja Archetypes ja vaikka mitä.  Entäs jos kuvaus alkaisi klo.6 illalla ja loppuisi klo.6 aamulla?

Mites muut huippunaisnäyttelijät homman hoitivat? Gwyneth Palthrow, Jennifer Garner, Angelina Jolie, Jennifer Lopez ja monet muut, eli nämä oikeat näyttelijät, globaalisti kuuluisat? 

Vierailija
7070/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikkien mielestä oon tosi kiihottava? ;D

Joidenkin minuun noin pahasti rakastuneiden täytyy roikkua täällä koko päivä aamuseiskasta 23:een ja jopa "lainata" aiempia kommenttejani muista ketjuista, koska täytyisi saada jatkuva -winner- näkyvyys aikaan, koska se ilmainen vuokratila siellä "fanin" pääkopassa ei vaan ole "fanille" koskaan tarpeeksi ja idolin jokainen sana on pyhä ;DDDDD

Aika jännää, eihän tämä ole mikään deittipalsta. Seuraajia tuntuu silti riittävän :D

Herranjestas, mikä mölinä alkaisi, jos tänne voisi lisätä vaikka jonkun mun tanssivideon ja niitä voisi kommentoida ;DDDDDD

-winner-

Ohhoh. Minä toin toisesta ketjusta sinun selityksesi tänne esimerkiksi suomalaisvihastasi ja lapsellisesta ajattelustasi. Vain yhden kerran kuitenkin. Nyt ei enää tarvitse, koska yllä oleva hajanainen purkaus kertoo kyllä, mikä sinua vaivaa.

Vai tanssivideoita. Tässäpä kurkistus TikTok-nuorison maailmaan: huomionkipeys on päällimmäinen luonteenpiirre ja kritiikki koetaan positiivisena. Ja ihan winner vielä. Viileä kesä ajaa koululaiset keskustelupalstoille trollailemaan.

Vierailija
7071/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, se kuva, jossa erittäin pisamainen "Meghan" pitelee Lilibiliä sylissä ja katsoo alaspäin. Missä vaiheessa Meghan on antanut poistattaa silmäluomessaan kasvaneen ison mustan luomen? Luomi on erittäin selvästi nähtävissä vasemman silmäluomen päällä. Ja kun minä en muista Meghanilla koskaan ennen sellaista olleen, en häissä enkä missään, eikä sitä sillä nyt ole. 

Paula M on huomannut samasta kuvasta epäselvyyksiä Meghanin sormien pituuksista, mutta minä huomasin sen luomen. Itse asiassa niitä luomia on paljon otsassa, enemmän kuin pisamia. Isoja, mustia, ihosta selvästi kohoavia luomia. 

Mitä tämä on? Meghan on photoshopannut itselleen tolkuttomasti rumia luomia, tai sitten nainen kuvassa ei yksinkertaisesti ole Meghan. 

Vierailija
7072/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, se kuva, jossa erittäin pisamainen "Meghan" pitelee Lilibiliä sylissä ja katsoo alaspäin. Missä vaiheessa Meghan on antanut poistattaa silmäluomessaan kasvaneen ison mustan luomen? Luomi on erittäin selvästi nähtävissä vasemman silmäluomen päällä. Ja kun minä en muista Meghanilla koskaan ennen sellaista olleen, en häissä enkä missään, eikä sitä sillä nyt ole. 

Paula M on huomannut samasta kuvasta epäselvyyksiä Meghanin sormien pituuksista, mutta minä huomasin sen luomen. Itse asiassa niitä luomia on paljon otsassa, enemmän kuin pisamia. Isoja, mustia, ihosta selvästi kohoavia luomia. 

Mitä tämä on? Meghan on photoshopannut itselleen tolkuttomasti rumia luomia, tai sitten nainen kuvassa ei yksinkertaisesti ole Meghan.

Olisko Morgan Freeman tällä kertaa matkinnan kohteena?

Vierailija
7073/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kauppaa itseään johonkin meikkimainokseen. Katsokaa tätä hirveetä naamaani mutta meikkaamalla olen eri näköinen. Samalla tavalla kuin julkkikset kauppasi takavuosina laihdutusvalmisteita. Antoivat kuvata itsensä läskinä ja sitten heti 50 kiloa hoikistuneena. Näinhän Oprah teki.

Vierailija
7074/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku meikkijätti haluaisi Mekkin keulakuvakseen? Diorille yritti reppana, Disneykin torjui, caucasian top model on vain sen omassa harhaisessa päässä, mitä sille jää? Isot jalat? Kanoottimainokseen eräjormia ilahduttamaan?

Vierailija
7075/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täm ketju on peruuttamattomasti pilalla, mt-ongelmaisen ihmisen temmellyskenttä.

Vierailija
7076/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku meikkijätti haluaisi Mekkin keulakuvakseen? Diorille yritti reppana, Disneykin torjui, caucasian top model on vain sen omassa harhaisessa päässä, mitä sille jää? Isot jalat? Kanoottimainokseen eräjormia ilahduttamaan?

Kaikki mitä isot staarat on tehneet niin hänkin haluaa. Kopioi,kopioi ja kopioi. Katsoin tuota hirveetä twerkkausvideota tekomahan kanssa, onko tuo muka Harry, näytti laihalta narkilta ja miksi sillä olisi huppu päässä sisällä.

Vierailija
7077/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Marklen silmäluomella tuon luomen ainakin Jamie Lee Kernin podcastissa, kun hänellä oli no make up make up. Viimeaikaisissa kuvissa Markle on muutenkin näyttänyt tosi rumalta. Myös näissä Lilin synttärikuvissa hän on todella ruma, enkä yleensä ole näin kriittinen ihmisiä kohtaan. 

Vierailija
7078/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Marklen silmäluomella tuon luomen ainakin Jamie Lee Kernin podcastissa, kun hänellä o

Ikääntyminen tuo hänessä esiin hänen isänsä puolelta perityn muhkean leukalinjan, jota ei saa edes diabeteslääkkeellä ja rasvaimulla pois. Leuan ja hartioiden seudun "turvotus" tuo mukanaan arkisuutta. Harry kyllä on tässä asiassa edellä.

Vierailija
7079/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä isot staarat on tehneet niin hänkin haluaa. Kopioi,kopioi ja kopioi. Katsoin tuota hirveetä twerkkausvideota tekomahan kanssa, onko tuo muka Harry, näytti laihalta narkilta ja miksi sillä olisi huppu päässä sisällä.

Tuo on niin epätoivoista, noloa huomionhakua. Nyt se vähäinenkin tyyli on kateissa. Meg nostelee mahaansa taas kylkiluihin ja välillä mahan ääriviivat muuttuvat suorakulmaksi. moonbump-pelleilyä.

Raskauden viimevaiheessa liikkuminen on aina vaivaloista koska vauva on laskeutunut alas lantioon, mistä myös kävely ja muu liike lähtee. Vauvan pää on tuossa vaiheessa jo lähes häpyluun ja häntäluun tasolla. Naisen rintojen alla pitäisi olla jo kunnolla tilaa  Megin vauva ei näytä olevan laskeutunut yhtään! Synnyttikö hän navan kautta?

Myös jos hän on tosiaan tullut synnyttämään, niin miksi hän ei ole sairaalakaavussa vaan jammailee pikkumusta-mekossa korujen kanssa? 

Vierailija
7080/26898 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin epätoivoista, noloa huomionhakua. Nyt se vähäinenkin tyyli on kateissa. Meg nostelee mahaansa taas kylkiluihin ja välillä mahan ääriviivat muuttuvat suorakulmaksi. moonbump-pelleilyä.

Raskauden viimevaiheessa liikkuminen on aina vaivaloista koska vauva on laskeutunut alas lantioon, mistä myös kävely ja muu liike lähtee. Vauvan pää

Marklella on kanyyliteippauksen näköinen hökötelmä käsivarressa, jonka ranteessa hän roikottaa Dianan kelloa ja Trevorin Love-ranneketta. Yleensä tippa laitetaan kämmenselkään, mutta reikä näkyisi kuvissa vauvan kanssa, joten nyt on olevinaan kanyyli laitettu ylemmäs käsivarteen. Letkua ei kanyyliin ollut liitetty.

Moni sanoo, että Sussexit vaan trollaavat, kun tietävät, ettei heitä oikeasti uskalleta käräyttää sijaissynnyttäjän käytöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä