Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (26897)

Vierailija
7021/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanisti ei kestä, kun Lilibilikuvat eivät kelpaa palstalaisille. 😆

Meghanisti palvoo tyhjänpäiväistä, jonninjoutavaa ja lahjatonta Marklea, joka riitelee tiarasta, vinkui lapsilleen titteleitä ja toitottaa olevansa HRH, mutta kyselee tuntemattomilta palstalla, että ollaanko täällä olevinaan jotain ylemyksellistä? :'D

Tyhjänpäiväinen, jonninjoutava ja lahjaton on globaali kuuluisuus. Sinä et vaan siitä mitään tiedä kun et seuraa maailman mediaa. Toivottavasti aurinko joskus alkaisi paistamaan sinunkin risukasaasi.

Niin, on globaali kuuluisuus, ja vain Harryn kanssa solmitun avioliiton kautta tittelillään. Omia ansioitahan sillä

----------

Palvojalla argumentit loppuivat, joten tilalle ad hominem? :D

Vierailija
7022/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Great minds think alike, vai miten sanonta kuuluukaan. 😄"

Great minds have huge vocabularies, they don't need emojis to express themselves.

Sinä olet siis epäilemättä keskitasoa.

- Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seuraankin samoja ameriikan roskalehtiä kuin sinä. 

Name names, please.

Vierailija
7024/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lasten tarvitse pitää pelastusliivejä veneessä Amerikassa?

Vierailija
7025/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Name names, please.

"Minä sinulle mitään lehtiä ala luettelemaan jos et itse osaa etsiä luettavaa."

Vierailija
7026/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta edellä linkatusta videosta: Paitsi että Harry EI lentänyt itse Apachea. Hän kömpi Apachen etupenkille mikä on gunnerin paikka. Lentäjä istuu takana. Tämä videohan on jo debunkattu useampaan kertaan. 

https://www.shropshirestar.com/news/2013/06/10/prince-harry-thrills-cro…

Haters hate, ei sille mitään voi. Apache on senverran kallis lelu että kummankin on osattava lentää kone kotiin. Jos lentäjään osuu niin gunner automaattisesti ottaa ohjat, ihan samat vehkeet ovat hanellä kuin lentajallakin.

Jos nyt lopetettaisiin tamä älyvapaa herja kun on ihan selvää että ketjuun ei kirjoittele suomalaiset helikopterilentäjät.

Harry lähti kirjansa mukaan armeijasta heti saatuaan Apache lupakirjan. Lupakirja ei vielä tee apache pilottia. Se antaa harjoitteluluvan. Joudut treenaamaan keskimäärin 4 vuotta Apachen puikoissa ja toimit tänä aikana varsinaisissa työtehtävissä ja komennuksilla gunnerina tai apupilottina. Vasta 4 vuoden ahkeran harjoittelun jälkeen pääset oikeasti lentämään Apachea oikeissa komennustehtävissä. On todennäköistä että Harry ei ole eläessään lentänyt Apachea koska hän lähti pois heti saatuaan lupakirjan. 

Toinen seikka on, että vain muutama prosentti huipuista huipuimpia armejahelikopteri-ässiä valitaan koulutukseen. Heillä on useampi vuosi takanaan muilla armeijan helikopterityypeillä. Harrylla ei ole edes sitä. Jos tuossa olisi lentäjä saanut kohtauksen, olisi tullut rumaa jälkeä. Harrykin näytti tuolla videolla huolestuneelta.

Vierailija
7027/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta edellä linkatusta videosta: Paitsi että Harry EI lentänyt itse Apachea. Hän kömpi Apachen etupenkille mikä on gunnerin paikka. Lentäjä istuu takana. Tämä videohan on jo debunkattu useampaan kertaan. 

Haters hate, ei sille mitään voi. Apache on senverran kallis lelu että kummankin on osattava lentää kone kotiin. Jos lentäjään osuu niin gunner automaattisesti ottaa ohjat, ihan samat vehkeet ovat hanellä kuin lentajallakin.

Jos nyt lopetettaisiin tamä älyvapaa herja kun on ihan selvää että ketjuun ei kirjoittele suomalaiset helikopterilentäjät.

Et ole sinäkään mikään helikopterilentäjä ja tiedät siitä asiasta tasan tarkkaan yhtä vähän kuin me muutkin. 

Että pää kiinni, kiitos. 

Vierailija
7028/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Great minds have huge vocabularies, they don't need emojis to express themselves.

Kreit mainds häv hjuuts vokabulariis thei dount niid emotsiis tu ekspres themselvs. 

Vierailija
7029/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rooleja olisi saanut, jos huippunäyttelijä olisi. Meryl Streep, Helen Mirren  ja muut oikeasti lahjakkaat tähdet Englannissa ja Amerikassa ovat vieläkin kysyttyjä"

Herätys, mummeli! Meryl on 75v ja Helen 79. Tunnetko ketään nuorempaa?

Vierailija
7030/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eikös täällä vielä juhlitakaan Lillukan synttäreitä? Markle on pilannut lapsen molemmat synttärikuvat omalla naamallaan. Ylikorostettuja pisamia ja mehiläisenpesä hiuksinaan. Kuvateksti osoittaa, ettei Markle ole synnyttänyt Liliä, koska hän käyttää ilmaisua "tuli elämäämme". 

Näin nyt vasta ne kuvat. Jo on pisamia. Taidettu väkertää photoshoppaamalla paljon ylimääräisiä. 

Tällä hetkellä halutaan näköjään olla lähes Caucasian, afroprinsessan kolmen kilon ruskeat pakkelit on laitettu tauolle. 

Harryllä ei ole mitään tekemistä lapsen kanssa, koska kuvaan ei ole päässyt eikä ole toivottelemassa onnea. Tää oli pelkkä narsistin egotrippi. 

Kuvan lapsi on oikeasti pelottava. Varsinkin silmät.

Rosemary's Baby 

Vierailija
7031/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Name names, please.

Kirjoitit lukevasi samoja amerikan roskalehtiä kuin minä, thus name names, please. Ei kannata uhota kun sen uhon takana ei ole mitään.

Vierailija
7032/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas siihen Apacheen kuvauslennon aikana osuisi? 

Kukas tämän ketjulaisen päähän järkeä kaataisi?

Vierailija
7033/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rooleja olisi saanut, jos huippunäyttelijä olisi. Meryl Streep, Helen Mirren  ja muut oikeasti lahjakkaat tähdet Englannissa ja Amerikassa ovat vieläkin kysyttyjä"

Herätys, mummeli! Meryl on 75v ja Helen 79. Tunnetko ketään nuorempaa?

Reese Witherspoon? Scarlett Johansson? Samaa ikäluokkaa kuin se, joka sai kerjäämällä Disneyltä voiceoverhomman. Ja Disney-ura jäikin sitten siihen. Muille tuotantoyhtiöille ei kelvannut tämä "näyttelijä" ollenkaan. 

Eri

Vierailija
7034/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Name names, please.

Kirjoitit lukevasi samoja amerikan roskalehtiä kuin minä, thus name names, please. Ei kannata uhota kun sen uhon takana ei ole mitään.

Älä sekoita kirjoittajia. Minä en sanonut lainaamaasi. 

Minä luen kaikki ameriikan roskalehdet, eli olen täsmälleen kuin sinä. 

Vierailija
7035/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Name names, please.

Itse asiassa en kirjoittanut. Kirjoitin vain, mitä sinä todennäköisesti olisit tuossa tilanteessa vastannut.

- Eri

Vierailija
7036/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry lähti kirjansa mukaan armeijasta heti saatuaan Apache lupakirjan. Lupakirja ei vielä tee apache pilottia. Se antaa harjoittel

Suomalainen ketjumutsi tietää miten nää jutut menee. :D

Vierailija
7037/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lasten tarvitse pitää pelastusliivejä veneessä Amerikassa?

Ei, koska se paatti ei liiku laiturista. Siinä käytiin vain kuvaamassa Megsun tyyliin. 

Vierailija
7038/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olisi show ohi? Yleisökin voisi pikkuhiljaa lakata kannustamasta klovnia.

Vierailija
7039/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole sinäkään mikään helikopterilentäjä ja tiedät siitä asiasta tasan tarkkaan yhtä vähän kuin me muutkin. 

Vastaat hyvin rumasti vaikka et edes tunne kenelle äksyilet. Tuo on erittäin lapsellista. Mistä sinäkään minun tietämisiäni tietäisit?

Vierailija
7040/26897 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreit mainds häv hjuuts vokabulariis thei dount niid emotsiis tu ekspres themselvs. 

Ei ole ihme että maailmalla ei ymmärretä suomalaisten englantia kun tämä on taso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi