Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26745)
Vierailija kirjoitti:
Lainausketju veti viimeiset henkosensa joten...
Sössöksien Halloweenista:
Älä huoli armas meghanisti! Kyllä oli (jopa) suomalaisissa iltapäivälehdissä Sössöks-pariskunnan Halloween-kävelystä juttu ja kuvia. Ainoa vain - kuten jo mainitsin - kyseessä oli nelikymppisen H&M-pariskunnan Halloween-hupi; lapsiahan heillä ei mukanaan ollut. Mikä on toki hyvä, sillä (näistäkin) kuvista näki, kuinka viini maistuu Megsulle ja olut Harrylle. Oli juomacooleria kädessä ja olutpulloa taskussa. Archie ja Lili varmaan viettivät Halloweeninsa nannyn kanssa pyjamabileillen samalla, kun vanhempansa rentustelivat menemään jossain hienostonaapurustonsa ulkopuolella.
Tässä taas esimrkki tiedon ja ymmärryksen puutteesta. Mielipidettä kyllä riittää.
Trick or Treating A toZ: Vanhemmat ovat aina mukana, pienten lasten turvana. Kävelevät, odottavat vähän kauempana mutta näköetäisyydellä. Niin oli myös Sussexien tapauksessa. Jos olisit katsonut tarkemmin olisit huomannut että lapset olivat juuri saamassa naapurilta makeisia.
Olet myös ihan varma että viiniä oli coolerissa ja tiedät minkä muotoisessa pullossa kaikki USAn juomat myydään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, meghanistin kommentteja ilmoitettu asiattomaksi taas n. 20 kpl. 😊
Tehkääpä muutkin samaa hommaa joskus, niin saadaan ketju pysymään siistinä! Ei anneta pulujen paskoa tätä ketjua täyteen, kuten tekivät Missä on Kate -ketjulle!
Keltanaama on paniikissa kun on jäänyt alakynteen. Poistaminen on ainoa keino hänelle saada vähän vedettyä henkeä. Ei typerys ymmärrä että samalla vauhdilla saadaan hänenkin kommenttinsa poistettua. Tulee itku pitkästä ilosta.
Kaikilla on keinonsa. Sinun keinonasi ovat nuo videot (niistä tankkaat oikeassa olemisen tunnetta, jota tottavie tarvitse kun yksinäisenä meghanistina täällä räksytät). Niitä me muut sitten poistelemme.
Ja kyllä näkyy että poistelet, kun olet noin pihalla asioista. En ole koskaan postannut videota joka ei olisi ollut päivän puheenaihe UKssa ja USAssa ja saatavilla monesta eri lähteestä. Niinhän se on että täälä ketjuilevia ei saa opettaa eikä oikaista. Uutis- ja tietopimennossa on niin paljan turvallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkääpä muutkin samaa hommaa joskus, niin saadaan ketju pysymään siistinä! Ei anneta pulujen paskoa tätä ketjua täyteen, kuten tekivät Missä on Kate -ketjulle!
Keltanaama on paniikissa kun on jäänyt alakynteen. Poistaminen on ainoa keino hänelle saada vähän vedettyä henkeä. Ei typerys ymmärrä että samalla vauhdilla saadaan hänenkin kommenttinsa poistettua. Tulee itku pitkästä ilosta.
Älä viitsi esiintyä ikään jonkin "Keltanaaman" ja sinun viestisi olisivat keskenään tasoissa.
Minun, "Keltanaaman" tai kenenkään muun viesteistä ei ole ylläpidon poistettaviksi - yksin sinun viestisi ovat törkyä täynnä, ja ihan itse saat kantaa niistä vastuun. Ei ole "Keltanaamasta" peppuasi pyyhkimään sen enempää kuin Williamista ja Katesta Sussexien toilailuja pehmittämään.
Joku ei vieläkään tiedä, että se on hymiö, engl. smiley, se "keltanaama".
Ja ihan toinen asia:
Mikä mahtoi olla se oikea syy, miksi ne yhteiskuvat Krisin ja Kimin kanssa poistettiin? Kuka ne poisti ja miksi? Tästä on erilaisia juoruja liikkeellä, mikä lie totuus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli armas meghanisti! Kyllä oli (jopa) suomalaisissa iltapäivälehdissä Sössöks-pariskunnan Halloween-kävelystä juttu ja kuvia. Ainoa vain - kuten jo mainitsin - kyseessä oli nelikymppisen H&M-pariskunnan Halloween-hupi; lapsiahan heillä ei mukanaan ollut. Mikä on toki hyvä, sillä (näistäkin) kuvista näki, kuinka viini maistuu Megsulle ja olut Harrylle. Oli juomacooleria kädessä ja olutpulloa taskussa. Archie ja Lili varmaan viettivät Halloweeninsa nannyn kanssa pyjamabileillen samalla, kun vanhempansa rentustelivat menemään jossain hienostonaapurustonsa ulkopuolella.
Tässä taas esimrkki tiedon ja ymmärryksen puutteesta. Mielipidettä kyllä riittää.
Trick or Treating A toZ: Vanhemmat ovat aina mukana, pienten lasten turvana. Kävelevät, odottavat vähän kauempana
Varmasti oli sugarien fiiliskuvissa lapsetkin mukana. Ovathan Archien ja Lilin kasvotkin olleet "kuvattuina" sugarien AI-kuvissa jo vuosien ajan. Missään oikeassa mediassa esitetyissä kuvissa lapsia ei "trick-or-treatingillä" sen sijaan ollut - vain Sussex-pariskunta kaksin läpsyttelemässä pitkin katua.
En myöskään ymmärrä, miksi vaahtoat minulle siitä, että Jenkeissä vanhemmat ovat trick-or-treatingillä mukana lastensa kanssa: Siitähän tässä koko kummastelussa on kyse - Missä ihmeessä ne "touhua mukana valvomassa olleiden" vanhempien lapset olivat??
Ja voihan "kaikkien juomien ja pullojen muodot USA:ssa". Anna mun kaikkeni kestää. 😂 Juu, ihan se toki olla, että 'The Tig(nanello) & myyn, mainostan ja lipitän viiniä joka toisessa Instakuvassani' Megsillä ei ollutkaan siinä coolermukissaan viiniä, vaan esim. kuumaa kaakaota! 😆 Harrykin kun on tunnettu absolutisti. 🙈
Meitä on täällä monta keltanaamaa. Minä kävin mieheni kanssa iltakävelyllä - täällä Turussa, juu - ja sen jälkeen joimme teetä, joten en ole vähään aikaan nettiä avannut. Poissaoloni aikana on näköjään kohistu uudesta keltanaamasta ja puhuttu Turun torista, joten ikäväkseni täytyy todeta, että meghanistin nälväisyt näistä ovat menneet ns. vihkoon, jos hän on niitä minun silmilleni tarkoittanut, sillä en ole ollut niitä vastaanottamassa. Keltanaaman kohdalla en edes sitä tekemässä. En ennen kuin nyt: 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on keinonsa. Sinun keinonasi ovat nuo videot (niistä tankkaat oikeassa olemisen tunnetta, jota tottavie tarvitse kun yksinäisenä meghanistina täällä räksytät). Niitä me muut sitten poistelemme.
Ja kyllä näkyy että poistelet, kun
Ihanko tosiaan väität, että ne sinun parin tuhannen seuraajan sugarpostaajan videot ovat olleet "päivän puheenaihe" USA:ssa? Et viitsisi pitää meitä ihan NOIN tyhminä 🙂.
Vähän sama kuin joku innokas pitsinnyplääjä väittäisi, että oman pikkuruisen harrastekanavan videot ovat olleet "päivän puheenaihe" koko valtakunnassa.
https://www.bbc.com/news/articles/cly90lnped2o
Dan Wootton vedetty oikeuteen. Jo oli aikakin. BBC-uutinen, ei luultavasti kelpaa tämäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26703: Sehän on ihan suosituskin, että älypuhelimet vasta yli 12 vuotiaille lapsille. Tottakai jokin pakottava tarve on eri juttu esim. yksinäinen koulumatka tai vastaava.
Jatkuvasti tulee aivotutkijoiltakin lisää tietoa kännykän vaaroista lapsille. Siksi hämmästyttää tuollaiset ääliömäiset kommentit, että onko joku hitaammin kehittynyt kun ei ole vielä kännykkää.
Joku selitti kehityserolla sitä, miksi Leonorella on puhelin ja Charlottella ei. Siitä se lähti. Itse olen sitä mieltä, että älypuhelimia ei tarvittaisi ollenkaan, mutta sellaiseksi vain tavallisten lasten ja aikuisten arki on muovautunut, että melkein pakko se on hankkia.
Älä vääristele sanomisiani. Minä en "selittänyt" "kehityserolla" yhtään mitään.
Äläkä myöskään väitä, että tuo täysin tarpeeton
Liittyy se siinä mielessä että Harryn veljentytär vietiin konserttiin johon veljentyttären isä halusi. Luultavasti katsomaan laulajan (TS) vartaloa. Veljentytär otettiin mukaan jotta lehdistö ei villiintyisi kun Wills tuijottaa intensiivisesti tähteä noin 3 h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trick or Treating A toZ: Vanhemmat ovat aina mukana, pienten lasten turvana. Kävelevät, odottavat vähän kauempana
Lapset olivat juuri saamassa naapureilta makeisia? 🤔 Jos saisi linkin tuohon kuvaan, haluan ehdottomasti nähdä, miten prinssi ja prinsessa saavat naapurilta makeisia, tai karkkeja, kuten nykysuomalainen sanoo, ja äiti ja isä katselevat tilannetta kauempaa.
Eli linkkiä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä muutkin poistelee päivittäin asiattomia Walesien ja heidän lastensa solvaamisia. Miksi suoltaa niitä tänne kun kaikki poistetaan?
Nyt vain näytti siltä, että eilisiä tai toissapäiväisiä ei vielä oltu poistettu. Ei kaiketi ollut kukaan ilmoittanut, kun minä olen ollut kiireinen enkä ole palstalle joutanut. Hirveästi oli törkyä niin Catherinesta kuin niitä jäätäviä teköälyvideopläjäyksiäkin.
On valitettavasti meidän tehtävämme pitää tuo yksi kipeä yksilö aisoissa - hän ei selvästi kykene
Ja Sussexien lapsista ja Meghanista ei ole täällä törkyä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi esiintyä ikään jonkin "Keltanaaman" ja sinun viestisi olisivat keskenään tasoissa.
Minun, "Keltanaaman" tai kenenkään muun viesteistä ei ole ylläpidon poistettaviksi - yksin sinun viestisi ovat törkyä täynnä, ja ihan itse saat kantaa niistä vastuun. Ei ole "Keltanaamasta" peppuasi pyyhkimään
Dirty mouth, clean it up.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Ruotsin Leonorella on oma puhelin. Kivittäkäähän, mammat!
Leonore onkin vuoden vanhempi kuin Charlotte. Tuon ikäisillä lapsilla vuoden ikäero on paljon.
George on vuoden vanhempi kuin Leonore, eikä hänellä ole puhelinta. Eikö sen pitänyt tuossa iässä olla paljon? Vai onko George jotenkin hitaammin kehittynyt?
On olemassa myös lapsia, joita ei kännykät edes kiinnosta. George on innostunut futiksesta ja käy isänsä kanssa matseissa. Ei tunnu someriippuvaiselta tyypiltä.
Kieltämättä eipä tuossa aikaa olisikaan somessa roikkua, kun niin tiiviist
Louis pelaa rugbya?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trick or Treating A toZ: Vanhemmat ovat aina mukana, pienten laste
Tämä on minun lenpikuvani Artsista ja Lilibilistä. 😍
https://share.google/rEYbYQOMSxZCQACkP
Pahoista mielenterveysongelmista kärsivän Ääkkösen missio on näköjään saada tämä ketju lukkoon.
William on vienyt viimeisenkin järjenrippeen sen päästä. On täysin hullaantunut tuohon mieheen. Pidättelee raivoaan, kun kuvittelee sairaassa mielessään Williamin ja Taylor Swiftin yhdessä. On ottanut jopa Williamin tyttären harhaisten kuvitelmiensa pontimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on täällä monta keltanaamaa. Minä kävin mieheni kanssa iltakävelyllä - täällä Turussa, juu - ja sen jälkeen joimme teetä, joten en ole vähään aikaan nettiä avannut. Poissaoloni aikana on näköjään kohistu uudesta keltanaamasta ja puhuttu Turun torista, joten ikäväkseni täytyy todeta, että meghanistin nälväisyt näistä ovat menneet ns. vihkoon, jos hän on niitä minun silmilleni tarkoittanut, sillä en ole ollut niitä vastaanottamassa. Keltanaaman kohdalla en edes sitä tekemässä. En ennen kuin nyt: 😁
Vielä suht mukava ilma kävellä, ennen tulevaa lumipyryä. Mä katselin tallenteelta äsken TTK-Roosanauhalähetystä, ja missasin myös nämä keltanaamajutut. Miten tuo kahjo oikein jaksaa veivata illasta toiseen?
T. Toinen turkulainen
Vierailija kirjoitti:
https://www.bbc.com/news/articles/cly90lnped2o
Dan Wootton vedetty oikeuteen. Jo oli aikakin. BBC-uutinen, ei luultavasti kelpaa tämäkään.
Entä sitten? Ei minua kiinnosta hänen yksityiselämänsä, vaan se, mitä hän raportoi Harryn ja Harryn vaimon toilailuista. Kuten ei minua kiinnosta kenenkään muunkaan toimittajan jne yksityiselämä, missä he asuvat, mitä ovat opiskelleet ja missä opinahjossa, missä ovat työssä, mitä tienaavat, keiden kanssa heillä on romansseja. Vain se, mitä he ovat saaneet selville Meghanin ja Harryn kulloisestakin epätoivoisesta rahantekoyrityksestä, se kiinnostaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun, "Keltanaaman" tai kenenkään muun viesteistä ei ole ylläpidon poistettaviksi - yksin sinun viestisi ovat törkyä täynnä, ja ihan itse saat kantaa niistä vastuun. Ei ole "Keltanaamasta" peppuasi pyyhkimään
No niin, katenisti pääsi taas lempiaiheeseensa eli pissakakkajuttuihin.
-olis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trick or Treating A toZ: Vanhemmat ovat aina mukana, pienten laste
Olivat lapset ihan samassa kuvassa ellei sitten "oikea media" ollut rajannut pois. Vasemmassa reunassa, ei kovin selvästi kun oli jo hämärä. Mutta kun tietää mitä tapahtumaa oli kuvattu niin ei voi erehtyä. Turha sinun on nyt tuohtua, ei ole ensimmäinen kerta kun olet väärässä.
Meghanisteista huomaa hyvin, että niille on lätkäisty kännykkä kouraan kaksi-vuotiaasta lähtien.