Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (22652)
Voi hyvänen aika sentään. Kinataan kaljuista, hiuslisäkkeistä, viinipulloista ja kuka on eniten mitäkin.
Kaljuuntumiselle ei mitään mahda, sekä Meghan että Catherine saavat laittaa hiuksiinsa mitä haluavat: suoristukset, lisukkeet, värit. Ei tässä ole mistään ulkonäkökilpailusta kyse ollut tässä aloituksessa.
*
Harry ja Meghan "pakenivat" royal familysta ja hovista elämään tavallista elämää julkisuudelta syrjässä - näin sen kai alunperin piti mennä.
Vaan mitäpä tapahtuikaan: Kun päästiin Monteciton maisemiin, haluttiinkin yllättäen olla prinssiä ja herttuatarta, ja lapsista prinssi ja prinsessa ja kuninkaan rahat kelpasivat ja vaatimukset jatkuivatkin. Ei riittäneet Netflixin roskaohjelmista saadut miljoonat eikä Spare-kirjan miljoonat eikä äidin perinnöt..
Tämä pariskunta on kyllä täyspaska. Ovat vielä itse sokeita omalle käytökselleen.
Meghanistin sugarvideoita poistunut. Hyvä hyvä, eilen ilmoitin ylläpidolle sokeriähkystä.
Nyt joku henkilökohtaisesta sananvapaudestaan ja yhteisestä "keskustelu"mahdollisuudesta huolestunut voikin tulla uhriutumaan, kuinka täällä taas canceloidaan *mielipiteitä*.
HYVÄ, HYVÄ että ilmoitit rötöstelystäsi. Minä ilmoitin ylläpidolle jatkuvasta häiriköinnistäsi ja kehoitin lomauttamaan sinut kun et näy muuten oppivan.
Hovi tiedotti aikoinaan, kuinka Walesin prinsessan työt vähenevät sairastamisen myötä. Nyt hän on toipumassa, joten tietenkin pystyy paremmin töihinkin, joita tulee koko ajan lisää. Jos ei ole vähäjärkinen, niin aika selvä logiikka tässä ymmärtää. William tulee joskus näköjään mukaan ja onhan hänelläkin omat hommansa.
Mutta tämäkin täytyy liittää noihin Monteciton tolloihin. Miksi meghanistit eivät pysty ihailemaan tollojaan ilman hovia? Koko ketju taas Walesien parista. Vaikutatte todella tyhmiltä jo.
Ahaa, jos William ja Catherine eivät näy lehdissä ovat workshy. Jos näkyvät, ovatkin vaan "aktivoituneet" Harryn ja Meghanin takia. Nyt piti Jordanian kruununprinssiparikin saada kylää ihan vaan, koska Meghan puhui julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, jos William ja Catherine eivät näy lehdissä ovat workshy. Jos näkyvät, ovatkin vaan "aktivoituneet" Harryn ja Meghanin takia. Nyt piti Jordanian kruununprinssiparikin saada kylää ihan vaan, koska Meghan puhui julkisesti?
Nuo sugarit käyvät todella epätoivoisiksi jo. Jokainen työ ja teko riippuu muka siitä mitä Sussexit tekevät. Huomaa, että ovat Sussexien puolesta kateellisia, kun eivät saa nähdä näitä ihailunsa kohteita hovissa. Harrykin sai isältään eräällä lailla suoraan sanoen pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanistin sugarvideoita poistunut. Hyvä hyvä, eilen ilmoitin ylläpidolle sokeriähkystä.
Nyt joku henkilökohtaisesta sananvapaudestaan ja yhteisestä "keskustelu"mahdollisuudesta huolestunut voikin tulla uhriutumaan, kuinka täällä taas canceloidaan *mielipiteitä*.
Oletpa herkkähipiäinen kun et kestä mitään omasta vakaumuksestasi poikkeavaa informaatiota ketjussa. Olet nimittänyt itsesi ketjun yksinvaltiaaksi?
Ei, se on tää kouluttaja. Tai siis se luulee olevansa yksinvaltias, mutta oikeasti se on yksinäinen ihmisraukka, jolle ainoa kontakti ulkomaailmaan on tämä ketju. Ekkai se vaan sää oo? 🤨
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sugarit käyvät todella epätoivoisiksi jo. Jokainen työ ja teko riippuu muka siitä mitä Sussexit tekevät. Huomaa, että ovat Sussexien puolesta kateellisia, kun eivät saa nähdä näitä ihailunsa kohteita hovissa. Harrykin sai isältään eräällä lailla suoraan sanoen pakit.
Juuri näin, ei tiaraa Meghanin hiirenhäntäkutreille byäääh! Paitsi sugarithan ovat tekoälyilleet Meghanille sellaisen jokusen kerran. 😆 Ahdistus on niillä suurta, kun ikinä eivät sitä oikeasti näe, pakko on tehdä sellainen leikisti.
https://fi.pinterest.com/pin/princesas--759138080924956182/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen, olit ihan itse näkemässä ja kuulemassa?
No jopas jotakin, oikein Dianan suosikkitiara päässään feikattuna :D
Tuohan se on loppujen lopuksi juuri sitä mitä haluaisivat, mutta täysin omilla ehdoilla. Tästä se kaikki kiikastaa. Näinhän ne ehdottelivat, ei ne mihinkään pois oikeasti halunneet.
Lehtimiehiltäkin saisi olla puoli vuotta rauhassa, kun olisi ollut se Amerikan puolikas -edustaminen menossa.
Ja hiljentyisivät aikaa myöten, kunhan tollot vaan olisivat esitelleet lapsensa kansalle julkisesti. Edes Harry ei tajunnut, miten kaikki pian söisivät niiden kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi tarvinnut olla? Asutko sinä Montecitossa, kun täällä Sussexeista kommentoit?
Suoraan sanottuna ja sanoen, ihan julkista tietoa on, että alle tunniksi suostui kuningas poikansa kanssa tapaamiseen. Sitä ennen meni pitkään, ja se tapaaminen kesti 1/2 tuntia. Pitkä lento ja puoli tuntia, tuohan kertoo kaiken.
Ei nuo välit kovin hyviltä näytä, näin suoraan sanoen. Harry kertoi lehdistölle, että aikoo olla enemmän isänsä kanssa tekemisissä ja käydä Britanniassa, mielenkiintoista nähdä kuinka tässä käy. Taitaa jäädä Hatzan toiveuneksi vaan.
On sinulla tyhmät kysymykset. Ei uskoisi, että olet kouluttaja :D Tuskin pärjäät edes koirien kanssa.
Kaikkein hauskin noista sugarien Meghan-tiarakuvista on se safiiritiara, joka yleensä nähdään kuningatar Maximan päässä eli se kuuluu Hollannin kruununjalokiviin. Ei siis riitä sugareille pelkkä brittikuninkaallisuus, nyt ne lykkää Meghania jo Willem-Alexanderille puolisoksi ja Alankomaiden kuningattareksikin. 🤣🤣🤣
Mitä Harry siihen sanoo, nyyh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään epätoivoa ole kun lukee mitä brittimedia kirjoittaa, melkein sanasta sanaan on Sussexien tekemiset mainittu. Nyt on Waleseilla matching footwear, kikattelevat keskenään (tosin siiderin innoittamina.) Viimeksi vierailivat Irlannissa v. 2
Olethan sinä epätoivoinen. Tämä on Sussexien ketju ja voisit olla kovasti niitä kehumassa, mutta ei. Niissä kun ei ole mitään kehumista edes meghanistisugarilla, niin sinäkin epätoivoissasi kirjoitat ihmisistä, joilla ei ole mitään tekemistä ketjun aiheen kanssa.
Kommentoi edes noita sugareiden tekemiä Meghanin tiarakuvia, että vähän aiheen mukaan menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi tarvinnut olla? Asutko sinä Montecitossa, kun täällä Sussexeista kommentoit?
Varmasti ainakin paljon lähempänä kuin sinä. Nyt sitten olet ihan itse keksinyt minulle kouluttajan roolin ja siitäkin piti mennä henkilökohtaisuuksa nälvimään.
Sietää laittaa koko ketju banniin kun Sussexien ketjussa ei suvaita mitään positiivista heistä. Yksi räpätäti dominoi ja komentelee vaikka ei näytä asiasta muuta tietävän kuin mitä iltalehdet hänelle kääntävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota - minä olen se joka sanoi kärkiheitterille että olen yrittänyt "kouluttaa" kärkiheitteriä joka elää syvissä vesissä. En todellakaan ole ammatiltani mikään mikä kouluttaisi muita. Ja minulta on vain yksi viestiä viime aikoina. Olen siis se Maanpuolustuskorkeakoulun käynyt ja opiskellut historiaa, tiedustelua, sotatieteitä jne.
Meghanista ja Harrystä en tiedä juuri mitään. Ketjussa olen koska nettiviha liittyy mielenkiintoni kohteisiin sodan lisäksi.
Juu juu, ja puut puhuu ja lehmät lentää. 😆
Nettivihaa tutkiva hönkii itse pahinta nettivihaa. Hohhoijakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että hän suorittaa siis itsetutkiskelua?:)
Vierailija kirjoitti:
Turkulainen se jaksaa, päivästä toiseen, aina samaa ja sama naama. 🦉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi tarvinnut olla? Asutko sinä Mont
-------------
No itsehän sinä reppana täällä pyörit illat yrittäen opettaa ja kouluttaa, jopa ihan englanniksikin :D Eipä ole ennen moista nähtykään, joku suomalaisuutta vihaava palstakasvattaja?
Tarvitset pitkäkestoista terapiaa, vaikka tuskin sekään sinua auttaa pois noista harhaluuloistasi.
Olethan sinä epätoivoinen. Tämä on Sussexien ketju ja voisit olla kovasti niitä kehumassa, mutta ei. Niissä kun ei ole mitään kehumista edes meghanistisugarilla, niin sinäkin epätoivoissasi kirjoitat ihmisistä, joilla ei ole mitään tekemistä ketjun aiheen kanssa.
Kommentoi edes noita sugareiden tekemiä Meghanin tiarakuvia, että vähän aiheen mukaan menisi.
LAINAUS EI TOIMI, MONESKO VUOSI MENOSSA?
Yritä sinä itse kirjoittaa jotain positiivista heistä, saat tuon häirikköämmän heti kurkkuusi. Minulla ei ole mitään tietoa tiarakuvien tekijöistä, voivat olla katenisteja mutta kun tapanani ei ole olettaa mitään niin en kommentoi.