Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (22683)

Vierailija
22581/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, ja puut puhuu ja lehmät lentää. 😆

Nettivihaa tutkiva hönkii itse pahinta nettivihaa. Hohhoijakkaa. 

Turkulainen se jaksaa, päivästä toiseen, aina samaa ja sama  naama. 🦉

Pakkohan se on teidän meghanistien kanssa. Jos puhuisitte mielenkiitoisia juttuja, teidän kanssanne tulisi mielenkiintoisia keskusteluja. Mutta kun te jatkatte aina samaa, yksitoikkoista rataanne ad infinitum, pakko sitä on itse tehdä samalla tavalla. Ei voi mittään. 🤷

Feikit haluan paljastaa ilman muuta, ja sen tuossa edellä tein. 

Vierailija
22582/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, jos William ja Catherine eivät näy lehdissä ovat workshy. Jos näkyvät, ovatkin vaan "aktivoituneet" Harryn ja Meghanin takia. Nyt piti Jordanian kruununprinssiparikin saada kylää ihan vaan, koska Meghan puhui julkisesti?

Höperyyden estopilleri olisi tarpeen kun näköjään tosissaan kuvittelee, että Ranskan presidentti ja Yhdysvaltain presidentti ja Kuwaitin prinssi ja Viron presidentti ja Jordanian prinssipari sekä varmaan tulossa oleva Saksan presidenttikin - kaikki heidät on raahattu Britanniaan vain Sussexien takia :D  Lisäksi William tapaa marraskuussa Brasiliassa lisää eri maiden presidenttejä, mutta tekee senkin varmaan ihan vaan Sussexien takia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22583/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No itsehän sinä reppana täällä pyörit illat yrittäen opettaa ja kouluttaa, jopa ihan englanniksikin :D Eipä ole ennen moista nähtykään, joku suomalaisuutta vihaava palstakasvattaja? 

Tarvitset pitkäkestoista terapiaa, vaikka tuskin sekään sinua auttaa pois noista harhaluuloista"

Ihan samalla tavalla sinä näytät täällä pyörivän. Mainitse joku mainittava ominaisuus suomalaisuudessa. Mistä koulusta valmistuit terapeutiksi kun noin osaat ohjailla?

Vierailija
22584/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mentiin Williamiin. Kuva viinipullosta on otettu kauko-objektiivilla salaa, eli luvattomasti hiihtomökin ikkunasta, lisäksi epäselvä. On päivällisaika, isäntä avannut pöytään vietäväksi viinipullon. Siispä hän on juoppo, joka aikoo vetää pullon suusta koko satsin. Kuka tuollaista edes uskoo. Mitään pöytää et voi siellä nähdäkään, koska ikkunat ovat korkealla, eikä Williamista näy kuin ylävartalo.

Toinen väite, on kyllä Harry, joka kertonut itse juoneensa jo 13-vuotiaana. 

Huonosti kasvatettuja poikia Charlesilla on. Toki samaa voisi sanoa Philipistä. 

Vierailija
22585/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on teidän meghanistien kanssa. Jos puhuisitte mielenkiitoisia juttuja, teidän kanssanne tulisi mielenkiintoisia keskusteluja. Mutta kun te jatkatte aina samaa, yksitoikkoista rataanne ad infinitum, pakko sitä on itse tehdä samalla tavalla. Ei voi mittään. 🤷

Sinulla ei voi millään olla mitään tietoa minkään videon feikkiydestä, päteä sinä haluat ja olla jokapaikan pomo, typerä 🦉. Hyvä tietää että olet turkulainen, ei tarvitse ottaa kovin vakavasti.  Ta-ta.

Vierailija
22586/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No itsehän sinä reppana täällä pyörit illat yrittäen opettaa ja kouluttaa, jopa ihan englanniksikin :D Eipä ole ennen moista nähtykään, joku suomalaisuutta vihaava palstakasvattaja? 

Tarvitset pitkäkestoista terapiaa, vaikka tuskin sekään sinua auttaa pois noista harhaluuloista"

Ihan samalla tavalla sinä näytät täällä pyörivän. Mainitse joku mainittava ominaisuus suomalaisuudessa. Mistä koulusta valmistuit terapeutiksi kun noin osaat ohjailla?

Minä kirjoitan aiheesta, enkä yritä leikkiä opettajaa. En myöskään käy täällä näykkimässä muita.

Sinulla sen sijaan on pahoja ongelmia. Olet aggressiivinen hyökkäilijä. Ei ole tervettä ei. Voit häipyä jollekin toiselle aukomaan päätäsi, minä kommentoin vain normaaliälyisten kanssa.

Vierailija
22587/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mentiin Williamiin. Kuva viinipullosta on otettu kauko-objektiivilla salaa, eli luvattomasti hiihtomökin ikkunasta, lisäksi epäselvä. On päivällisaika, isäntä avannut pöytään vietäväksi viinipullon. Siispä hän on juoppo, joka aikoo vetää pullon suusta koko satsin. Kuka tuollaista edes uskoo. Mitään pöytää et voi siellä nähdäkään, koska ikkunat ovat korkealla, eikä Williamista näy kuin ylävartalo.

Toinen väite, on kyllä Harry, joka kertonut itse juoneensa jo 13-vuotiaana. 

Huonosti kasvatettuja poikia Charlesilla on. Toki samaa voisi sanoa Philipistä. 

Kaiken kukkurana oli Tom Paker Bowles joka toimi prinssien huumediilerinä kunnes Charles antoi hänelle hatkat Highgrovesta. 

Vierailija
22588/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, jos William ja Catherine eivät näy lehdissä ovat workshy. Jos näkyvät, ovatkin vaan "aktivoituneet" Harryn ja Meghanin takia. Nyt piti Jordanian kruununprinssiparikin saada kylää ihan vaan, koska Meghan puhui julkisesti?

Höperyyden estopilleri olisi tarpeen kun näköjään tosissaan kuvittelee, että Ranskan presidentti ja Yhdysvaltain presidentti ja Kuwaitin prinssi ja Viron presidentti ja Jordanian prinssipari sekä varmaan tulossa oleva Saksan presidenttikin - kaikki heidät on raahattu Britanniaan vain Sussexien takia :D  Lisäksi William tapaa marraskuussa Brasiliassa lisää eri maiden presidenttejä, mutta tekee senkin varmaan ihan vaan Sussexien takia...

Ota itse pillerisi, kukaan ei ole kritisoinut suunniteltuja valtiovierailuja, kysymys on siitä että matkivat tai reagoivat jollain tavalla kaikkiin julkaistuihin Sussexien tekemisiin. Meghanin Pariisin vierailuun eivät ennättäneet mitenkään reagoida ennenkuin se oli globaali puheenaihe ja on vieläkin.

Vierailija
22589/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanhullulla on kovan päivän ilta. Kuningashuoneen hyväntekeväisyystyöt ja arvovaltaisten päämiesten tapaamiset versus kahden mitättömän tollon touhuilut. 

Vierailija
22590/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan aiheesta, enkä yritä leikkiä opettajaa. En myöskään käy täällä näykkimässä muita.

Sinulla sen sijaan on pahoja ongelmia. Olet aggressiivinen hyökkäilijä. Ei ole tervettä ei. Voit häipyä jollekin toiselle aukomaan päätäsi, minä kommentoin vain normaaliälyisten kanssa.

Mitä muuta kuin näykkimistä on tuo terapian suosittelu ilman asiaan kuuluvaa koulutusta? Laita tästä lähtien puumerkkisi kommentteihisi että tiedämme sinun olevan normaalijärkinen.

Vierailija
22591/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megsun nolo ivallinen  tirskuminen muotiviikolla taitaa hävettää jo päämeghanistiakin. Ja kun vielä paljastui, ettei kukaan sitä sinne kutsunut.

Vierailija
22592/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tosissaan kuvittele, se kommentti on sarkasmia. 

Ilmeisesti sinä olet niin tosikko, ettet sarkasmia ymmärrä? Miten se voi olla mahdollista??

Eri

Vierailija
22593/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei voi millään olla mitään tietoa minkään videon feikkiydestä, päteä sinä haluat ja olla jokapaikan pomo, typerä 🦉. Hyvä tietää että olet turkulainen, ei tarvitse ottaa

Olen turkulainen, olen kertonut sen monesti ketjussa. Ja sinulle meni totuus tunteisiin, hra/rva/nti herkkähipiä, mutta se asia on tullut jo selväksi niin monenmonta kertaa. Ei sinua voi kuin vähän nauraa ja aika paljon sääliä. 

Vierailija
22594/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megsun nolo ivallinen  tirskuminen muotiviikolla taitaa hävettää jo päämeghanistiakin. Ja kun vielä paljastui, ettei kukaan sitä sinne kutsunut.

Meghan reached out to me, sanoi Balenciagan  luova johtaja Piccioli. Eli ei tosiaan vapaaehtoisesti kutsunut, Meghan kerjäsi kutsun ja siksi hän oli Pariisissa. 

Raakaa mutta totta. Kenellekään ei tullut Markle mieleen, kun huippumuodista puhutaan.

Vierailija
22595/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sugarien tekoälyvideoiden törky puheenaiheena muualla kuin muissa sugarien tekoälyvideoissa. 

Sorry, kun ruttaan sinun hurjat kuvitelmasi totuudella, mutta on ihan pakko. Kaikella ystävyydellä vähän koulutan sinua totuuteen. Tough love, mutta tarpeellista. 

Vierailija
22596/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei voi millään olla mitään tietoa minkään videon feikkiydestä, päteä sinä haluat ja olla jokapaikan pomo, typerä 🦉. Hyvä tietää että olet turkulainen, ei tarvitse ottaa

Hetkinen. Luin uudestaan tuon kommentin ja siinä on virhe. Minä en puhunut omassani minkään videon feikkiydestä tällä kertaa. Minä puhuin siitä feikistä ihmisestä, joka on olevinaan joku  maanpuolustuswhatthefuck ja jonkun "heitterin" takia tässä ketjussa kuulemma pyörii. Se on ottanut täysin feikin roolin ja sen paljastin. Se on näitä tavallisia ketjun meghanisteja, joka välillä leikkii olevansa joku isokiho. Aivan älytön tapaus kuten kaikki meghanistit, ei järjenhiventäkään jäljellä. 

Vierailija
22597/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's the world wide privacy tou🎶🎵📣

Vierailija
22598/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin podcast on VOITTANUT KULTAA! 

Vierailija
22599/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan reached out to me, sanoi Balenciagan  luova johtaja Piccioli. Eli ei tosiaan vapaaehtoisesti kutsunut, Meghan kerjäsi kutsun ja siksi hän oli Pariisissa. 

Raakaa mutta totta. Kenellekään ei tullut Markle mieleen, kun huippumuodista puhutaan.

Supermodel :D Eteerisen kalpeana Albassa Eurooppaan, mutta äkkiä mönjää purkista nassuun, kun kotikonnuille ehti.

Vierailija
22600/22683 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää sitten kai mainita mitä tuo amerikkalainen ilmaisu oikein tarkoittaa: 

North American English:   seek to establish communication with someone, with the aim of offering or obtaining assistance or cooperation.

"she was a great one for reaching out and helping people"