Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (22397)

Vierailija
22321/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, Harrylla on stalkkeri, joka on seurannut prinssiä monta vuotta. Eiköhän se ole enemmän uskollinen fani, joka ei ole uhannut Harrya millään tavalla? Johan tuo olisi tilaisuudet saanut, jos olisi pahat mielessä. 

Vierailija
22322/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on julkaistu Sir Attenborough-AI-äänellä video täällä, vaikka ylläpito ne poistaa.

Lilibet on taas jossain pyjamantapaisessa kuvattuna. Meghanin värejä ei hänessä näy yhtään.

Minä olin neljävuotiaana blondi, vaikka molemmat biologiset vanhemmat olivat mustahiuksisia. Myöhemmin minusta tuli punahiuksinen, mutta ei koskaan edes brunettea. Äitini oli kiharahiuksinen kuten Meghan, minulle kiharoita on alkanut ilmestyä neljänkymmenen ikävuoden jälkeen ja siihen asti olin täysin suorahiuksinen. Ei se periytyminen ole ollenkaan niin suoralinjaista kuin täällä halutaan kuvitella, varsinkaan kun Meghanin geeneistä puolet ovat kaukaasialaiset.

Kuinka kertoa ettei isäsi ole sama kuin biologinen isä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22323/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on julkaistu Sir Attenborough-AI-äänellä video täällä, vaikka ylläpito ne poistaa.

Lilibet on taas jossain pyjamantapaisessa kuvattuna. Meghanin värejä ei hänessä näy yhtään.

Minä olin neljävuotiaana blondi, vaikka molemmat biologiset vanhemmat olivat mustahiuksisia. Myöhemmin minusta tuli punahiuksinen, mutta ei koskaan edes brunettea. Äitini oli kiharahiuksinen kuten Meghan, minulle kiharoita on alkanut ilmestyä neljänkymmenen ikävuoden jälkeen ja siihen asti olin täysin suorahiuksinen. Ei se periytyminen ole ollenkaan niin suoralinjaista kuin täällä halutaan kuvitella, varsinkaan kun Meghanin geeneistä puolet ovat kaukaasialaiset.

Onko sulla kyseisen henkilön isyystutkimuksen tulokset kädessäsi, ja niissä todetaan, ettei biologinen isä olekaan se, joksi häntä on luultu, vai mikä sun pointti on? -sivusta ihmettelevä

Vierailija
22324/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti nuo geenit näyttää menevän, yli 40% nigerialaisen Meghanin tyttäressäkään ei ole hitustakaan Nigeriaan viittaavia ulkoisia ominaisuuksia. Tyttö on vitivalkoinen. Edes hiuksissa ei näy afroista ainuttakaan käkkärää.

Vierailija
22325/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, Harrylla on stalkkeri, joka on seurannut prinssiä monta vuotta. Eiköhän se ole enemmän uskollinen fani, joka ei ole uhannut Harrya millään tavalla? Johan tuo olisi tilaisuudet saanut, jos olisi pahat mielessä. 

Kyllä, se on sugar. Palvoo Harryä ja Meghania, on oikea superfan. 

Pitäisikö jonkun muistuttaa Harryä, että you made your bed, you'd better now lie in it. Typerää vinkumista, eikä muuta turvaa ole tulossa kuin se, minkä itse omasta rahapussistaan maksaa. Eli kaiva nyt ne viimeiset kolikot taskusta, Harry, jos oma fani noin pelottaa. Seuraaja tämä nainen on niin kuvaannollisesti kuin kirjaimellisestikin. Tervetuloa tavisjulkkisten maailmaan. 

Vierailija
22326/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjai kun brittimedialla 0n vaikeata kun Meghan menestyy.

Vierailija
22327/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William parkuu jo julkisesti. Mutta se on hienoa katenistien mielestä. Jos Meghan tai Harry parkuisi niin jestas mikä möly siitä syntyisi. 

William parkuu? Jos kyyneleet kihoavat silmiin todella sydäntäsärkevää (tosi)tarinaa kuunnellessa, en sitä parkumiseksi kutsuisi. Parkuminen on äänekästä (ja räkäistä). William on empaattinen henkilö, hänen aito liikutuksensa näkyi selvästi, eikä siinä ole mitään noloa. 

Empaattinen? Hmm. Helposti suuttuva ja pitkävihainen. Kaunainen. 

Kuvailit ytimekkäästi JustHarryn.

Vierailija
22328/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi, mutta mitä Clooneyn perheen lapset tähän liittyy? 

Harry ja Meghan haluavat pitää lastensa kuninkaalliset tittelit, prinssi ja prinsessa. Silloin on velvollisuus myös esitellä lapset kansalle, kuten muutkin kuninkaalliset ovat tehneet. Myös heidän pitää olla Meghanin synnyttämiä, mitä suuresti epäilen, koska Meghan on jo 44 ja Lili 4 v. + ne tekovatsat ja tanssit siinä synnytys-studiossa ym ym näistä on jo kirjoitettu täällä paljon.

Nämä haluavat ne tittelit mutta eivät luultavasti tule täyttämään näitä ehtoja.

Harvemmin prinssiä ja prinsessaa esitellään instassa pyjamissa ja tukka sekaisin, kuten näitä kahta. 

Nyt ei ole kukaan eli eräs ollut kertaakaan vaatimassa siistejä, nättejä vaatteita ja hiuksia kammattuina - saati korkkiruuvikiharoita, palleriinoja ja sieviä mekkoja puhvihihoineen. Olkihattu kutreilla keikkuen.

Vierailija
22329/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi, mutta mitä Clooneyn perheen lapset tähän liittyy? 

Harry ja Meghan haluavat pitää lastensa kuninkaalliset tittelit, prinssi ja prinsessa. Silloin on velvollisuus myös esitellä lapset kansalle, kuten muutkin kuninkaalliset ovat tehneet. Myös heidän pitää olla Meghanin synnyttämiä, mitä suuresti epäilen, koska Meghan on jo 44 ja Lili 4 v. + ne tekovatsat ja tanssit siinä synnytys-studiossa ym ym näistä on jo kirjoitettu täällä paljon.

Nämä haluavat ne tittelit mutta eivät luultavasti tule täyttämään näitä ehtoja.

Harvemmin prinssiä ja prinsessaa esitellään instassa pyjamissa ja tukka sekaisin, kuten näitä kahta. 

Liittyy siten että niitä kaksosia ei ole esitetty edestä eikä takaa. Saivat kaikessa rauhassa tutustua New Yorkiin kun George oli siellä töissä. 

Tunkevatko Clooneyt itseään epätoivoisesti jatkuvasti julkisuuteen? Miksi siis lapsiaankaan ja miksi ylipäätään näyttelijä-lakimiespariskunnan lapset pitäisi esitellä julkisuudessa? Kuninkaalliset on eri asia.

Vierailija
22330/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroopassa ei käytetä pseudotieteellistä rotutermiä 'caucasian' pohjoiseurooppalaisista. Meghanin isä on muistaakseni sukujuuriltaan irlantlais-hollantilainen, ei siis läheltäkään Kaukasus-vuoria Aasian ja Euroopan rajamailta.

Ei tietenkään käytetä. Euroopassa tiede on tiedettä, pseudoilu jätetään amerikkalaisille, minkä ne osaavatkin vallan mainiosti.

Kieliä ei vaan opita helposti. Vaikka kuinka selittää mitä sana tarkoittaa niin ei vaan uskota. Ja mitäs minä juuri luin että Suomessa alettaisi rajoittaa ulkomaille muuttoa kun kaikki viimeinenkin järki on valumassa paremmille apajille.

Vierailija
22331/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin järjen ääntä.

Vierailija
22332/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustahiuksinen periyttää usein punaista tukkaa, ja kiharat ei välttämättä periydy lainkaan, paitsi afro on yleensä vahva.

Lapsena monella on vaaleat enkelikiharat, vaikka aikuisena tumma tukka.

Vierailija
22333/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hauskasti nuo geenit näyttää menevän, yli 40% nigerialaisen Meghanin tyttäressäkään ei ole hitustakaan Nigeriaan viittaavia ulkoisia ominaisuuksia. Tyttö on vitivalkoinen. Edes hiuksissa ei näy afroista ainuttakaan käkkärää."

Minun laskuoppini mukaan niitä valkoisia geenejä jää kuitenkin jäljelle melkein 60%, Siihen kun lisää Harryn 100% valkoiset geenit niin tuloksena on Lilibet Sussex.

Vierailija
22334/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkevatko Clooneyt itseään epätoivoisesti jatkuvasti julkisuuteen? Miksi siis lapsiaankaan ja miksi ylipäätään näyttelijä-lakimiespariskunnan lapset pitäisi esitellä julkisuudessa? Kuninkaalliset on eri asia.

Kyllä George Clooney oli ihan ylenpalttisesti julkisuudessa kun promosi teatterirooliaan. Aivan kuten Sussexit, omilla ehdoillaan. Privacy.

Vierailija
22335/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haus

Eipä se Meghanin äitikään ole sadan prosentin musta. Joten ei ihme .

Vierailija
22336/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hauskasti nuo geenit näyttää menevän, yli 40% nigerialaisen Meghanin tyttäressäkään ei ole hitustakaan Nigeriaan viittaavia ulkoisia ominaisuuksia. Tyttö on vitivalkoinen. Edes hiuksissa ei näy afroista ainuttakaan käkkärää."

Minun laskuoppini mukaan niitä valkoisia geenejä jää kuitenkin jäljelle melkein 60%, Siihen kun lisää Harryn 100% valkoiset geenit niin tuloksena on Lilibet Sussex.

No jos siitä tytöstä julkisuuteen annetut kuvat ovat oikeita, niin ei ole minkäänlaista yhdennäköisyyttä Meghaniin. On valkoisempi kuin Harry. Tajuan toki geenien "pomppimisen" ja kuinka ne kulkeutuvat mielenkiintoisesti sukupolvelta toiselle, mutta kun ei yhtään mitään mikä äidistä muistuttaisi. Artsin uskon olevan Meghanin poika. Artsi ja Lili tyystin eri "puusta veistetyt".

Vierailija
22337/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan ja Harry näyttävät siltä kuin heillä olisi ollut jokin riita, Meghan on tehnyt ja sanonut jotain Harryä ärsyttääkseen, Harry on enemmän näistä kahdesta vihainen, Meghan katsoo Harryä pirullisesti, tarkkaillen tämän kasvoja ja vaikutuksia. Suhde natisee jo liitoksissaan, Harryä ei enää kiinnosta.

Vierailija
22338/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan ja Harry näyttävät siltä kuin heillä olisi ollut jokin riita, Meghan on tehnyt ja sanonut jotain Harryä ärsyttääkseen, Harry on enemmän näistä kahdesta vihainen, Meghan katsoo Harryä pirullisesti, tarkkaillen tämän kasvoja ja vaikutuksia. Suhde natisee jo liitoksissaan, Harryä ei enää kiinnosta.

Tämä. Meghan oli voitonriemuisen näköinen, mutta hyvin onnistui peittämään sen noissa taannoisissa videopätkissä. Oli vaan muina naisina, vaikka selvästi tilanne kävi kuumana. Kulki ohi siihen puhujapönttöön ja katsoi suoraan ja julkeasti.

Harry painoi päätään alas ja muutama hiljainen ärräpää varmaan pyöri mielessä.

Tuo näytti hyvin pirulliselta valtapeliltä. Meghan on varmaan taitava tuossa hommassa. Ilkeää ja pirullista. Miehet on suorasukaisempia.

Vierailija
22339/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy kiinnostavan.

Vierailija
22340/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos siitä tytöstä julkisuuteen annetut kuvat ovat oikeita, niin ei ole minkäänlaista yhdennäköisyyttä Meghaniin. On valkoisempi kuin Harry. Tajuan toki geenien "pomppimisen" ja kuinka ne kulkeutuvat mielenkiintoisesti sukupolvelta toiselle, mutta kun ei yhtään mitään mikä äidistä muistuttaisi. Artsin uskon olevan Meghanin poika. Artsi ja Lili tyystin eri "puusta veistetyt".

Sinulla taitaa olla hyvin vähän kokemusta "eri paria" olevien lasten vanhemmista ja heidän jälkikasvustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme