Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (22417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei toimi, mutta mitä Clooneyn perheen lapset tähän liittyy?
Harry ja Meghan haluavat pitää lastensa kuninkaalliset tittelit, prinssi ja prinsessa. Silloin on velvollisuus myös esitellä lapset kansalle, kuten muutkin kuninkaalliset ovat tehneet. Myös heidän pitää olla Meghanin synnyttämiä, mitä suuresti epäilen, koska Meghan on jo 44 ja Lili 4 v. + ne tekovatsat ja tanssit siinä synnytys-studiossa ym ym näistä on jo kirjoitettu täällä paljon.
Nämä haluavat ne tittelit mutta eivät luultavasti tule täyttämään näitä ehtoja.
Harvemmin prinssiä ja prinsessaa esitellään instassa pyjamissa ja tukka sekaisin, kuten näitä kahta.
Liittyy siten että niitä kaksosia ei ole esitetty edestä eikä takaa. Saivat kaikessa rauhassa tutustua New Yorkiin kun George oli siellä töissä.
E tuo ollut se pointti. Etkö ymmärrä lukemaasi? Clooneyn lapset eivät tietääkseni ole oikeutettuja kuninkaallisiin titteleihin. Jestas kun pitää kaikki rautalangasta vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on julkaistu Sir Attenborough-AI-äänellä video täällä, vaikka ylläpito ne poistaa.
Lilibet on taas jossain pyjamantapaisessa kuvattuna. Meghanin värejä ei hänessä näy yhtään.
Minä olin neljävuotiaana blondi, vaikka molemmat biologiset vanhemmat olivat mustahiuksisia. Myöhemmin minusta tuli punahiuksinen, mutta ei koskaan edes brunettea. Äitini oli kiharahiuksinen kuten Meghan, minulle kiharoita on alkanut ilmestyä neljänkymmenen ikävuoden jälkeen ja siihen asti olin täysin suorahiuksinen. Ei se periytyminen ole ollenkaan niin suoralinjaista kuin täällä halutaan kuvitella, varsinkaan kun Meghanin geeneistä puolet ovat kaukaasialaiset.
E tuo ollut se pointti. Etkö ymmärrä lukemaasi? Clooneyn lapset eivät tietääkseni ole oikeutettuja kuninkaallisiin titteleihin. Jestas kun pitää kaikki rautalangasta vääntää.
Eivät ole koska Clooneyn isä ei ole kuningas, Harryn isä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on julkaistu Sir Attenborough-AI-äänellä video täällä, vaikka ylläpito ne poistaa.
Lilibet on taas jossain pyjamantapaisessa kuvattuna. Meghanin värejä ei hänessä näy yhtään.
Minä olin neljävuotiaana blondi, vaikka molemmat biologiset vanhemmat olivat mustahiuksisia. Myöhemmin minusta tuli punahiuksinen, mutta ei koskaan edes brunettea. Äitini oli kiharahiuksinen kuten Meghan, minulle kiharoita on alkanut ilmestyä neljänkymmenen ikävuoden jälkeen ja siihen asti olin täysin suorahiuksinen. Ei se periytyminen ole ollenkaan niin suoralinjaista kuin täällä halutaan kuvitella, varsinkaan kun Meghanin geeneistä puolet ovat kaukaasialaiset.
Ei ol kaukaasialaisiageenejä.
Caucasian
/kôkāZH(ə)n,käkāZH(ə)n/adjective
1.North American English
white-skinned; of European origin.
"twenty of the therapists were Caucasian, two were African American, and two were Hispanic"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaksaa, jaksaa, selittämätöntä kaunaa pariskuntaa kohtaan, jaksaa jaksaa, onnelliset liitot solmitaan voimakkaiden tunteiden vallassa, rakkaus kantaa, toivotaan heille hyvää" diiba daaba ja silleen, keittiössään kotipsykologi diagnosoi. Onnee vaan sullekin.
Voi taivas, kuinka joku on saanut sinutkin manipuloitua sekaisin.
Mieluummin olen keittiöpsykologi, joka näkee tuntemattomissa ihmisissä hyvää, kuin keittiöpsykologi, joka näkee tuntemattomissa ihmisissä pahaa.
Osittain tämänkin pystyy valitsemaan. Ei ole pakko alistua mielensä mustalle myrkylle ja nähdä kaikessa sen heijastusta.
Jaa, että mieluummin näet tuntemattomissa ihmisissä hyvää? No taisit kuitenkin analysoida jonkun tuntemattoman myrkylliseksi ja kaunaiseksi, ja ihan vain pelkästään sen vuoksi, että mielestään Sussexien avioliitossa saattaa olla ongelmia.
Jollain on "mielen mustaa myrkkyä"? Taitaa olla oma mielenmyrkkysi, jonka heijastuksessa näet toksisesti vain oman ylivertaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caucasian
/kôkāZH(ə)n,käkāZH(ə)n/adjective
1.North American English
Onko Thomas Markle sinun mielestäsi afroamerikkalainen, latino, aasialainen vai ehkä polynesialainen?
Meghanisti ei koskaan näe sitä malkaa omassa silmässään.
Parempi antaa niiden pölistä omiaan, keskustellaan me muut omiamme.
Harry ja Meghan eivät enää herätä suuria tunteita saapuessaan huoneeseen. Kuninkaallinen kultapöly on kadonnut maailman tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caucasian
/kôkāZH(ə)n,käkāZH(ə)n/adje
Caucasian = American englannissa sama kuin valkoinen Euroopplaisperäinen, ei siis mikään kaukaasialainen TÄSSÄ YHTEYDESSÄ.
Meghan järjesti itselleen pap walkin New Yorkin Carlyle-hotelliin, jota muinoin asutti myös - IIK! - mananmajoille mennyt anoppinsa. Harryä ei tietenkään näkynyt missään, taisi lähteä omille reissuilleen ihan muihin maisemiin ostetun palkinnon pokkaamisen jälkeen. Ei se kestä Meghania yhtään enempää kuin on rahan tienaamisen takia pakko.
https://www.msn.com/en-us/lifestyle/lifestyle-buzz/meghan-markle-shares…
Ei ole AI eikä Atte. Ihan on amerikkalinen uutiskanava jonka juttuja ette Suomessa näe.
Euroopassa ei käytetä pseudotieteellistä rotutermiä 'caucasian' pohjoiseurooppalaisista. Meghanin isä on muistaakseni sukujuuriltaan irlantlais-hollantilainen, ei siis läheltäkään Kaukasus-vuoria Aasian ja Euroopan rajamailta.
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa ei käytetä pseudotieteellistä rotutermiä 'caucasian' pohjoiseurooppalaisista. Meghanin isä on muistaakseni sukujuuriltaan irlantlais-hollantilainen, ei siis läheltäkään Kaukasus-vuoria Aasian ja Euroopan rajamailta.
Ei tietenkään käytetä. Euroopassa tiede on tiedettä, pseudoilu jätetään amerikkalaisille, minkä ne osaavatkin vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Oli töissä Oxfordissa
https://www.oxfordmail.co.uk/news/25530154.catherine-princess-wales-mee…
Kaikilla asianosaisilla näytti olevan hauskaa ja hyvä olla.
Ei mennyt meghanistilla tällä(kään) kertaa ihan putkeen. 😆
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sitä nyt turhaan selvää ottamaan siitä mitä kommentoi, eihän Megsukaan sellaista, logot on pöllitty, kirja samoin, As ever -brändi oli jo muilla käytössä ja ARO:a ei saanut käyttää. Leffa sentään on valmistumassa..ai ei vai...?
Tällaista se on kun on olevinaan joku tärkeämpikin, saanut miehen kautta nykyään jo täysin hyödyttömän tittelin ja floppia pukkaa. Samanlaisia ovat fanitkin, kompuroivat omaan näppäryyteensä.
Raskas päivä tulossa, kun näiden pitää Catherinea tänäänkin koko päivä solvata, hän kun on töissä taas. Ja sekös pännii :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sitä nyt turhaan selvää ottamaan siitä mitä kommentoi, eihän Megsukaan sellaista, logot on pöllitty, kirja samoin, As ever -brändi oli jo muilla käytössä ja ARO:a ei saanut käyttää. Leffa sentään on valmistumassa..ai ei vai...?
Tällaista se on kun on olevinaan joku tärkeämpikin, saanut miehen kautta nykyään jo täysin hyödyttömän tittelin ja floppia pukkaa. Samanlaisia ovat fanitkin, kompuroivat omaan näppäryyteensä.
Raskas päivä tulossa, kun näiden pitää Catherinea tänäänkin koko päivä solvata, hän kun on töissä taas. Ja sekös pännii :D
Töissä "taas"
Vihdoinkin pitäisi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä "taas"
Vihdoinkin pitäisi olla
Ai ,nytkö se kuitenkin on työn tekoa ? Aiemminhan se oli mitä lie keekoilua koreana ja tyhjän panttina.
Yleensä sairausloman jälkeen sanotaan "töissä taas", eli palannut töihin.
Alkaako Katen töistä jankkaaminen sulla TAAS? Pidä nyt hyvä ihminen edes yksi vapaapäivä.
Prinssi Andrewin toilailut on taas nostettu tikun nokkaan, mitä uutta sieltä enää löytää. Pikemminkin Sussexin herttuattaren yhteyksiä Epsteiniin voisi kaivella, koska se oli yksi suuri syy, miksi Meghanilla alkoi Briteissä maa polttaa jalkojen alla, kun tarkkanäköinen lehdistö alkoi kaivella ja julkaista asioita. Häihin asti olivat kohteliaasti hiljaa, häiden jälkeenkin kunnioittivat vanhaa kuningatarta, mutta Afrikan matkan jälkeen aikoivat alkaa tykittää kunnolla. Elisabet ja Charles teki voitavansa, eikä Amerikanminiän mainetta pilattu totaalisesti. Siitä kiitoksena Monteciton kreivitär löi Harryn perhettä märällä rätillä ympäri pläsiä.
Liittyy siten että niitä kaksosia ei ole esitetty edestä eikä takaa. Saivat kaikessa rauhassa tutustua New Yorkiin kun George oli siellä töissä.