Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (22397)

Vierailija
22341/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22342/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulla taitaa olla varsin kattava ja pitkäaikainen kokemus muiden palstailijoiden solvaamisessa ja vähättelyssä. Näyttää menevän jo rutiinilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22343/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla taitaa olla varsin kattava ja pitkäaikainen kokemus muiden palstailijoiden solvaamisessa ja vähättelyssä. Näyttää menevän jo rutiinilla.

Ketä tässä on solvattu? Onko kysymyksen esittäminen vähättelyä?

Vierailija
22344/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin, että tiedän miten geeniperimä toimii, eli lapset saattavat olla "eri paria", mutta sinä vähättelet ja ilmoitat että "sinulla ei taida olla" jne. Vähättelyn kun voi hyvin tehdä kysymyksenkin muodossa. Ja näin tämä usein tapahtuukin, jotta saa sitten viattomana ihmetellä, että miten sä nyt noin otit itseesi, kun minähän vain kysyin. 

Minä kerroin mielipiteeni AIHEESTA, eli MINUN MIELESTÄNI tytär ei näytä Meghanilta missään suhteessa, vaikka on niinkin vahvaa, kuin nigerialaista, perintöä aika runsaastikin prosentuaalisesti.

Jos olisit fiksu, olisit esittänyt vasta-argumentin, eli "minun mielestäni taas asia voisi olla näin" jne. sen sijaan, että vähättelet. Mutta ihan sama, ei ole Meghanin näköä lapsessa karvan vertaa.

Vierailija
22345/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan Lili näytä yhtään Meghanilta, enkä usko hänen olevan Meghanin biologinen lapsi. 

Vierailija
22346/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minustakaan Lili näytä yhtään Meghanilta, enkä usko hänen olevan Meghanin biologinen lapsi.  

Ei ole minunkaan lapseni minun näköiseni eikä myöskään isänsa näköinen ja näitä on maailma täynnä. Turha nyt on on noin vähästä hermostua.

Vierailija
22347/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olisit fiksu, olisit esittänyt vasta-argumentin, eli "minun mielestäni taas asia voisi olla näin" jne. sen sijaan, että vähättelet. Mutta ihan sama, ei ole Meghanin näköä lapsessa karvan vertaa."

Ota malka omasta silmästäsi, sinähän nimittelet ja halveeraat että en ole fiksu.

Vierailija
22348/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt sitten ylipäätään taas näyttää Lilin epämääräistä kuvaa, kun kerran lasten piti pysyä poissa julkisuudesta? Hirveän paljon näkee kommenttkentissäkin ihmisten kyllästymistä näihin lasten selkäkuviin.

Kohta on helppo tunnistaa Lili sekaisesta ginger-pehkosta ja "pyjamasta" takaapäinkin, niin paljon näitä on nähty. Mikähän niissä kasvoissa on, kun niitä ei tohdita näyttää?

Vierailija
22349/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minunkaan lapseni minun näköiseni eikä myöskään isänsa näköinen ja näitä on maailma täynnä. Turha nyt on on noin vähästä hermostua.

Sinun lapsesi ei kuitenkaan ole prinsessa?

Ja mistä sinä hermostumisen luit? Tuo oli ihan rauhallinen toteamus. 

Vierailija
22350/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos olisit fiksu, olisit esittänyt vasta-argumentin, eli "minun mielestäni taas asia voisi olla näin" jne. sen sijaan, että vähättelet. Mutta ihan sama, ei ole Meghanin näköä lapsessa karvan vertaa."

Ota malka omasta silmästäsi, sinähän nimittelet ja halveeraat että en ole fiksu.

No ei sinun käytöksesi mitenkään fiksua ollutkaan. Kerroin mikä olisi ollut fiksu tapa kommentoida. Sinun tapasi oli vähättelevä.

Vierailija
22351/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin, että tiedän miten geeniperimä toimii, eli lapset saattavat olla "eri paria", mutta sinä vähättelet ja ilmoitat että "sinulla ei taida olla" jne. Vähättelyn kun voi hyvin tehdä kysymyksenkin muodossa. Ja näin tämä usein tapahtuukin, jotta saa sitten viattomana ihmetellä, että miten sä nyt noin otit itseesi, kun minähän vain kysyin. 

Minä kerroin mielipiteeni AIHEESTA, eli MINUN MIELESTÄNI tytär ei näytä Meghanilta missään suhteessa, vaikka on niinkin vahvaa, kuin nigerialaista, perintöä aika runsaastikin prosentuaalisesti.

Mitä tarkoitat, kun kirjoitat nigerialaisen perinnön olevan vahvaa? Omituinen sanavalinta. Kai tiedät, että Nigeria on valtava maa, ja siellä on hyvin eri näköisiä ihmisiä. Osalla on tummempi ja osalla vaaleampi iho, ja osalla jopa vaaleat kiharat hiukset. 

Vierailija
22352/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mietitään valkoihoisen ja nigerialaisen jättämää geeniperimää, niin esim. Meghanin äidin jälkikasvusta ihan varmasti näkee, että siellä sitä perimää löytyy (kun toinen osapuoli on valkoihoinen, kuten Tomas Markle), kun taas tavallisen valkoihoisen lapsesta ei varmaksi erota, että onko se naapurin Peran vaiko sen oman isän, jos molemmat ovat valkoihoisia.

Luulisi siis, että JOTAKIN nigerialaista häivähdystä tytössä olisi, mutta ei niin mitään. Jos siis kuvat ovat autenttisia ja oikeasta tytöstä.

Niinhän ne väittivätkin, että esim. Artsin ihonväriä olisi hovissa mietitty, eli jotain afrikkalaista geeniperimää sielläkin siis odoteltiin, jos tarina siis pitää paikkansa.

Vierailija
22353/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22354/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähättely vaan jatkuu näköjään, eli "Kai tiedät, että Nigeria on iso maa, ja siellä on myös vaaleita ihmisiä" jne.  

Miten se nyt tähän edes liittyy, kun on kyse juuri meidän tietämän Dorian geeniperimästä ja ihonväristä jne?

Haluat vaan haastaa riitaa, ei mitään muuta. Ja alentaa muita. Itse sinä tosin itsesi alennat vaan :D

Vierailija
22355/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin mielipiteeni AIHEESTA, eli MINUN MIELESTÄNI tytär ei näytä Meghanilta missään suhteessa, vaikka on niinkin vahvaa, kuin nigerialaista,

Etsipä netistä kuvia Janet Jacksonin pojasta jonka isä on kuwaitilainen, ihan valkean pojan saivat. Nyt menee mailmankuvasi sekaisin.

Vierailija
22356/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vähättely vaan jatkuu näköjään, eli "Kai tiedät, että Nigeria on iso maa, ja siellä on myös vaaleita ihmisiä" jne.  

Miten se nyt tähän edes liittyy, kun on kyse juuri meidän tietämän Dorian geeniperimästä ja ihonväristä jne?

Haluat vaan haastaa riitaa, ei mitään muuta. Ja alentaa muita. Itse sinä tosin itsesi alennat vaan :D

Tietääkseni Dorian  geeniperimää ei ole tutkittu, Meghanin on ja siitä nyt keskustellaan.  Sinä se herkkähipiäinen olet.

Vierailija
22357/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Princess Kates Paparazzi Ordeal Lasted Longer Than Meghans Royal Career

https://www.newsweek.com/entertainment/celebrity-news/princess-kate-pap…

Vierailija
22358/22397 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin mielipiteeni AIHEESTA, eli MINUN MIELESTÄNI tytär ei näytä Meghanilta missään suhteessa, vaikka on niinkin vahvaa, kuin nigerialaista,

Ja lasten ulkonäkö muuttuu kasvaessa. Tuskin nigerialaisuus lapsissa näkyy  muussa kuin että heillä on paksut taipuisat hiukset. 

Vierailija
22359/22397 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Artsin ja Lilin hiukset ovat erilaiset. Artsilla on hyvin tuuhea, jopa afromainen hiuslaatu, jota on joissakin kuvissa käsitelty. Perimässä voi olla yllättäviäkin eroja kahden erirotuisen jälkeläisten kanssa. Joskus geenit hyppää yhden sukupolven ylikin ja hyvin tummien isovanhempien puolelta, esim. Karibialta kotoisin olevan isän ja valkoihoisen äidin lapsi onkin isäänsä tummempi. Tumma geeni on hallitsevampi aina, sekaliitoissa ei yleensä täysin valkoisia lapsia ole.

Vierailija
22360/22397 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on julkaistu Sir Attenborough-AI-äänellä video täällä, vaikka ylläpito ne poistaa.

Lilibet on taas jossain pyjamantapaisessa kuvattuna. Meghanin värejä ei hänessä näy yhtään.

Minä olin neljävuotiaana blondi, vaikka molemmat biologiset vanhemmat olivat mustahiuksisia. Myöhemmin minusta tuli punahiuksinen, mutta ei koskaan edes brunettea. Äitini oli kiharahiuksinen kuten Meghan, minulle kiharoita on alkanut ilmestyä neljänkymmenen ikävuoden jälkeen ja siihen asti olin täysin suorahiuksinen. Ei se periytyminen ole ollenkaan niin suoralinjaista kuin täällä halutaan kuvitella, varsinkaan kun Meghanin geeneistä puolet ovat kaukaasialaiset.

Kuinka kertoa ettei isäsi ole sama kuin biologinen isä?

Onko sulla kyseisen henkilön isyystutkimuksen tulokset kädessäsi, ja niissä todetaan, ettei biologinen isä olekaan se, joksi häntä on luultu, vai mikä sun pointti on? -sivusta ihmettelevä

Isyys tosiaan on testattu, ja lisäksi minulla on ulkomuodossani vahvat piirteet äidistä, kasvonpiirteiden lisäksi esimerkiksi persoonallinen sormien luusto. Värit ovat silti toiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi