Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (21871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on nähnyt että Walesin prinsessalla silmät kiiluvat ja harittavat ja käyttäytyy muutenkin oudosti joissain edustustehtävissä/tärkeiden ihmisten tapaamisissa?
Niin moni, että Victoriakin joutui puolustamaan Katen kurjaa käytöstä vierailunsa ajalta.
Katenisti rauhoittuu nyt vaan, ja se tapahtuu miettimällä Marklen elämää ja tekosia. Ommm ommm, Meghan, Meghan...
Vierailija kirjoitti:
Kartan mukaan, mitä reittiä Megsun auto ajoi, kylläkin ylittivät Ponte d`Alman tunnelin. Kartta on julkaistu useissa medioissa, myös USAssa. Ja, olen käynyt Pariisissa. Tiedän, kuinka monta siltaa Seinen yli menee. Olen ajanut Alman tunnelista ja tiedän sen sijainnin.
Meghan on todella huomion kipeä.
Ehkä Dianan henki pyysi Meghania kuvaamaan ja myös erikoisia jalkojaan, jotka ovat sangen suurikokoiset naiselle eli 47-52. Meghanilla on Märtin poppamiehelle on sama taito, keskustella vainajien kanssa ja erityisesti sellaisten, joista on hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta minusta Meghan on rumentunut ja näyttää muotiviikojen kuvissa huonolta.
En tiedä onko liian laiha, liian kalpea vai mistä johtuu.
Laihtunut rajusti, muutama ei-niin-onnistunut kauneuskirurginen toimenpide, hymyttömyys. Ehkä yrittää esittää super modelia - niidenhän kuuluukin (miksi?) näyttää nyrpeiltä.
Mitä tuosta tulee mieleen? Lady Beckham.
Saattaa hyvinkin olla matkimisen kohteena, Meghan matkii aina jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kartan mukaan, mitä reittiä Megsun auto ajoi, kylläkin ylittivät Ponte d`Alman tunnelin. Kartta on julkaistu useissa medioissa, myös USAssa. Ja, olen käynyt Pariisissa. Tiedän, kuinka monta siltaa Seinen yli menee. Olen ajanut Alman tunnelista ja tiedän sen sijainnin.
Onhan mahdollista, ettei Markle tuntenut auton ajamaa reittiä, ei varmaankaan Pariisia niin hyvin tunne.
Vierailija kirjoitti:
Oli tää vanha homo näköjään mukana, vai onko marklen sex-utenööri. Marklen pariisivideo jossa se kuvaa dianan kuolinpaikkaa ja sen jälkeen omia kanootteja on herättänyt aika paljon närää sekä usassa etä briteissä. On kuulemma uhannut nyt ihmisiä siitä lakimiehillä. No miksi kuvaa kun tietää että yhteys selkeästi on.
Ei sentään näyttänyt paljaita jalkoja virallisessa tilaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Meghan ottaa mallia Madonnasta, molemmat ovat omaksuneet nyt hauraan olemuksen, mitä vanhemmat vaikutusvaltaiseksi itsensä tuntevat naiset ovat alkaneet itsessään korostamaan. Laihuus ja avustettu hidas käveleminen, luulisi että tämä näyttäisi heikkoudelta mutta ilmentää arvokkuutta, seurueen arvostetuinta naista, ympärillä miehiä auttamaan, tekemään mitä nainen haluaa. Hän varmasti myös on alkanut puhumaan hiljaa, sillä vaikutusvaltaiset ihmiset voivat tehdä niin, heitä kun kuunnellaan silti.
Meghan näytti hyvältä, freesiltä muotiviikoilla. Kun vertaa esim Catherineen niin Meghan näyttää todella hehkeältä. Catherine taas todella riutuneelta.
Pitäiskö myös Meghanin saada vaikka syöpä tai muu sairaus, niin loppusi tuo vertailu?
Vai olisiko inhimillisempi toive se, että kyseinen katefanaatikko hankkisi jotain hoitoa itselleen?
Ihan sattumalta Meghanin valitsi saman kaltaisen asun kuin Diana?
Onko Pariisin tapahtuman julkista vihjailua Harrylle?