Kävin eilen eturauhas-tutkimuksessa haluatko kysyä mitään?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otettiinko verikokeet? Niillä helpoimmin selviää eturauhasongelmat.
Eturauhasen liikakasvun taas tunnistaa virtsaamisvaivoista.
Löytyikö syöpä?
Höpöhöpö.
Ultraäänitutkimus ja magneettikuva on ne joista jotain selviää.
PSA on ihan hurutesti joka ei pahanlaatuisuutta paljasta kuin korkeintaan sitten kun tilanne on jo ihan mahdoton.
Ei lääkäri minulle tuommosesta puhunut.
Toivottavasti pääsisin joskus nuoren ja kuuman naislääkärin vastaanotolle eturauhasen tunnusteluun. Vielä parempi jos avustamassa olisi nuori hoitsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin kysyttävää. Oliko mies-vai naislääkäri? Miltä tuntui? Tuntuiko yhtään homolta? Laukesitko mahdollisesti? Haluaisitko kokea sen uudestaan?
Mies lääkäri oli. Tuntui inhottavalta ja nololta. Tuntui myös homolta siinä vaiheessa kun alushousut piti laskea. En lauennut. En kyllä välitä kokea sitä uudestaan vaikka varmaan semmoseen vielä joutuu.
Voi sinua, kuulostipas kurjalta. Mä kun jo vähän innostuin, mutta ei tuo ollutkaan hyvä homma.
Siis mistä innostuit? En oikeen ymmärrä. Pääasia että vaiva selvisi ja lääkäri oli ystävällinen .
Mä olen outo tyyppi ja mulla on vinksahtanut mielikuvitus. Mutta olet oikeassa, sait apua vaivaasi ja se oli tässä tapauksessa tärkeintä. Mutta kai sä silti tiedostat, että laittamalla tänne aloituksen, jossa annat muille luvan kysellä sulta kaikkea, niin se tuo helposti kaikki hullut paikalle?
Joo tiedostan itse sanoin haluatko kysyä mitään.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin. Ihan järkevältä tyypiltä vaikutatkin. Hyvää jatkoa elämääsi! Olet onnekas, kun et ole vakavasti sairas ja pääkin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin. Ihan järkevältä tyypiltä vaikutatkin. Hyvää jatkoa elämääsi! Olet onnekas, kun et ole vakavasti sairas ja pääkin toimii.
Kiitos. Hyvää jatkoa myös.
Missä asennossa olit kun tutkimus tehtiin? Olitko pöydällä kontillaan vai pyllistitkö pöytää vasten? Ja olitko alasti? Oliko lääkäri vanha vai nuori?
Vierailija kirjoitti:
Missä asennossa olit kun tutkimus tehtiin? Olitko pöydällä kontillaan vai pyllistitkö pöytää vasten? Ja olitko alasti? Oliko lääkäri vanha vai nuori?
Kylkimaluulla polvet koukussa tutkintapedillä on minulta tutkittu joka kerta. Naama kohti seinää. Sama tuseerauksessa ja ultrauksessa.
En ole tuo aiempi jolta kysyit.
No vastaan nyt sitte itse. Olin ihan kyljellään polvet koukussa niinkun aijempikin vastaaja. Olin ilman paitaa housut laskettuna eli en ihan alasti. Lääkäri oli ehkä joku noin kolmikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse yleensä lääkärikäynnillä yritän liioitella joitakin oireita siten, että tuseeraus tehtäisiin. Ei väliä onko mies- vai naislääkäri.
M50
Jos on vaikka korva kipeänä?
Miten mainitsemasi eturauhasen tulehdus todettiin ja saitko siihen jonkun lääkekuurin? Joku mainitsi sen tulehduksen kroonistumisesta, onko siitä tarkempaa infoa?
Hyi hitto kuolisin häpeästä jos toinen mies sormettais takapuoltani
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto kuolisin häpeästä jos toinen mies sormettais takapuoltani
Kuuleman mukaan on ollut myös tapauksia jossa lääkäri on pruitannut runsaasti liukuvoidetta ja alkanut sitten fistaamaan potilasta rannetta myöten. Kyseessä luultavasti sama mieslääkäri, en nyt mainitse paikkakuntaa.
Kerro vaan kuka lääkäri ja missä? Menen heti hänen vastaanotolle.
Saitko S-etu(rauhas)kortilla 2%:n bonukset elikkäs asiakasomistajaedut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otettiinko verikokeet? Niillä helpoimmin selviää eturauhasongelmat.
Eturauhasen liikakasvun taas tunnistaa virtsaamisvaivoista.
Löytyikö syöpä?
Veri kokeissa kävin jo ennen lääkäriin menoa. Ei ollut syöpää onneksi vain tulehdus se kyllä teki minut onnelliseksi.
Miksi kokeissa oli verta?
Tämä tarina alkaa kuulostaa Fingerporin terveyskeskukselta.
Joko AP on toipunut tutkimisen traumoista?
Mutta ajatteleppa sitä että useampi käsi jota olet kätellyt niin sillä kädellä on koskettu myös mulkkua.