Kävin eilen eturauhas-tutkimuksessa haluatko kysyä mitään?
Kommentit (63)
On paljonkin kysyttävää. Oliko mies-vai naislääkäri? Miltä tuntui? Tuntuiko yhtään homolta? Laukesitko mahdollisesti? Haluaisitko kokea sen uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et osaa yhdyssanoja?
Koska olen persu.
En ole persu. Persut on viimeinen mitä äänestäisin.
Vierailija kirjoitti:
Kopeloitiinko pallit myös? Oliko mies vai naislääkäri?
Kivekset tunnusteltiin. Mies lääkäri tutki minut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on eturauhanen?
Tätä en kyllä osaa selittää mutta kysy googlelta.
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin kysyttävää. Oliko mies-vai naislääkäri? Miltä tuntui? Tuntuiko yhtään homolta? Laukesitko mahdollisesti? Haluaisitko kokea sen uudestaan?
Mies lääkäri oli. Tuntui inhottavalta ja nololta. Tuntui myös homolta siinä vaiheessa kun alushousut piti laskea. En lauennut. En kyllä välitä kokea sitä uudestaan vaikka varmaan semmoseen vielä joutuu.
Olen menossa ensi viikolla. Taita olla jo viides kerta. Käyn säännöllisesti joka vuosi. Ikä lähenee kuuttakymppiä, niin ajattelin jotta vois olla hyvä vähän seurata sitä osaa kehosta.
Lähinnä kiinnostaa paljonko maksoi ja määräsikö lääkäri jotain lääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lääkäri oli. Tuntui inhottavalta ja nololta. Tuntui myös homolta siinä vaiheessa kun alushousut piti laskea. En lauennut. En kyllä välitä kokea sitä uudestaan vaikka varmaan semmoseen vielä joutuu.
Voi sinua, kuulostipas kurjalta. Mä kun jo vähän innostuin, mutta ei tuo ollutkaan hyvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on eturauhanen?
Dude, go to school...
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli psa ?
Enpä muista pitäs käyvä kattoon omakannasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa ensi viikolla. Taita olla jo viides kerta. Käyn säännöllisesti joka vuosi. Ikä lähenee kuuttakymppiä, niin ajattelin jotta vois olla hyvä vähän seurata sitä osaa kehosta.
Lähinnä kiinnostaa paljonko maksoi ja määräsikö lääkäri jotain lääkkeitä?
Maksu oli TK maksun verran ja 4 viikon antibiootti kuurin sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua, kuulostipas kurjalta. Mä kun jo vähän innostuin, mutta ei tuo ollutkaan hyvä homma.
Siis mistä innostuit? En oikeen ymmärrä. Pääasia että vaiva selvisi ja lääkäri oli ystävällinen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettikö?
Kyllä hävetti ja jännitti kauheasti.
Tuliko pieru?
Yäk. Miten jätkät kehtaa alistua tuollaiseen. Jos mies kaivaa toisen miehen persettä se on tod noloa. Miksi et vaatinut naislääkäri. En ikinä huolisi itelle miestä jonka perää on toinen mies kourinu. Ällöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettikö?
Kyllä hävetti ja jännitti kauheasti.
Tuliko pieru?
Ei onneksi vaikka pelkäsin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Miten jätkät kehtaa alistua tuollaiseen. Jos mies kaivaa toisen miehen persettä se on tod noloa. Miksi et vaatinut naislääkäri. En ikinä huolisi itelle miestä jonka perää on toinen mies kourinu. Ällöä!
Eikö tuo ole vähän lapsellista? Se oli lääkärin vastaanotto eikä mikään seksi leikki. Minua olisi kyllä hävettänyt enemmän naislääkärin tutkimus. En kyllä etukäteen edes tiennyt kumpi lääkäri minut tutkii.
Vierailija kirjoitti:
Otettiinko verikokeet? Niillä helpoimmin selviää eturauhasongelmat.
Eturauhasen liikakasvun taas tunnistaa virtsaamisvaivoista.
Löytyikö syöpä?
Höpöhöpö.
Ultraäänitutkimus ja magneettikuva on ne joista jotain selviää.
PSA on ihan hurutesti joka ei pahanlaatuisuutta paljasta kuin korkeintaan sitten kun tilanne on jo ihan mahdoton.
Kopeloitiinko pallit myös? Oliko mies vai naislääkäri?