Pahin uteluyritys mihin olet törmännyt?
Itsellä esim. seuraava:
-Olin apteekissa luukulla hakemassa reseptilääkkeitä. Kesken asioinnin samalle luukulle pelmahti myös samassa talossa asuva mummo. Tähyili siinä ympärilleen ja koko ajan suu vaan kävi kunnes vihdoin poistui.
Kommentit (59)
En tajunnut mitä mummo siis yritti udella? Lääkkeittesi nimeä?
Mun kerrostalossa asuu mummo, joka on tyyliin aina rappukaäytävässä suu auki tölläämässä. Aina kun tulee jotain kavereita kylään, niin sanon aina että ei kannatta sitten välittää sittä mummosta joka on suu auki rapuukäytävällä.
Vierailija kirjoitti:
Mun kerrostalossa asuu mummo, joka on tyyliin aina rappukaäytävässä suu auki tölläämässä. Aina kun tulee jotain kavereita kylään, niin sanon aina että ei kannatta sitten välittää sittä mummosta joka on suu auki rapuukäytävällä.
Itselläni oli aikoinaan samanlainen mummo naapurissa. Piti ulko-oveaan rakosellaan että kuulee kaiken mitä rapussa tapahtui. Ohi kulkiessani tyrkkäsin sen oven aina kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Taisit keksaista koko jutun
Aivan tosi juttu on!
Ap
Naapurini on kysellyt ulosteeni koostumuksesta
Ystävä nosteli kirjahyllyssäni kirjoja ja papereitani, löytääkseen laskuja ym. Olemme yhä ystäviä, mutten tuon jälkeen ole enää luottanut häneen. Hän luuli kai, etten huomannut. Sama ystävä yritti pitkään udella parisuhteeni intiimielämän yksityiskohtia.
Terveisiä.
Miksi joku haluaisi nähdä toisen laskuja?
Markkitutkimusyritykset ovat pahimpia tällä alalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi nähdä toisen laskuja?
En tiedä, ehkä hän etsi jotakin muuta sieltä laskujen joukosta. En ole kysynyt koskaan miksi hän koki oikeudekseen käydä läpi tavaroitani. Nämä on samoja ihmisiä, jotka availevat toisten kaappeja ilman mitään selvää syytä. Ihan vain uteliaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä nosteli kirjahyllyssäni kirjoja ja papereitani, löytääkseen laskuja ym. Olemme yhä ystäviä, mutten tuon jälkeen ole enää luottanut häneen. Hän luuli kai, etten huomannut. Sama ystävä yritti pitkään udella parisuhteeni intiimielämän yksityiskohtia.
Terveisiä.
Ei se laskuja etsinyt vaan tiliotteita, verotustietoja tms. Kannattaa olla todella tarkkana tämmösten seurassa. Jotkut kuvittelee että heillä on oikeus tietää muista ja muiden elämästä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä.
Ei se laskuja etsinyt vaan tiliotteita, verotustietoja tms. Kannattaa olla todella tarkkana tämmösten seurassa. Jotkut kuvittelee että heillä on oikeus tietää muista ja muiden elämästä kaikki.
Hmm, voisiko joku tämmöistä harrastava kertoa miksi on niin kiinnostunut muiden asioista?
Mun naapurissa oli kansa utelias mummo. Yleensä välttelen kaikella tapaa naapureita, kun ei vaann kiinnosta.
Yks päivä tämä mummo oli rappukäytävässä ja sanoi "sinä se lähdet joka aamu aikaisin töihin" ja toinen mitä sanoi "sää oot aika kova urheilemaan olen huomannut,, kun melkein joka päivä käyt lenkillä".
Oikeesti tää mummo on varmaan aamusta iltaan kyttäämässä ikkunassa tai jossain pusikossa. Yks päivä sitten lähdin taas töihin ja vilkaisin kerrostalon ikkunoita. Se mummo oli verhon takana kurkistelemassa. :D
Roskien tonkiminen. Se on yllättävän yleistä muutenkin sellaisissa paikoissa, missä on yhteinen roskis.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa oli kansa utelias mummo. Yleensä välttelen kaikella tapaa naapureita, kun ei vaann kiinnosta.
Yks päivä tämä mummo oli rappukäytävässä ja sanoi "sinä se lähdet joka aamu aikaisin töihin" ja toinen mitä sanoi "sää oot aika kova urheilemaan olen huomannut,, kun melkein joka päivä käyt lenkillä".
Oikeesti tää mummo on varmaan aamusta iltaan kyttäämässä ikkunassa tai jossain pusikossa. Yks päivä sitten lähdin taas töihin ja vilkaisin kerrostalon ikkunoita. Se mummo oli verhon takana kurkistelemassa. :D
Mummot toimii suojana rosvoja vastaan. Yksikään kulkija ei jää huomaamatta. Haittapuolena tietysti juorut.
Kymmenen vuotta minua vanhempi tätini (utelias akka jo tuolloin) kyseli onko jo tyttöystävää löytynyt, olin jotain 22 - 23 v. Sanoin ettei ole, kysyin kiinnostaisiko siis alkaa. Tuli hiljaista mutta varsinaisesti säikähdin sitä sadasosasekunnin ajan havaittavissa ollut katsetta tätini silmissä.
Onhan sitä sairaala-apulainen ollut utelias siitä mitä lääkkeitä kukakin käyttää.
Naapureita ja saman työpaikan ihmisiä, jotka kyselevät paljonko sait veronpalautusta vai paljonko joudut maksamaan lisäveroa.
Vakoiluohjelma puhelimeen, kyseessä narsistinen sukulainen. Ja ihan aikuinen olen.
Oon sinkkumies ja sellaisena aioin myös pysyä. Vanhat sukulaiset kinusivat jatkuvasti että "millos sinä tuot sen tyytöystävän näytille" tai "eikös tuossa iässä pitäi ruveta jo perhettä perustamaan"
Kerran pamautin että mulla on pelkästään vaan huorii useampi kappale, se on riittänyt. Sen jälkeen mummot lopetti kinuamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummot toimii suojana rosvoja vastaan. Yksikään kulkija ei jää huomaamatta. Haittapuolena tietysti juorut.
Tää on totta. Paras turvaäppi on kiinnostuneet mummot. He huomaavat oudot kulkijat joilla pahat mielessä.
Taisit keksaista koko jutun