Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni lasten äiti sekoilee jatkuvasti

Vierailija
15.03.2025 |

Mieheni ja hänen ex erosivat 2,5 vuotta sitten naisen löytäessä uuden miehen. Heidän lapset olivat tuolloin alle 6kk ja alle 1v10kk. Nainen lähti yllättäen ja todella loukkaavalla tavalla.

Aloin seurustella miehen kanssa, kun heidän erostaan oli 3kk. Miehen ex ja hänen uusi miehensä erosivat vuoden yhdessäolon jälkeen. 

Miehen ex tekee edelleen jatkuvasti kiusaa mm. etäännyttää lapsia (heillä hoito 50/50), lähettää lakimiesten kautta kirjeitä milloin mistäkin ja asiat jätetään kuitenkin sillensä, käy pari kertaa vuodessa lastenvalvojalla laskemalla elarit uusiksi, pukee lapsia rikkinäisiin vaatteisiin kun tulevat isälleen, myy netissä isän lapsille ostamia vaatteita yms.

Mistä tämä käytös oikein johtuu ja milloin se loppuu??

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka on juuri eronnut ja kahden pikkuvauvan isä. 

Niin. Itse olen narsistisesta suhteesta eronnut ja omat lapseni olivat myös pieniä, 1v ja 3v, kun tapasin nykyisen mieheni. Takanani oli kahdeksan vuoden suhde josta viisi vuotta avioliittoa, neljä vuotta sitten itse rakennettu omakotitalo ja tesla pihassa. Lasten synnyttyä jotain alkoi viiraamaan ex-aviomieheni päässä, käytti henkistä väkivaltaa ja oli kellon ympäri töissä. En miellä itseäni wt:ksi, mutta kutsukaa miksi haluatte.

En ymmärrä miksi ihmisen täytyisi elää yksin, jos on parikymppisenä tehnyt huonon valinnan ja alkanut elää elämäänsä huonon, manipuloivan ihmisen kanssa ja suhde päättyy eroon kolmekymppisenä. Lapset oli harkinnalla tehty ja en olisi ikinä arvannut, että avioliitto päättyy eroon. Onn

Kiitos viestistäsi. Jos sinulla itselläsi ei ole kaikki hyvin, kuten viestistäsi voisi päätellä, apua on saatavilla sitä hakevalle. Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi