Miten on mahdollista että naapuri panee noin 10 kertaa päivässä?
Äänistä olen näin päätellyt. Ei kai tuollainen määrä ole normaalia enää?
Kommentit (23)
Moi naapuri 😃 Päivän eka varvi vedetty asteen rauhallisempana. Kohta mennään suihkuun ja siitä lähtee taas. Ei tällä iällä ei ehdi odotella. On pakko vatkaa kun talli määrää
Ottakaa naapurinne mukaan niin ei ole turhaan kateellinen
Naapurin heterot perkele! On mies ja nainen ja hirveä meteli
Jumalauta ja taas lähtee naapurissa
On se kyllä tiukka suoritus, joskus uuden naisen kanssa nuorempana tuuttasin 6 kertaa vuorokauden aikana. Oli kyllä meisseli sierettynyt. Laukeaminen on nääs pidemmällä joka varvilla. Viimeiset kesti 45 min kpl.
Moi naapuri! Olen tällä hetkellä työttömänä ja kulutan aikaani pääasiassa tattia vatkaten. Kuulokkeet meni rikki eikä ole varaa ostaa uusia niin joudutte nyt kuuntelemaan vähän harrastustani, pahoittelut siitä. Hiljenee taas kun töitä tai rahaa löytyy.
Siis ainakin 10 kertaa päivässä kyyläät naapureita. Hurraa sinä!
Kymmenen kertaa päivässä on kyl keskivertoa enemmän, mutta ei nyt mikään ihmeteko.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä tiukka suoritus, joskus uuden naisen kanssa nuorempana tuuttasin 6 kertaa vuorokauden aikana. Oli kyllä meisseli sierettynyt. Laukeaminen on nääs pidemmällä joka varvilla. Viimeiset kesti 45 min kpl.
Vain 45 minuuttia? Kyllähän jo ekalla ainakin tunti pannaan.
Kyllä 10 kertaa päivässä on mahdollista. Itse suhteen alussa 10 kertaa päivässä ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 10 kertaa päivässä on mahdollista. Itse suhteen alussa 10 kertaa päivässä ei riittänyt.
10 kertaa vuorokaudessa on oma enkka. Ei päivässä. Eli illalla tyttökaverin luokse tullessa 5 krt, yö unta ja lepoa ja seuraavan päivän aikana, iltaan mennessä 5 krt.
Pitkin yötä ja päivää nää panee. Eivät ole edes kovin nuoria kohta hakee Mononen
Jos toinen tykkää kuunnella asmr- videoita- siis syömis-sellaisia, ja luulet maiskutusta muuksi?
Minun naapurissa asui joskus nuori nainen ja kyllä sieltäkin kuului panemisen ääniä usean kerran päivässä. Miehet vain vaihtuivat.
Siellä raha vaihtoi omistajaa.
Se on tallennettua nussintaa, naapurit on töissä ja sinä kuuntelet kiimoissasi!